세계의 뉴트리코스메틱스 시장 규모, 점유율, 동향, 업계 분석 : 제품 유형별, 유통 채널별, 용도 유형별, 지역별 - 예측(2025-2034년)
Nutricosmetics Market Size, Share, Trends, Industry Analysis Report: By Product Type, Distribution Channels, Applications Type, and Region - Market Forecast, 2025-2034
상품코드:1652079
리서치사:Polaris Market Research
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문 119 Pages
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한글목차
Polaris Market Research의 최신 조사에 따르면 뉴트리코스메틱스(영양 화장품) 시장 규모는 2034년까지 154억 달러에 달할 전망입니다. 이 리포트는 현재 시장 역학의 상세 인사이트와 향후 시장 성장에 관한 분석을 제공하고 있습니다.
뉴트리코스메틱은 영양학적 혜택과 미용적 혜택을 결합하여 신체 내부로부터 건강과 아름다움을 증진시키는 제품입니다. 국소 미용 제품 외에도 피부 건강, 모발 성장, 전반적인 활력을 지원하는 데 사용됩니다. 캡슐, 파우더, 젤리 등 다양한 형태로 판매되고 있습니다. 뉴트리코스메틱은 주로 광노화, 자외선 차단, 피부 결점, 모발 및 손톱 문제를 치료하는 데 사용되는 건강 제품입니다. 뉴트리코스메틱은 피부 문제를 더 깊숙이 해결함으로써 기존의 국소 피부 관리를 강화하고자 하는 것입니다.
뷰티에 대한 종합적인 접근 방식에 대한 소비자의 관심 증가와 종합적인 스킨케어 루틴을 원하는 목소리가 뉴트리코스메틱 시장 확대의 원동력이 되고 있습니다. 뉴트리코스메틱은 퍼스널케어와 영양을 결합한 제품입니다. 천연 제품에 대한 최종사용자 수요가 증가함에 따라 기업은 고객에게 영양 화장품 솔루션을 제공하기 시작했습니다. 이 제품들은 다른 일반적인 퍼스널케어에 필수적인 성분과 함께 피부 품질 개선에 긍정적으로 기여하는 것으로 알려진 천연 성분으로 구성되어 있습니다.
제형 기술 및 과학 연구의 눈부신 발전으로 생산자는 보다 타깃팅되고 효과적인 뉴트리코스메틱을 생산할 수 있게 되었고, 그 효과에 대한 소비자의 신뢰가 높아져 뉴트리코스메틱 시장 개발을 지원하고 있습니다. 또한 소셜미디어와 디지털 플랫폼을 통해 더 많은 사람들에게 뉴트리코스메틱의 장점을 알리는 것이 시장 성장을 가속하고 있습니다. 뉴트리코스메틱 시장은 고령화 인구 증가와 가처분 소득 증가로 인해 수익성 높은 기회를 목격하고 있습니다.
세계 뉴트리코스메틱 시장의 경쟁 환경은 역동적이며, 기존 기업과 신규 진출기업이 두드러지게 존재합니다. 유명 스킨케어 및 웰니스 브랜드는 광범위한 유통망, 조사 능력, 브랜드 인지도를 활용하여 혁신적인 뉴트리코스메틱 제품을 자주 출시하고 있습니다. Vitabiotics, Amway, SOS Haircare, Herbalife Nutrition, Natrol LLC, Skinade, Forza Industries, BASF SE 등이 뉴트리코스메틱 시장에서 사업을 도입하는 주요 기업입니다.
뉴트리코스메틱 시장 : 분석 개요
뉴트리코스메틱 시장은 용도에 따라 네일케어, 헤어케어, 스킨케어, 기타로 구분되며, 2024년에는 스킨케어 부문이 시장을 독점하고 있으며, 예측 기간 중에도 스킨케어 부문의 우위가 유지될 것으로 예상됩니다. 이 부문의 성장을 주도하는 주요 이유 중 하나는 수분 공급, 보습, 클렌징 등 다양한 목적으로 남녀 모두 스킨케어 제품을 사용하는 인구가 증가하고 있다는 점입니다.
제품 유형에 따라 시장은 정제-소프트젤, 캡슐, 구미-캔디, 분말, 음료, 기타로 분류되며, 2024년에는 정제·소프트젤이 시장을 장악했습니다. 정제 및 소프트젤은 높은 유효성분 함량, 저렴한 가격, 보존 안정성 및 효능 지속성 등의 장점으로 인해 소비자들 사이에서 인기가 높아지고 있습니다.
북미는 2024년 뉴트리코스메틱 시장 매출에서 가장 큰 비중을 차지했습니다. 이 지역에서는 천연 화장품의 인기가 점차 증가함에 따라 예측 기간 중 뉴트리코스메틱에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다.
유럽은 두 번째 시장 점유율을 차지하고 있습니다. 이 지역은 미용 산업이 확대되고 많은 국제 기업이 진출하면서 영양 화장품 제품의 주요 시장으로 성장하고 있습니다.
Croda International Plc, Pfizer Inc., Lucas Meyer Cosmetics SAS, Amway, SOS Haircare, Herbalife Nutrition, Natrol LLC, Sanofi-Aventis U.S. LLC,Frutarom Ltd 등이 뉴트리코스메틱스 시장의 주요 기업입니다.
목차
제1장 서론
제2장 개요
제3장 조사 방법
제4장 세계의 뉴트리코스메틱스 시장 인사이트
시장 스냅숏
뉴트리코스메틱스 시장 역학
촉진요인과 기회
천연 원료를 사용한 제품으로의 이동이 증가
미용과 건강에 대한 소비자의 관심 증가
억제요인과 과제
사람들 사이에서 낮은 제품 인지도
PESTEL 분석
뉴트리코스메틱스 시장 동향
밸류체인 분석
COVID-19의 영향 분석
제5장 세계의 뉴트리코스메틱스 시장 : 제품 유형별
주요 조사 결과
서론
정제·소프트젤
캡슐
구미·캔디
분말
드링크
기타
제6장 세계의 뉴트리코스메틱스 시장, 유통 채널 유형별
주요 조사 결과
서론
세계의 뉴트리코스메틱스 시장 : 유통 채널 유형별(2020-2034년)
비점포 기반
세계의 뉴트리코스메틱스 시장 : 비점포 기반(지역별, 2020-2034년)
점포 기반
세계의 뉴트리코스메틱스 시장 : 점포 기반(지역별, 2020-2034년)
제7장 세계의 뉴트리코스메틱스 시장 : 용도별
주요 조사 결과
서론
네일케어
헤어케어
스킨케어
기타
제8장 세계의 뉴트리코스메틱스 시장 : 지역별
주요 분석 결과
서론
뉴트리코스메틱스 시장 평가 : 지역별(2020-2034년)
북미
북미 : 제품 유형별(2020-2034년)
북미의 뉴트리코스메틱스 시장 : 유통 채널 유형별(2020-2034년)
북미 : 용도 유형별(2020-2034년)
미국
캐나다
유럽
유럽 : 제품 유형별(2020-2034년)
유럽의 뉴트리코스메틱스 시장 : 유통 채널 유형별(2020-2034년)
유럽 : 용도 유형별(2020-2034년)
영국
프랑스
독일
이탈리아
스페인
네덜란드
러시아
기타 유럽
아시아태평양
아시아태평양 : 제품 유형별(2020-2034년)
아시아태평양의 뉴트리코스메틱스 시장 : 유통 채널 유형별(2020-2034년)
아시아태평양 : 용도 유형별(2020-2034년)
중국
인도
말레이시아
일본
인도네시아
한국
호주
기타 아시아태평양
중동 및 아프리카
중동 및 아프리카 : 제품 유형별(2020-2034년)
중동 및 아프리카의 뉴트리코스메틱스 시장 : 유통 채널 유형별(2020-2034년)
중동 및 아프리카 : 용도 유형별(2020-2034년)
사우디아라비아
아랍에미리트
이스라엘
남아프리카공화국
기타 중동 및 아프리카
라틴아메리카
북미 : 제품 유형별(2020-2034년)
북미의 뉴트리코스메틱스 시장 : 유통 채널 유형별(2020-2034년)
북미 : 용도 유형별(2020-2034년)
멕시코
브라질
아르헨티나
기타 라틴아메리카
제9장 경쟁 구도
사업 확대·기업 인수 분석
사업 확대
기업 인수
제휴/협업/합의/공개
제10장 기업 개요
Croda International Plc
WR Group
Pfizer Inc.
Vitabiotics
Amway
SOS Haircare
Lucas Meyer Cosmetics SAS
Natrol LLC
Skinade
Forza Industries
Sanofi-Aventis U.S.LLC
Frutarom Ltd.
Herbalife Nutrition
KSA
영문 목차
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The nutricosmetics market size is expected to reach USD 15.40 billion by 2034, according to a new study by Polaris Market Research. The report "Nutricosmetics Market Size, Share, Trends, Industry Analysis Report: By Product Type (Tablets & Softgels, Capsules, Gummies & Candies, Powders, Drinks, and Others), Distribution Channels, Applications Type, and Region (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and Middle East & Africa) - Market Forecast, 2025-2034" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.
Nutricosmetics are dietary supplements that enhance wellness and beauty from the inside out by fusing nutritional benefits with cosmetic benefits. In addition to topical beauty products, they are used to support skin health, hair development, and general vitality. They are available in a wide array of forms, such as capsules, powders, and gummies. Nutricosmetics are health products that are primarily used to treat photoaging, sun protection, skin defects, and hair and nail issues. Nutricosmetics seek to enhance conventional topical skincare by tackling skin issues more deeply.
Growing consumer interest in comprehensive approaches to beauty and the desire for a comprehensive skincare routine is driving the nutricosmetics market expansion. Nutricosmetics is a combination of personal care and nutrition. Businesses have begun providing nutricosmetic solutions to customers as a result of the rise in end-user demand for natural products. Along with other vital components of general personal care, these products are composed of natural ingredients that are known to actively contribute to improving the quality of skin.
Notable developments in formulation technologies and scientific research are enabling producers to produce more targeted and effective nutricosmetics, which is boosting consumer trust in their effectiveness and supporting the nutricosmetics market development. Furthermore, educating a wider audience about the advantages of nutricosmetics through social media and digital platforms propels the market growth. The nutricosmetics market is witnessing profitable opportunities due to the increasing aging population and rising disposable incomes.
The competitive environment in the global nutricosmetics market is dynamic and marked by the existence of long-standing firms and new entrants. Well-known skincare and wellness brands frequently use their wide distribution networks, research capabilities, and brand awareness to launch innovative nutricosmetic products. Vitabiotics, Amway, SOS Haircare, Herbalife Nutrition, Natrol LLC, Skinade, Forza Industries, and BASF SE are among the important players operating in the nutricosmetics market.
Key Highlights of Nutricosmetics Market
The nutricosmetics market, based on application type, is segmented into nailcare, haircare, skincare, and others. The skincare segment dominated the market in 2024, and the segment is expected to maintain its dominance during the forecast period. One of the main reasons that are driving the growth of this segment is the increasing use of skin care products by both men and women for different purposes, such as hydration, moisturization, and cleansing.
Based on product type, the market is segmented into tablets & softgels, capsules, gummies & candies, powders, drinks, and others. In 2024, the tablets & softgels segment dominated the market. Owing to their high active ingredient content, affordability, and additional benefits such as shelf stability and prolonged potency, the popularity of tablets is growing among consumers.
North America held the largest share of the nutricosmetics market revenue in 2024. The demand for nutricosmetics products is expected to increase in the region during the forecast period as natural cosmetics gain popularity gradually.
Europe holds the second-largest market share. The region has grown into a major market for nutricosmetic products as the beauty industry has expanded, attracting a large number of international businesses.
Croda International Plc, Pfizer Inc., Lucas Meyer Cosmetics SAS, Amway, SOS Haircare, Herbalife Nutrition, Natrol LLC, Sanofi-Aventis U.S. LLC, and Frutarom Ltd are among the leading companies in the nutricosmetics market.
Polaris Market Research has segmented the global nutricosmetics market report on the basis of product type, distribution channels, application type, and region:
By Product Type Outlook (Revenue - USD Billion, 2020-2034)
Tablets & Softgels
Capsules
Gummies & Candies
Powders
Drinks
Others
By Distribution Channel Outlook (Revenue - USD Billion, 2020-2034)
Non-Store-Based
Store-Based
By Applications Type Outlook (Revenue - USD Billion, 2020-2034)
Nailcare
Haircare
Skincare
Others
By Regional Outlook (Revenue - USD Billion, 2020-2034)
North America
US
Canada
Europe
Germany
France
UK
Italy
Spain
Netherlands
Russia
Rest of Europe
Asia Pacific
China
Japan
India
Malaysia
South Korea
Indonesia
Australia
Rest of Asia Pacific
Middle East & Africa
Saudi Arabia
UAE
Israel
South Africa
Rest of the Middle East & Africa
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Rest of Latin America
Table of Contents
1. Introduction
1.1. Report Description
1.1.1. Objectives of the Study
1.1.2. Market Scope
1.1.3. Assumptions
1.2. Stakeholders
2. Executive Summary
2.1. Market Highlights
3. Research Methodology
3.1. Overview
3.1.1. Data Mining
3.2. Data Sources
3.2.1. Primary Sources
3.2.2. Secondary Sources
4. Global Nutricosmetics Market Insights
4.1. Nutricosmetics Market - Market Snapshot
4.2. Nutricosmetics Market Dynamics
4.2.1. Drivers and Opportunities
4.2.1.1. Rising Shift Toward Products Made from Natural Ingredients
4.2.1.2. Growing Consumer Interest in Beauty and Wellness
4.2.2. Restraints and Challenges
4.2.2.1. Limited Product Awareness Among People
4.3. Porter's Five Forces Analysis
4.3.1. Bargaining Power of Suppliers (Moderate)
4.3.2. Threats of New Entrants (Low)
4.3.3. Bargaining Power of Buyers (Moderate)
4.3.4. Threat of Substitute (Moderate)
4.3.5. Rivalry Among Existing Firms (High)
4.4. PESTEL Analysis
4.5. Nutricosmetics Market Trends
4.6. Value Chain Analysis
4.7. COVID-19 Impact Analysis
5. Global Nutricosmetics Market, by Product Type
5.1. Key Findings
5.2. Introduction
5.2.1. Global Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
5.3. Tablets & Softgels
5.3.1. Global Nutricosmetics Market, by Tablets & Softgels, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
5.4. Capsules
5.4.1. Global Nutricosmetics Market, by Capsules, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
5.5. Gummies & Candies
5.5.1. Global Nutricosmetics Market, by Gummies & Candies, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
5.6. Powders
5.6.1. Global Nutricosmetics Market, by Powders, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
5.7. Drinks
5.7.1. Global Nutricosmetics Market, by Drinks, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
5.8. Others
5.8.1. Global Nutricosmetics Market, by Others, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
6. Global Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type
6.1. Key Findings
6.2. Introduction
6.2.1. Global Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
6.3. Non-Store-Based
6.3.1. Global Nutricosmetics Market, by Non-Store-Based, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
6.4. Store-Based
6.4.1. Global Nutricosmetics Market, Store-Based, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
7. Global Nutricosmetics Market, by Application Type
7.1. Key Findings
7.2. Introduction
7.2.1. Global Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
7.3. Nailcare
7.3.1. Global Nutricosmetics Market, by Nailcare, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
7.4. Haircare
7.4.1. Global Nutricosmetics Market, by Haircare, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
7.5. Skincare
7.5.1. Global Nutricosmetics Market, by Skincare, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
7.6. Others
7.6.1. Global Nutricosmetics Market, by Others, by Region, 2020-2034 (USD Billion)
8. Global Nutricosmetics Market, by Geography
8.1. Key Findings
8.2. Introduction
8.2.1. Nutricosmetics Market Assessment, by Geography, 2020-2034 (USD Billion)
8.3. Nutricosmetics Market - North America
8.3.1. North America: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.2. North America: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.3. North America: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.4. Nutricosmetics Market - US
8.3.4.1. US: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.4.2. US: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.4.3. US: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.5. Nutricosmetics Market - Canada
8.3.5.1. Canada: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.5.2. Canada: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.3.5.3. Canada: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4. Nutricosmetics Market - Europe
8.4.1. Europe: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.2. Europe: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.3. Europe: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.4. Nutricosmetics Market - UK
8.4.4.1. UK: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.4.2. UK: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.4.3. UK: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.5. Nutricosmetics Market - France
8.4.5.1. France: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.5.2. France: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.5.3. France: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.6. Nutricosmetics Market - Germany
8.4.6.1. Germany: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.6.2. Germany: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.6.3. Germany: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.7. Nutricosmetics Market - Italy
8.4.7.1. Italy: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.7.2. Italy: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.7.3. Italy: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.8. Nutricosmetics Market - Spain
8.4.8.1. Spain: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.8.2. Spain: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.8.3. Spain: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.9. Nutricosmetics Market - Netherlands
8.4.9.1. Netherlands: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.9.2. Netherlands: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.9.3. Netherlands: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.10. Nutricosmetics Market - Russia
8.4.10.1. Russia: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.10.2. Russia: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.10.3. Russia: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.11. Nutricosmetics Market - Rest of Europe
8.4.11.1. Rest of Europe: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.11.2. Rest of Europe: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.4.11.3. Rest of Europe: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5. Nutricosmetics Market - Asia Pacific
8.5.1. Asia Pacific: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.2. Asia Pacific: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.3. Asia Pacific: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.4. Nutricosmetics Market - China
8.5.4.1. China: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.4.2. China: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.4.3. China: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.5. Nutricosmetics Market - India
8.5.5.1. India: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.5.2. India: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.5.3. India: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.6. Nutricosmetics Market - Malaysia
8.5.6.1. Malaysia: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.6.2. Malaysia: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.6.3. Malaysia: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.7. Nutricosmetics Market - Japan
8.5.7.1. Japan: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.7.2. Japan: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.7.3. Japan: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.8. Nutricosmetics Market - Indonesia
8.5.8.1. Indonesia: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.8.2. Indonesia: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.8.3. Indonesia: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.9. Nutricosmetics Market - South Korea
8.5.9.1. South Korea: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.9.2. South Korea: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.9.3. South Korea: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.10. Nutricosmetics Market - Australia
8.5.10.1. Australia: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.10.2. Australia: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.10.3. Australia: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.11. Nutricosmetics Market - Rest of Asia Pacific
8.5.11.1. Rest of Asia Pacific: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.11.2. Rest of Asia Pacific: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.5.11.3. Rest of Asia Pacific: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6. Nutricosmetics Market - Middle East & Africa
8.6.1. Middle East & Africa: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.2. Middle East & Africa: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.3. Middle East & Africa: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.4. Nutricosmetics Market - Saudi Arabia
8.6.4.1. Saudi Arabia: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.4.2. Saudi Arabia: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.4.3. Saudi Arabia: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.5. Nutricosmetics Market - UAE
8.6.5.1. UAE: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.5.2. UAE: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.5.3. UAE: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.6. Nutricosmetics Market - Israel
8.6.6.1. Israel: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.6.2. Israel: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.6.3. Israel: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.7. Nutricosmetics Market - South Africa
8.6.7.1. South Africa: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.7.2. South Africa: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.7.3. South Africa: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.8. Nutricosmetics Market - Rest of Middle East & Africa
8.6.8.1. Rest of Middle East & Africa: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.8.2. Rest of Middle East & Africa: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.6.8.3. Rest of Middle East & Africa: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7. Nutricosmetics Market - Latin America
8.7.1. Latin America: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.2. Latin America: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.3. Latin America: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.4. Nutricosmetics Market - Mexico
8.7.4.1. Mexico: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.4.2. Mexico: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.4.3. Mexico: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.5. Nutricosmetics Market - Brazil
8.7.5.1. Brazil: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.5.2. Brazil: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.5.3. Brazil: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.6. Nutricosmetics Market - Argentina
8.7.6.1. Argentina: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.6.2. Argentina: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.6.3. Argentina: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.7. Nutricosmetics Market - Rest of Latin America
8.7.7.1. Rest of Latin America: Nutricosmetics Market, by Product Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.7.2. Rest of Latin America: Nutricosmetics Market, Distribution Channel Type, 2020-2034 (USD Billion)
8.7.7.3. Rest of Latin America: Nutricosmetics Market, by Application Type, 2020-2034 (USD Billion)