세계의 뉴로마케팅 시장 - 점유율, 규모, 동향, 산업 분석 보고서 : 검사 기술 유형별, 기술별, 최종 사용자별, 지역별, 부문별 예측(2024-2032년)
Neuromarketing Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Test Technique Type (Semantic Priming, Affective Priming, and Implicit Association Test (IAT)); By Technology; By End-Use; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032
상품코드 : 1463106
리서치사 : Polaris Market Research
발행일 : 2024년 03월
페이지 정보 : 영문 119 Pages
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한글목차

Polaris Market Research의 최신 조사에 따르면 세계 뉴로마케팅 시장 규모는 2032년까지 29억 9,000만 달러에 이를 것으로 예상됩니다. 이 설문조사 보고서는 현재 시장 역학을 자세히 파악하고 향후 시장 성장에 대한 분석을 제공합니다.

뉴로마케팅은 신경 과학의 통찰력을 활용하여 소비자 행동을 이해하고 영향을 미치는 급성장 분야입니다. 기술의 진보, 경쟁 증가, 보다 깊은 소비자 고찰에 대한 수요 증가가 이 분야의 성장을 좌우하는 주요 요인이 되고 있습니다.

기술의 진보는 뉴로마케팅 시장의 견인 역할로 중요한 역할을합니다. 기능적 자기 공명 이미징(fMRI)과 뇌파계(EEG)와 같은 고급 뉴로 이미징 기술의 개척으로 마케팅 담당자는 소비자의 반응을 신경학적 수준에서 더 깊이 이해할 수 있게 되었습니다. 이러한 기술은 뇌 활동을 실시간으로 모니터링하고 소비자의 선호와 의사 결정 과정을 분석하기 위한 귀중한 데이터를 제공합니다.

또한 경쟁 구도이 치열해지면서 기업은 경쟁 우위에 서는 혁신적인 방법을 모색하고 있습니다. 뉴로마케팅은 소비자 행동을 이해하는 독특한 접근 방식을 제공함으로써 기업은 보다 효과적인 마케팅 전략을 구축하고 전반적인 고객 경험을 향상시킬 수 있습니다. 그 결과, 뉴로마케팅 서비스 및 전문 지식에 대한 수요가 크게 증가하고 있습니다.

은행, 금융서비스, 보험(BFSI), 소매, 소비자 브랜드, 시장 조사, 과학기관 등 다양한 최종 용도산업 중 신경마케팅의 잠재적인 이점과 용도에 대한 인식과 인식이 높아지고 있으며, 시장 성장을 가속하고 있습니다. 뉴로마케팅은 이러한 업계가 고객과 잠재 고객을 보다 깊이 이해하고 보다 효과적이고 설득력 있는 마케팅 전략과 캠페인을 설계하는 데 도움이 됩니다. 세계 일부 기업들은 뇌 활동을 측정하기 위한 자체 실험실을 건설하고 있습니다.

예를 들어, Coca-Cola는 자원 봉사자의 뇌 활동을 측정하기 위해 자체 실험실을 건설하여 광고의 효과를 결정할 수 있습니다. PayPal은 기능적 자기 공명 이미징(fMRI)을 채택하여 다양한 가격 전략에 대한 뇌의 반응을 연구하고 가격이 큰 글꼴로 표시되면 고객이 더 구매 의욕을 갖게되는 것을 발견했습니다.

뉴로마케팅 시장 보고서 하이라이트

Implicit Association Test(IAT) 분야는 다양한 산업에서 널리 채택되었기 때문에 최대 시장 점유율을 차지했습니다.

기능적 자기 공명 이미징(FMRI) 부문은 뇌의 상세한 통찰력을 제공하는 능력에 의해 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.

소매/소비자 브랜드 분야는 소비자 행동을 이해하는 데 주목을 받고 있기 때문에 최대 시장 점유율을 차지했습니다.

북미는 시장 조사와 광고에 많은 투자를 하고 있기 때문에 시장을 독점하고 있습니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 조사 방법

제4장 세계 뉴로마케팅 시장 인사이트

제5장 기술 유형별 세계 시장

제6장 최종 용도별 세계 시장

제7장 기술별 세계 시장

제8장 지역별 세계 시장

제9장 경쟁 구도

제10장 기업 프로파일

JHS
영문 목차

영문목차

The global neuromarketing market size is expected to reach USD 2.99 billion by 2032, according to a new study by Polaris Market Research. The report "Neuromarketing Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Test Technique Type (Semantic Priming, Affective Priming, and Implicit Association Test (IAT)); By Technology; By End-Use; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.

Neuromarketing is a rapidly growing field that leverages insights from neuroscience to understand and influence consumer behavior. Technological advancements, increasing competition, and the rising demand for deeper consumer insights are key drivers influencing its growth.

Technological advancements play a significant role in driving the neuromarketing market. The development of advanced neuroimaging techniques, such as functional magnetic resonance imaging (fMRI) and electroencephalography (EEG), has enabled marketers to gain a better understanding of consumer responses at a neurological level. These technologies allow for real-time monitoring of brain activity, providing valuable data for analyzing consumer preferences and decision-making processes.

Also, the intensifying competition in the business landscape has led companies to seek innovative ways to gain a competitive edge. Neuromarketing offers a unique approach to understanding consumer behavior, allowing businesses to create more effective marketing strategies and enhance the overall customer experience. As a result, the demand for neuromarketing services and expertise is increasing significantly.

Increasing awareness and recognition of the potential benefits & applications of neuromarketing among various end-use industries such as banking, financial services, and insurance (BFSI), retail, consumer brands, market research, and scientific institutions fueling the market growth. Neuromarketing help these industries gain deeper understanding of their customers, prospects, and design more effective and persuasive marketing strategies and campaigns. Several companies across the globe are constructing their own in-house labs to measure brain activity.

For instance, Coca-Cola constructed their own in-house lab to measure brain activity in volunteer subjects, allowing them to determine the effectiveness of their advertisements. PayPal employed functional Magnetic Resonance Imaging (fMRI) to study the brain's response to different pricing strategies, finding that customers were more inclined to make a purchase when the price was presented in a larger font.

Neuromarketing Market Report Highlights

Implicit Association Test (IAT) segment dominated the market with largest market share due to its widespread adoption across various industries.

Functional Magnetic Resonance Imaging (FMRI) segment accounted for largest market share due to its ability to provide detailed insights of brains.

Retail/consumer brand segment held the maximum market share due to increasing focus on understanding consumer behavior.

North America region dominated the market due to its significant investment in market research and advertising.

The global players include Nielsen Consumer Neuroscience, Emotion Research LAB, iMotions, Neuro-Insight, NVISO SA, Cadwell Industries Inc., Neurons Inc India, and OptimalHRGroup Neuromarketing.

Polaris Market Research has segmented the Neuromarketing market report based on Test Technique Type, Technology, End-Use, and Region:

Neuromarketing Market, Test Technique Type Outlook (Revenue - USD Billion, 2019- 2032)

Neuromarketing Market, Technology Outlook (Revenue - USD Billion, 2019- 2032)

Neuromarketing Market, End-Use Outlook (Revenue - USD Billion, 2019- 2032)

Neuromarketing, Regional Outlook (Revenue - USD Billion, 2019- 2032)

Table of Contents

1. Introduction

2. Executive Summary

3. Research Methodology

4. Global Neuromarketing Market Insights

5. Global Neuromarketing Market, by Technique Type

6. Global Neuromarketing Market, by End-Use

7. Global Neuromarketing Market, by Technology

8. Global Neuromarketing Market, by Geography

9. Competitive Landscape

10. Company Profiles

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