세계 피부과학 시장 : 스킨케어 및 에스테틱 셀프케어 시장 현황과 향후 동향
Dermatologicals - Exploring the Current & Future Self-Care Market for Skin Care and Aesthetics
상품코드 : 1355807
리서치사 : Nicholas Hall Group of Companies
발행일 : 2024년 02월
페이지 정보 : 영문 442 Pages
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한글목차

유행에 의해 위생과 개인 관리가 세계 소비자에게 전례없는 관심사가되었습니다. 팬데믹 후의 방부제,소독제의 안정화에 의해 전체적인 매출은 어느 정도 억제되고 있습니다만, 시장 역학의 대부분은 절호조로, 활력과 장래의 성장 기회가 가득한 시장이 되고 있습니다. 립 케어, 여드름 치료제, 상처 치료제 등이 호조는 왕성한 수요를 나타내는 몇 가지 징후에 불과합니다. 전자상거래 스킨케어 시장의 매출은 30억 달러 가까이에 이르며 전년 대비 높은 성장세를 보이고 있습니다.

발매 활동은 성장을 가속하는 열쇠인 것에 변함이 없고, 배송 형식이나 처방의 혁신이 자주 행해지는 한편, 수술 후의 회복과 같은 틈새 분야에서는 새로운 시청자를 획득할 수 있는 가능 성이 있습니다. AP 투자는 여러 분야에서 중요한 촉진요인임이 입증되었습니다. 마케팅 담당자는 소비자를 교육하고 제품을 홍보하기 위해 디지털 채널에 눈을 돌리고 있습니다. 개인화도 중요한 동향이며, 소비자는 "획일적인" 스킨 케어 솔루션 이상을 요구하고 있습니다.

본 보고서에서는 주요 8개국(및 기타 주요 시장)의 피부과학 시장을 상세하게 조사하고, 주요 국가의 규제와 분류, 다양한 피부질환 치료제의 동향, 주요 브랜드의 성과와 발매 활동을 분석했습니다.

목차

주요 요약

브라질

중국

프랑스

독일

이탈리아

일본

영국

미국

엄선된 시장 개요

브랜드 사례 연구

전망

BJH
영문 목차

영문목차

There are countless opportunities for marketers to capitalise on the growth potential of skincare and aesthetic products, and the pandemic has shown that hygiene and personal care have become unprecedented concerns for consumers across the world.

With overall sales held back to a degree by the stabilisation of antiseptics & disinfectants following a pandemic-related spike, much of the Derma market is actually in rude health, featuring exciting pockets of dynamism and opportunities for future growth. Strong showings among lip care, acne remedies and wound healers are just a few signs of strong demand. The picture is even brighter online, with the e-commerce skincare market taking almost $3bn in sales and enjoying year-on-year strong growth.

Launch activity remains key to driving growth, with innovations in delivery format and formula frequent, while niches such as post-surgery recovery can potentially reach new audiences. A+P investment has proved an important growth driver in some areas - with marketers turning to digital channels to educate consumers and promote their products. Personalisation is also a key trend, with consumers looking for something more than a "one-size-fits-all" skincare solution.

By examining 8 core markets in detail (and additional key markets in brief), analysing brand performances and launch activity, our latest Dermatologicals report aims to investigate the untapped potential in this CHC category.

Key Features of the report:

Categories covered in this report include:

  • Antifungals
  • Wound healers
  • Antiseptics & disinfectants
  • Anti-itch
  • Acne remedies
  • Feminine intimate care
  • Lip care
  • Haemorrhoid preparations
  • Circulatory aids
  • Hair loss treatments
  • Eczema & psoriasis
  • Scalp treatments
  • Cold sore treatments
  • Lice treatments
  • Wart & verruca treatments
  • Hair & beauty supplements*

*sales tracked under VMS in DB6.

8 individual markets profiled in depth:

  • Italy
  • Germany
  • France
  • China
  • USA
  • UK
  • Japan
  • Brazil

Plus selected additional markets in brief:

  • S Korea
  • Poland
  • Mexico
  • India
  • Canada
  • Australia

The report features the latest mid-2023 sales data from our dedicated DB6 database, including topline historical sales globally, by country and category, as well as individual brand performances, and long-term forecasts to 2027 and 2032.

Diving into the factors affecting the Dermatologicals market, from consumer trends and regulatory changes to A+P campaigns and new product launch activity, this report sheds light on trends & developments across 8 in-depth country profiles with insights and predictions, as well as shorter profiles of other key markets .

Key questions investigated in this report:

Data analysis within each country profile sees Antifungals sales divided into VYI, nail and general presentations .

The important adjacent category of hair & beauty supplements is also investigated.

Assessing the short-term outlook, the report also includes full year 2023 & 2024 forecasts for all categories in each market profiled.

With a high degree of launch activity among Dermatologicals, new product development is explored across markets. Brand case studies evaluate the key lessons to be learned from rising star brands and established products, including consumer messaging, digital strategies, line extensions, portfolio development and brand strategies.

Table of Contents

Executive Summary

Brazil

China

France

Germany

Italy

Japan

UK

USA

Selected Markets in Brief

Brand Case Studies

Outlook

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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