북미의 쓰레기봉투 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향, 성장 예측(2025-2030년)
North America Trash Bags - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드:1692486
리서치사:Mordor Intelligence
발행일:2025년 03월
페이지 정보:영문
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북미의 쓰레기 봉투 시장 규모는 2025년에 37억 달러로 추정 및 예측되고, 2030년에는 53억 7,000만 달러에 이를 것으로 예측되며, 예측 기간(2025-2030년)의 CAGR은 7.77%를 나타낼 전망입니다.
일반적으로 폴리에틸렌으로 만들어진 쓰레기 봉투는 견고하고 가벼우며 새거나 흘러내리지 않고 쓰레기를 안전하게 담을 수 있습니다. 따라서 북미 시장의 주거용, 상업용, 산업용 등 다양한 최종 사용자 산업에서 사용됩니다.
주요 하이라이트
쓰레기 봉투 의무화로 인해 쓰레기 봉투의 사용이 증가했으며, 이는 쓰레기 봉투 생산에 의무화된 내용물 이상을 사용하는 Reynolds Consumer Products와 같은 쓰레기 봉투 제조업체의 도움으로 이루어졌습니다.
전반적으로 북미의 쓰레기 봉투 시장은 새로운 규정과 절차가 시장 참여자들에게 약간의 어려움을 야기하고 있지만 적응해 나가고 있습니다.
쓰레기 봉투 시장은 최종 사용자 산업의 수요 증가로 인해 예측 기간 동안 성장할 것으로 예상됩니다.
가장 널리 퍼져 있는 오염원 중 하나인 일회용 비닐봉지 사용 금지는 전 세계 플라스틱 생산량을 줄이기 위한 노력의 일환으로 미국 전역의 주와 도시에 영향을 미치고 있습니다. 일회용 플라스틱 사용 금지 및 규제가 해당 지역의 쓰레기봉투 판매에 긍정적인 영향을 미치고 있는 만큼, 결국 이러한 금지 및 규제에는 쓰레기봉투도 포함될 것입니다.
코로나19 이후 여러 기업과 정부는 지역 내 쓰레기 봉투 사용을 늘리거나 경쟁 우위를 확보하기 위해 다양한 이니셔티브를 사용했습니다. 예를 들어, 미국 인구조사국의 빈티지 2022 주 및 전국 인구 통계에 따르면 미국 거주 인구는 2022년에 0.4% 증가했습니다. 또한, 해외로 이주하는 인구와 국제 이주가 증가하면서 성장률이 팬데믹 이전으로 회복되고 있습니다.
북미의 쓰레기 봉투 시장 동향
주거 부문이 주요 시장 점유율을 차지
연구 대상 시장의 주거 부문은 상당한 양의 폐기물을 발생시킵니다. 따라서 쓰레기 봉투의 보급은 소비자 부문에서 상당합니다.
게다가 미국인들은 종종 충동적으로 식품을 구매하는 경향이 있습니다.
또한 컬럼비아 대학교의 연구에 따르면 미국 쓰레기의 20%는 옷이나 신문과 같이 오래 보관할 수 없는 물건으로 구성되어 있다고 합니다.
또한 북미 지역의 주택 건설률이 증가하는 것도 연구 대상 시장의 성장에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 미국 인구조사국에 따르면 2022년 6월 개인 소유 주택 완공 건수는 계절 조정 연간 기준으로 136만 5,000건이었습니다. 이는 5월에 수정된 추계치 143.1만 건보다 4.6% 낮은 수치입니다.
미국 인구조사국에 따르면 미국 전체 인구가 크게 증가했으며, 이는 코로나19 팬데믹으로 인한 조기 회복 조짐을 의미합니다. 2020년과 2021년 사이에 역사적으로 낮은 변화율을 보였던 미국 거주 인구는 2022년 12월에 발표된 미국 인구조사국의 빈티지 2022 전국 및 주 인구 추정치 및 변화 구성 요소에 따라 2022년 미국 거주 인구는 약 0.4%, 125만 6,003명 증가해 3억 3,328만 7,557명이 되었습니다.
미국이 큰 시장 점유율을 차지
미국의 도시와 주들은 쓰레기 제로 정책을 향해 나아가고 있습니다. 미국 내 약 11개 주에서 일회용 비닐봉지 사용 금지 법안이 통과되었고, 7개 주에서 확장형 폴리스티렌 용기 사용 금지 법안이 통과되었으며, 더 많은 도시에서 기타 일회용 식품 및 포장재 사용 금지를 고려하고 있습니다.
자원 보존 및 회수법(RCRA)은 위험 및 비위험 고형 폐기물의 적절한 관리를 위한 틀을 만드는 공법입니다.
미국은 전 세계 인구의 4%에 불과하지만 전 세계 도시 고형 폐기물(MSW)의 12% 이상을 생산하고 있습니다. 이 외에도 산업 공정, 주로 생활용품 제조 산업에서 많은 양의 폐기물이 발생하고 있습니다. 광업, 제조, 농업과 같은 활동은 산업 고형 폐기물을 발생시키는데, 이는 제대로 추적되지 않지만 미국 전체 폐기물의 최대 97%를 차지할 수 있습니다(출처 : US PIRG 교육 기금).
미국 환경 보호국은 폐기물 처리의 위험으로부터 시민들을 보호하기 위해 가정 및 산업 폐기물을 규제하고 있습니다.
북미의 쓰레기 봉투 산업 개요
북미의 쓰레기 봉투 시장은 Berry Global Inc., Riverside Paper Co. Inc., The Clorox Company (Glad Products Company), Cosmoplast Industrial Company LLC, Reynolds Consumer Products Inc. (Hefty) 등 주요 기업이 존재하면서 적당히 세분화되어 있습니다. 시장의 기업들은 제품 제공을 강화하고 지속 가능한 경쟁 우위를 확보하기 위해 파트너십 및 인수와 같은 전략을 채택하고 있습니다.
2022년 9월, Novolex Holdings LLC는 인디애나주 노스 버논의 재활용 시설에서 비닐봉지를 포함한 폴리에틸렌 필름의 재활용 능력을 높이기 위해 1,000만 달러를 투자한다고 발표했습니다. 재활용 및 회수 기계에 대한 투자를 통해 이 회사는 연간 약 2,800만 파운드의 재활용 소재를 생산할 수 있으며, 이는 산업 후 또는 소비 후 재활용 콘텐츠로 제작된 제품을 만드는 데 사용될 것입니다.
Hefty를 소유한 레이놀즈 컨슈머 프로덕트(Reynolds Consumer Products Inc.)는 2022년 5월 고급 기능을 갖춘 새로운 중소형 쓰레기 봉투 라인을 출시했습니다. 이는 고객을 최우선으로 생각하는 한결같은 마음으로 이루어졌습니다.
기타 혜택
엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트 및 지원
목차
제1장 서론
조사의 전제조건과 시장 정의
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 인사이트
시장 개요
산업 밸류체인 분석
업계의 매력도 - Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
구매자 및 소비자의 협상력
신규 참가업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 기업간 경쟁 관계의 강도
시장에 대한 COVID-19의 영향 평가
특정 화학물질의 조합과 향료를 사용하려고 하는 제조업체의 최근의 동향
제5장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
미국은 수요 측면에서 시장을 계속 주도하고 있으며 폐기물 처리를 촉진하기 위해 수행 된 다양한 노력을 고려하고 있습니다.
퇴비화 및 산화 생분해 성 가방에 대한 수요 증가
시장의 과제
제조업체와 소비자는 재료 공급 문제와 비닐 봉지 사용에 대한 제재로 인한 가격 변동에 대처하고 있습니다.
제6장 쓰레기봉투 시장 전체에 관한 중요 인사이트
구매자의 구입 기호의 동향(단기(0-2년), 중기(2-4년), 장기(4-6년))
제7장 시장 세분화
최종 사용자별
주거용
상업용
산업용
국가별
미국
캐나다
제8장 경쟁 구도
기업 프로파일
Berry Global Inc.
Riverside Paper Co. Inc.
The Clorox Company(Glad Products Company)
Cosmoplast Industrial Company LLC
Hefty(Reynolds Consumer Products Inc.)
Novolex Holdings LLC
International Plastics Inc.
Poly-America LP
Four Star Plastics
Neway Packaging Corporation
All American Poly
Aluf Plastics
Petoskey Plastics Inc.
Inteplast Group
제9장 투자 분석
제10장 시장 전망
HBR
영문 목차
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The North America Trash Bags Market size is estimated at USD 3.70 billion in 2025, and is expected to reach USD 5.37 billion by 2030, at a CAGR of 7.77% during the forecast period (2025-2030).
Trash bags, typically made of polyethylene, are tough and light and hold garbage securely without leakage or spillover. So, they are used in many different end-user industries in the North American market, such as residential, commercial, and industrial.
Key Highlights
Trash bag mandates have increased the use of trash bags, which is aided by trash bag manufacturers such as Reynolds Consumer Products, which use more than the mandated content in the production of trash bags.For instance, according to the company, Reynolds Consumer Products' Hefty compostable trash bags are made from 50% recycled plastic.
Overall, the trash bag market in North America has been adapting to the new regulations and procedures, even though they are causing some challenges for market players. These rules gave the market new ways to grow if market players came up with sustainable trash bags that met the requirements of the new rules.
The trash bags market is expected to grow in the forecast period, owing to the increasing demand from end-user industries. However, a few regions of North America have passed laws banning the disposal of lawn and garden waste in landfills. Sustainable and biodegradable resins are significant factors in the market's growth.
Bans on single-use plastic bags, one of the most pervasive sources of pollution, are affecting states and cities across the United States as efforts to combat global plastic production pick up. As the single-use plastic ban and regulations are positively impacting sales of trash bags in the region, eventually these bans and regulations will start to include trash bags within these bans. This means that the bans on single-use plastic bags might help trash bags in the short term, but they are likely to slow the growth of the market in the long term.
After COVID-19, several businesses and governments used a variety of initiatives to boost the usage of trash bags in the region or obtain a competitive advantage. For example, the US resident population expanded by 0.4% in 2022, according to the US Census Bureau's Vintage 2022 state and national population statistics. Also, the number of people moving in and out of the country and international migration are the main reasons why growth is getting back to what it was before the pandemic.
North America Trash Bags Market Trends
Residential Sector Holds Major Market Share
The residential sector of the market studied generates a significant amount of waste. Therefore, the penetration of trash bags is substantial in the consumer segment. The players operating in the market focused on innovative product development for domestic waste management, further boosting the segment's growth.
Moreover, Americans are often quite impulsive in terms of their food purchases. The United States Environmental Protection Agency estimates that the average US household produces around 19.36 metric tons of food waste per year, one of the highest amounts worldwide (source: such instances lead to a major demand for trash bags).
Also, a study from Columbia University found that 20% of US trash is made up of things that don't last long, like clothes and newspapers. Yard trimmings (13.3%) and food and other organic materials (14.9%) also make up a big part of US trash.
Moreover, the increasing rate of residential construction across the North American region is also expected to positively impact the studied market's growth. For instance, as per the US Census Bureau, in June 2022, privately owned housing completions were at a seasonally adjusted annual rate of 1,365,000. This was 4.6 percent below the revised May estimate of 1,431,000. However, compared to the previous year's period, this was 4.6 percent above the June 2021 rate of 1,305,000.
According to the US Census Bureau, there has been significant growth in the entire US population, signifying an early indication of recovery amid the COVID-19 pandemic. After a historically low rate of change between the years 2020 and 2021, the US resident population rose by around 0.4%, or 1,256,003, to 333,287,557 in 2022, as per the US Census Bureau's Vintage 2022 national and state population estimates and components of change released in December 2022. Because of this increase in the United States' total population, there will be more trash in the country, which will help the market grow a lot.
United States Holds Significant Market Share
US cities and states are taking strides toward a zero-waste policy. Around 11 states in the country have passed bans on single-use plastic bags, seven states have passed bans on expanded polystyrene containers, and more cities are considering bans on other single-use food wares and packaging.
The Resource Conservation and Recovery Act (RCRA) is the public law that creates the framework for the proper management of hazardous and non-hazardous solid waste. The law describes the waste management program mandated by Congress. According to the United States Environmental Protection Agency, plastics have been a rapidly growing part of municipal solid waste (MSW). Plastic is found in all significant MSW categories.
The United States produces more than 12% of the planet's municipal solid waste (MSW), though it is home to only 4% of the world's population. Apart from this, there is a large amount of waste created by industrial processes, mostly in the household product manufacturing industry. Activities like mining, manufacturing, and agriculture create industrial solid waste, which is poorly tracked but may account for up to 97% of America's total waste (source: US PIRG Education Fund).
The Environmental Protection Agency of the United States regulates household and industrial waste in order to protect citizens from the hazards of waste disposal. It also seeks to conserve energy and natural resources, reduce and eliminate waste, and clean up waste that has been improperly disposed of. This is likely to promote the growth of the trash bag market.
North America Trash Bags Industry Overview
The North American trash bags market is moderately fragmented with the presence of major players like Berry Global Inc., Riverside Paper Co. Inc., The Clorox Company (Glad Products Company), Cosmoplast Industrial Company LLC, and Reynolds Consumer Products Inc. (Hefty), among others. Players in the market are adopting strategies such as partnerships and acquisitions to enhance their product offerings and gain a sustainable competitive advantage.
In September 2022, Novolex Holdings LLC announced an investment of USD 10 million to boost the capacity to recycle polyethylene films, including plastic bags, at its North Vernon, Indiana, recycling facility. The investment in recycling and recovery machinery would allow the company to produce nearly 28 million pounds of recycled material per year, which would be used to create goods built with post-industrial or post-consumer recycled content. The factory is one of the company's two world-class film recycling centers.
Reynolds Consumer Products Inc., which owns Hefty, released a new line of small and medium trash bags with high-end features in May 2022. This was done with a single-minded focus on putting the customer first.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Value Chain Analysis
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitutes
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Assessment of The Impact of COVID-19 on the Market
4.5 Recent Developments on the Attempts Made by Manufacturers to Use Specific Chemical Combinations and Fragrances
5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 United States Continues to Lead the Market in Terms of Demand and Considering the Various Initiatives Undertaken to Promote Waste Disposal
5.1.2 Growing Demand for Compostable and Oxo-biodegradable Bags
5.2 Market Challenges
5.2.1 Manufacturers and Consumers are Dealing With Fluctuating Prices Due to Material Supply Challenges and Sanctions on Use of Plastic Bags
6 PREMIUM INSIGHTS ON THE OVERALL TRASH BAGS MARKET
6.1 Trends in Buyers Purchase Preferences (short Term (0-2 Years), Mid Term (2-4 Years), Long Term (4-6 Years))