유학원 - 세계 시장 점유율 및 순위, 전체 매출 및 수요 예측(2024-2030년)
Study Abroad Agency - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2024-2030
상품코드 : 1468055
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2024년 04월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

전 세계 유학원 시장 규모(매출 기준)는 2023년 168억 8,277만 달러에서 2030년까지 272억 13만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2024-2030년 연평균 7.36% 성장할 것으로 예상됩니다.

북미 시장은 2023년 14억 7,408만 달러에서 2030년까지 22억 7,419만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2024-2030년 예측 기간 동안 6.84%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

유럽 시장은 2023년 16억 122만 달러에서 2030년까지 24억 768만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 연평균 6.17%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

아시아태평양 시장은 2023년 114억 4,808만 달러에서 2030년까지 187억 599만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 7.60%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

중남미 시장은 2023년 8억 5,788만 달러에서 2030년까지 14억 3,186만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 7.81%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

중동 및 아프리카 시장은 2023년 15억 151만 달러에서 2030년까지 23억 8,041만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 7.01%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

세계 유학원 주요 업체는 New Oriental, EIC Education, Shinyway Education, IDP Education, Nova Holdings, Canam, TC Global, AECC Global, Hong Kong Overseas Studies Centre(HKOSC), SIEC Education 등이며, 2023년 세계 상위 5개 업체가 매출의 약 13.71%를 차지했습니다.

이 보고서는 세계 유학원 시장을 조사 분석하여 각 지역의 시장 규모와 예측, 주요 기업의 시장 점유율과 순위 등을 제공합니다.

목차

제1장 시장 개요

제2장 경쟁 분석 : 기업별

제3장 부문 : 유형별

제4장 부문 : 서비스별

제5장 부문 : 지역별

제6장 부문 : 주요 국가/지역별

제7장 기업 개요

제8장 산업 체인 분석

제9장 조사 결과와 결론

제10장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

Global Study Abroad Agency market size in terms of revenue is projected to reach 27,200.13 Million USD by 2030 from 16,882.77 Million USD in 2023, with a CAGR 7.36% during 2024-2030.

North America market for Study Abroad Agency is estimated to increase from 1,474.08 million USD in 2023 to reach 2,274.19 million USD by 2030, at a CAGR of 6.84% during the forecast period of 2024 through 2030.

Europe market for Study Abroad Agency is estimated to increase from 1,601.22 million USD in 2023 to reach 2,407.68 million USD by 2030, at a CAGR of 6.17% during the forecast period of 2024 through 2030.

Asia-Pacific market for Study Abroad Agency is estimated to increase from 11,448.08 million USD in 2023 to reach 18,705.99 million USD by 2030, at a CAGR of 7.60% during the forecast period of 2024 through 2030.

Latin America market for Study Abroad Agency is estimated to increase from 857.88 million USD in 2023 to reach 1,431.86 million USD by 2030, at a CAGR of 7.81% during the forecast period of 2024 through 2030.

Middle East and Africa market for Study Abroad Agency is estimated to increase from 1,501.51 million USD in 2023 to reach 2,380.41 million USD by 2030, at a CAGR of 7.01% during the forecast period of 2024 through 2030.

The major global manufacturers of Study Abroad Agency include New Oriental, EIC Education, Shinyway Education, IDP Education, Nova Holdings, Canam, TC Global, AECC Global, Hong Kong Overseas Studies Centre (HKOSC), SIEC Education, etc. In 2023, the world's top five vendors accounted for approximately 13.71% of the revenue.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Study Abroad Agency, focusing on the total sales revenue, key companies market share and ranking, together with an analysis of Study Abroad Agency by region & country, by Type, and by Service.

The Study Abroad Agency market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Study Abroad Agency.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Service

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size. This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Study Abroad Agency company competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Service, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Revenue of Study Abroad Agency in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Revenue of Study Abroad Agency in country level. It provides sigmate data by Type, and by Service for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product revenue, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Service

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

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