세계의 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 점유율, 규모, 동향, 산업 분석 보고서 : 전개별, 용도별, 업계별, 지역별, 부문 예측(2024-2032년)
Marketing Analytics Software Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Deployment (Cloud, On-Premises); By Application; By Industry Vertical; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032
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리서치사:Polaris Market Research
발행일:2024년 05월
페이지 정보:영문 113 Pages
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Polaris Market Research의 최신 조사에 따르면 세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 규모는 2032년까지 206억 4,748만 달러에 이를 전망입니다. 이 설문조사 보고서는 현재 시장 역학을 자세히 파악하고 향후 시장 성장에 대한 분석을 제공합니다.
업계의 성장을 존중하는 지각 가능한 요인으로는 빅데이터와 클라우드 기술 채택률이 점점 높아지는 가운데 스마트 인텔리전스 솔루션 도입에 대한 기업 동향 상승이 포함됩니다.
또한 소셜 미디어 채널에 대한 추세의 급증, 온라인 마케팅 분석 소프트웨어의 노력에 대한 ROI의 정확한 계산 필요성, 소비자 행동에 대한 이해의 깊어짐은 예상되는 연월 동안 성장을 가속화하는 몇 가지 필수 요소입니다.
클라우드 부문은 배포 기반으로 세계 산업의 거의 3분의 2를 차지하며 주요 지위를 차지합니다. 클라우드 기반 마케팅 분석 소프트웨어는 데이터 분석을 위한 광범위한 확장성과 유연성을 허용하기 때문에 예측 기간 동안 상당한 성장에 탄력을 줍니다.
온프레미스 애널리틱스 플랫폼의 도입과 같은 요인으로 인해 기업은 전문 인력을 채택할 수 있게 되므로 고품질의 출력이 가능하여 부문 성장에 크게 기여할 수 있습니다.
지난 10년간 소매 업계는 세계에서 가장 빠르게 성장하는 업계 중 하나가 되었습니다. 경쟁력을 유지하기 위해 소매 기업은 강력한 프로모션 및 소프트웨어 분석 기술을 활용하여 모든 상품 구매를 위한 고객의 구매 행동을 유도하고 있습니다. India Brand Equity Foundation에 따르면 2018년 소매 업계는 복합 연간 성장률(CAGR) 13%로 9,500억 달러에 달했고, 2020년에는 1조 1,000억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다. 따라서 소매 업계의 성장과 소비자 지출 증가는 예상 수년간 업계의 성장을 가속합니다.
Wipro Limited, Harte Hanks, Accenture, IBM, Oracle, Adobe, Experian Information Solutions, Inc., Pegasystems Inc., SAS Institute Inc., RTB Digital Media Corporation, Google Marketing Platform, Funnel.io, TABLEAU SOFTWARE, LLC, Teradata 등의 주요 진출기업은 세계에서 사업을 전개하고있는 몇 안되는 주요 기업입니다.
세계에 사업을 전개하기 위해, 다양한 마케팅 전략을 선택하는 제조 업체가 끊임없이입니다. 2021년 2월, Accenture Interactive 및 Microsoft Corporation은 아프리카와 중동 발기인이 개인화된 고객 경험을 제공하기 위해 고급 기술을 사용하여 새로운 기회를 수락하도록 돕기 위해 협력하고 있습니다. 이러한 이니셔티브는 세계 업계의 고성장을 위해 극적으로 기여하고 있습니다.
목차
제1장 서론
제2장 주요 요약
제3장 조사 방법
제4장 마케팅 분석 소프트웨어 시장 분석
마케팅 분석 도입 - 업계 스냅샷
마케팅 분석 소프트웨어 시장 역학
성장 촉진요인과 기회
마케팅 분석 소프트웨어의 혁신
데이터 분석 전문 지식
억제요인과 과제
데이터 품질
PESTLE 분석
마케팅 분석 도입 시장 업계 동향
COVID-19의 영향 분석
제5장 세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 전개별
주요 조사 결과
소개
클라우드
온프레미스
제6장 세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 용도별
주요 조사 결과
소개
소셜 미디어
이메일
검색엔진
컨텐츠
기타
제7장 세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 업계별
주요 조사 결과
소개
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 업계별(2016년-2028년)
소매
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 소매별, 지역별(2016년-2028년)
소비재
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 소비재별, 지역별(2016년-2028년)
산업
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 산업별, 지역별(2016년-2028년)
BFSI
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : BFSI별, 지역별(2016년-2028년)
미디어?통신
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 미디어,통신별, 지역별(2016년-2028년)
헬스케어
세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 헬스케어별, 지역별(2016년-2028년)
기타
세계 기타 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 지역별(2016년-2028년)
제8장 세계 마케팅 분석 소프트웨어 시장 : 지역
주요 조사 결과
소개
북미
유럽
아시아태평양
중동 및 아프리카
라틴아메리카
제9장 경쟁 구도
확대 및 인수 분석
확대
인수
제휴/협업/합의/공개
제10장 기업 프로파일
Accenture
Adobe
Experian Information Solutions, Inc.
Funnel.io
Google Marketing Platform
Harte Hanks
IBM
Oracle
Pegasystems Inc.
RTB Digital Media Corporation
SAS Institute Inc.
TABLEAU SOFTWARE, LLC
Teradata
Wipro Limited
BJH
영문 목차
영문목차
The global marketing analytics software market size is expected to reach USD 20647.48 million by 2032 according to a new study by Polaris Market Research. The report "Marketing Analytics Software Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Deployment (Cloud, On-Premises); By Application; By Industry Vertical; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.
The perceptible factors esteeming the industry growth include the rise in trend among companies for the implementation of smart intelligence solutions with the ever-increasing rate of adoption of big data and cloud technology.
In addition, the surge in the trend towards the social media channels, the need for exact calculation of ROI on online marketing analytics software efforts, and the increasing understanding of consumer behavior are the few integral factors accelerating the growth during the forecasting years.
The cloud segment accounted for a leading stake with almost two-thirds of the global industry based on deployment. The cloud-based marketing analytics software enables wider scalability and flexibility for data analysis, thus providing an impetus to the significant growth over the foreseen period, whereas the on-premises segment is further witnessing a significant growth rate worldwide.
Factors such as deploying on-premises analytics platforms promote companies to recruit specialized talent, thus allowing the output to be of high quality, which may contribute significantly to segment growth.
For the last decade, retail industry has become one of the world's fastest-growing industry. To remain competitive, retailers use robust promotion and software analytics techniques to induce customer purchasing behavior towards any product purchase. According to India Brand Equity Foundation, in 2018, the retail industry reached USD 950 billion at a CAGR of 13% and is anticipated to reach USD 1.1 trillion by 2020. Thus, the growing retail industry and increased consumer spending fuel the growth of the industry in the forecast years.
Major Participants such as Wipro Limited, Harte Hanks, Accenture, IBM, Oracle, Adobe, Experian Information Solutions, Inc., Pegasystems Inc., SAS Institute Inc., RTB Digital Media Corporation, Google Marketing Platform, Funnel.io, TABLEAU SOFTWARE, LLC, and Teradata are few key players operating worldwide.
Several manufacturers are often backing to opt for varied marketing strategies to expand their business operations globally. In February 2021, Accenture Interactive and Microsoft corporation are partnering to facilitate promoters in Africa and the Middle East to embrace novel opportunities using advanced technology to deliver personalized customer experience. Such initiatives drastically contribute towards the higher growth in the global industry.
Polaris Market Research has segmented the marketing analytics software market report on the basis of deployment, application, industry vertical, and region: