Walk-In Refrigerator Market - Forecasts from 2024 to 2029
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리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2024년 02월
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워크인 냉장고 시장은 2022년 132억 2,200만 달러로 평가되며, 연평균 6.34% 성장하여 2029년에는 203억 3,800만 달러의 시장 규모에 도달할 것으로 예상됩니다.
대형 냉장 장치는 일반적으로 영하보다 약간 높거나 낮은 온도 범위에서 신선 식품을 워크인 냉장고에 보관하는 데 사용됩니다. 이 냉장고는 레스토랑, 식료품점, 케이터링 회사, 식품 창고와 같은 상업 환경에서 신선한 과일, 유제품, 육류, 음료 등 다양한 식품을 저장하고 보관하는 데 자주 사용됩니다.
워크인 냉장고는 팔레트, 카트 및 기타 대형 컨테이너를 보관할 수 있으며 일반 냉장고보다 저장 용량이 커서 대량 보관이 필요한 기업에 적합합니다. 워크인 냉장고의 특징인 견고한 단열재와 우수한 냉동 시스템은 안정적인 온도를 유지하고 식품의 안전을 보장합니다.
시장 동향:
워크인 냉장고의 촉진요인은 신선한 야채, 유제품, 육류와 같은 신선식품을 손상되지 않고 최상의 상태로 목적지까지 배송하는 데 필수적인 역할을 합니다. 이러한 촉진제는 신선식품을 보호하고 보존하기 위해 운송 중 특정 온도대를 유지하도록 설계된 냉동 장치가 장착된 차량을 운영할 책임이 있습니다.
또한, 슈퍼마켓과 대형마트의 증가로 인해 식품과 부패하기 쉬운 상품을 하나의 저장 시설에 보관할 필요성이 높아지고 있습니다. 레스토랑과 호텔의 증가도 시장에서 워크인 냉장고에 대한 수요를 증가시키고 있습니다. 식품을 대규모로 보관해야 하는 필요성이 증가함에 따라 워크인 냉장고 시장의 성장 여지가 커지고 있습니다. 또한, 워크인 냉장고는 제약 및 의료 분야에서도 효율적으로 사용되고 있습니다.
시장 촉진요인:
식당과 슈퍼마켓의 증가로 시장 성장이 예상됩니다.
음식점과 슈퍼마켓의 증가는 세계 시장에서 워크인 냉장고 시장을 밀어붙일 것이며, 미국 식품의약국(FDA)의 보고서에 따르면 미국 패스트푸드 레스토랑 산업은 안정적인 성장세를 보이고 있습니다. 성장하는 외식 산업은 식품을 저장하기 위해 많은 수와 공간이 필요하며, 이는 대형 냉장고의 필요성을 촉진합니다.
신흥 슈퍼마켓과 대형 마트도 모든 상품과 식료품을 한 매장에서 제공하는 상업 시설입니다. CFR(Code of Federal Regulations)이 수집 한 데이터에 따르면 워크 인 냉장고와 쿨러는 기존 냉장고에 비해 더 넓은 공간과 0 ℃ 이하의 냉각 효과를 제공하는 것으로 나타났습니다. 공간과 0℃ 이하의 냉각 효과를 제공합니다. 워크인 냉장고가 제공하는 높은 보행 공간은 대형 식품 및 슈퍼마켓 산업에서 냉장고에 대한 수요를 촉진하고 있습니다.
워크인 냉장고 시장의 성장에 영향을 미칠 수 있는 것은 식품 및 의약품 보존에 대한 수요 증가입니다.
식품 및 의약품의 보존 및 보관에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 제약 산업은 보존 보관을 위해 넓은 면적을 필요로 하는 분야 중 하나입니다. 의약품과 약품은 서늘하고 건조한 공간에서 보관하고 보호해야 합니다. 의료 및 제약 분야의 성장이 워크인 냉장고 시장을 주도하고 있습니다.
백신 생산량이 증가함에 따라 워크인 냉장고에 대한 수요와 시장이 엄청나게 증가하고 있습니다. 정상 적정 온도보다 높은 대기 온도 상승은 식품과 의약품의 부패와 부패를 유발하여 보존 및 냉각 된 저장 공간의 필요성이 증가하고 있습니다. 의료 산업과 식품 산업의 발전도 워크인 냉장고에 대한 수요를 증가시킬 것으로 예상됩니다.
엄격한 식품 규제로 인해 워크인 냉장고 시장이 성장할 것으로 예상됩니다.
워크인 냉장고 시장은 규제 당국이 전 세계적으로 시행하고 있는 엄격한 식품 표준으로 인해 크게 성장할 것으로 예상됩니다. 소매, 호텔 및 외식 기업은 식품 안전 및 청결 요건을 적절히 준수해야 하며, 당국의 중요성이 점점 더 커지고 있습니다.
워크인 냉장고는 부패하기 쉬운 제품을 보관할 수 있는 온도 제어 환경을 제공하기 때문에 규정 준수를 유지하는 데 필수적입니다. 이러한 냉장 시스템은 식품의 신선도와 품질을 유지하고 오염 및 세균 발생 가능성을 줄이는 신뢰할 수 있는 냉장 솔루션을 제공합니다. 규정 준수를 우선시하고 강력한 냉장 인프라에 투자하는 기업은 규정이 더 엄격 해지고 집행 전술이 더 엄격 해짐에 따라 워크 인 쿨러에 대한 수요가 급증 할 가능성이 높습니다.
북미가 주요 지역 시장이 될 것으로 예상됩니다.
북미는 워크인 냉장고의 주요 시장입니다. 냉동 분야의 기술 개발과 연구가 북미 워크인 냉장고 시장 성장을 주도하고 있습니다. 냉동식품과 보존식품을 먹는 북미의 식문화도 북미 워크인 냉장고 시장을 확대하고 있습니다.
냉동 분야의 조기 적응과 첨단 기술 개발도 북미를 냉장고의 주요 시장으로 만들고 있습니다. 워크인 냉장고 시장은 아시아태평양 및 유럽 지역에서도 확대되고 있습니다.
주요 개발 내용:
2023년 11월, 상업용 냉장 시스템에 사용되는 유리 냉장고 및 냉동고 도어, 조명 시스템 및 디스플레이 장비의 선도적 인 제조업체 인 Anthony는 완전히 새로운 워크 인 쿨러용 자동 맥주 동굴 도어를 출시했습니다. Retail과 Dover의 산하에 있습니다.
2023년 5월 Dover Corporation이 발표한 바와 같이, Carrier Corporation의 일부 자산과 지적재산권을 Dover의 엔지니어링 시스템 사업부인 Tyler Refrigeration의 일부 자산과 지적재산권을 Dover의 엔지니어링 시스템 사업부인 상업용 냉동 시스템 설계 및 제조 업체인 힐 피닉스(Hill Phoenix)에 매각을 완료했습니다.
2023년 2월, Honeywell은 Honeywell Solstice(R) L40X(R-455A)를 사용하는 슈퍼마켓 및 소매점을 위한 새로운 워크인 유닛 쿨러, 콘덴싱 유닛 및 콘덴서를 개발 중이라고 발표했습니다. 레녹스 인터내셔널(Lennox International) 산하의 상업용 냉동 장비 및 시스템 제조업체인 히트크래프트(Heatcraft Refrigeration Products, 이하 히트크래프트)가 이 제품들을 개발하고 있습니다.
목차
제1장 소개
시장 개요
시장 정의
조사 범위
시장 세분화
통화
가정
기준 연도와 예측 연도 타임라인
이해관계자에 대한 주요 이점
제2장 조사 방법
조사 디자인
조사 과정
제3장 주요 요약
주요 조사 결과
애널리스트의 견해
제4장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
Porter's Five Forces 분석
업계 밸류체인 분석
애널리스트의 견해
제5장 워크인 냉장고 시장 : 유형별
소개
실내 유형
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
야외 유형
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
제6장 워크인 냉장고 시장 : 컴포넌트별
소개
하드웨어
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
소프트웨어
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
서비스
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
제7장 워크인 냉장고 시장 : 최종사용자별
소개
식품 가공 산업
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
소매 식품 서비스
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
식품 서비스 업계
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
헬스케어 시설
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
바
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
기타
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적인 이익성
제8장 워크인 냉장고 시장 : 지역별
소개
북미
유형별
컴포넌트별
최종사용자별
국가별
남미
유형별
컴포넌트별
최종사용자별
국가별
유럽
유형별
컴포넌트별
최종사용자별
국가별
중동 및 아프리카
유형별
컴포넌트별
최종사용자별
아시아태평양
유형별
컴포넌트별
최종사용자별
국가별
제9장 경쟁 환경과 분석
주요 기업과 전략 분석
시장 점유율 분석
합병, 인수, 합의 및 협업
경쟁 대시보드
제10장 기업 개요
Friginox
Hussmann Corporation
Bush Refrigeration
Imperial Manufacturing Group
Panasonic
Precision Refrigeration
SRC Refrigeration
Beverage-Air Corporation
Delfield
ksm
영문 목차
영문목차
The Walk-In refrigerator market is evaluated at US$13.222 billion for the year 2022 and is projected to grow at a CAGR of 6.34% to reach a market size of US$20.338 billion by the year 2029.
Large refrigeration units, usually with a temperature range of slightly above or below freezing, are used to keep perishable items in walk-in refrigerators. These refrigerators are frequently used to preserve and store a wide range of food items, including fresh fruit, dairy goods, meats, and drinks, in commercial settings including restaurants, grocery shops, catering companies, and food warehouses.
Walk-in refrigerators are perfect for enterprises with high-volume storage needs since they can hold pallets, trolleys, and other big containers and offer a lot more storage capacity than normal refrigerators. Robust insulation and superior refrigeration systems are features of walk-in refrigerators that help them maintain stable temperatures and guarantee food safety.
MARKET TRENDS:
Walk-in refrigerator drivers are crucial to making sure perishable goods like fresh vegetables, dairy items, and meats reach their destinations unscathed and in excellent shape. These drivers are responsible for operating vehicles equipped with refrigeration units, which are designed to maintain specific temperature ranges throughout transportation in order to safeguard and preserve perishable commodities.
Furthermore, the increasing number of supermarkets and hypermarkets is also increasing the need for storing food and decaying commodities in a single preservation facility. The increasing number of restaurants and hotels is boosting the demand for walk-in refrigerators in the market. The need for preserving food items on a large scale is growing, which also provides scope for the growth of the walk-in refrigerator market. Furthermore, walk-in refrigerators are also efficiently used in the pharmaceutical and medical fields.
MARKET DRIVERS:
The rising number of restaurants and supermarkets is anticipated to drive the market's growth.
The rising number of restaurants and supermarkets boosts the market for walk-in refrigerators in the global market. The FDA (U.S. Food and Drug Administration) reports states that the fast-food restaurant industry in the U.S. is experiencing growth at a steady rate. The growing restaurant industry demands a large number and more space for the preservation of food items, which promotes the need for walk-in refrigerators.
The emerging supermarkets and hypermarkets are also commercial places that offer all the products and groceries in a single store. All items available and stored in a single place demand the use of coolers and refrigerants with more space and utility. According to the data collected by CFR (Code of Federal Regulations), walk-in refrigerators and coolers offer more space and a cooling effect below 0 degrees Celsius compared to those of conventional refrigerators. The higher walk space offered by walk-in refrigerators boosts the demand for refrigerators in the large food and supermarket industries.
Growing demand for the preservation of food and pharmaceuticals might impact the walk-in refrigerator market growth.
The rising demand for the preservation and storage of food and pharmaceuticals is increasing. The pharmaceutical industry is one section that needs a large area of preservation storage. Medicines and drugs are the things that have to be stored and protected in cool and dry spaces. The growth of the medical and pharmaceutical fields is driving the market for walk-in refrigerators.
The demand and market for walk-in refrigerators are tremendously increasing as the production of vaccine doses is increasing. The increasing atmospheric temperature above the normal optimal temperature is causing the decay and spoilage of food and medicine, as the need for preservation and cooled storage spaces is increasing. The developments in the medical and food industries are also predicted to increase the demand for walk-in refrigerators.
Stringent food regulations are predicted to boost the walk-in refrigerator market.
The walk-in refrigerator market is expected to grow dramatically as a result of the strict food standards that are enforced globally by regulatory organizations. Retail, hotel, and food service companies must all properly abide by requirements pertaining to food safety and cleanliness, which are becoming more and more important to authorities.
Walk-in refrigerators are essential for maintaining compliance because they offer a temperature-controlled, regulated environment for perishable products storage. These refrigeration systems provide dependable cold storage solutions that preserve food products' freshness and quality while reducing the chance of contamination and bacterial development. Businesses who prioritise compliance and invest in strong refrigeration infrastructure are likely to see a sharp increase in demand for walk-in coolers as rules become more rigid and enforcement tactics more strict.
North America is anticipated to be the major regional market.
North America is the leading market for walk-in refrigerators. The developments in technology and research taking place in the field of refrigeration are driving the market growth of walk-in refrigerators in North America. The eating culture of North America in eating frozen and preserved foods is also making the market for walk-in refrigerators in North America increase.
The earlier adaption of technology and advanced developments taking place in the refrigeration field also make North America a leading market for refrigerators. The market for walk-in refrigerators is also increasing in the Asia-Pacific and European regions.
Key Developments:
In November 2023, the all-new Automatic Beer Cave Door for Walk-In Cooler applications was launched by Anthony, a leading manufacturer of glass refrigerator and freezer doors, lighting systems and display equipment for use in commercial refrigeration systems. Anthony is a part of Dover Food Retail and Dover. Both the inside and outside of the doors include motion sensors, which facilitates simple two-way traffic and improves the user experience.
In May 2023, the sale of certain assets and intellectual property from Tyler Refrigeration, a division of Carrier Corporation, to Hill Phoenix, a Dover operating company in its Engineered Systems segment and a leading designer and manufacturer of commercial refrigeration systems, was completed, as announced by Dover Corporation.
In February 2023, Honeywell announced that new walk-in unit coolers, condensing units, and condensers are being developed for supermarkets and retailers that use Honeywell Solstice(R) L40X (R-455A). Heatcraft Refrigeration Products (Heatcraft), a manufacturer of commercial refrigeration equipment and systems as part of Lennox International, is developing these products.
Segmentation:
By Type
Indoor type
Outdoor type
By Component
Hardware
Software
Service
By End-user
Food Processing Industry
Retail food service
Foodservice industry
Healthcare facilities
Bars
Others
By Geography
North America
USA
Canada
Mexico
South America
Brazil
Argentina
Others
Europe
United Kingdom
Germany
France
Spain
Others
Middle East and Africa
Saudi Arabia
UAE
Israel
Others
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Taiwan
Thailand
Indonesia
Others
TABLE OF CONTENTS
1. INTRODUCTION
1.1. Market Overview
1.2. Market Definition
1.3. Scope of the Study
1.4. Market Segmentation
1.5. Currency
1.6. Assumptions
1.7. Base, and Forecast Years Timeline
1.8. Key Benefits for the stakeholder
2. RESEARCH METHODOLOGY
2.1. Research Design
2.2. Research Processes
3. EXECUTIVE SUMMARY
3.1. Key Findings
3.2. Analyst View
4. MARKET DYNAMICS
4.1. Market Drivers
4.2. Market Restraints
4.3. Porter's Five Forces Analysis
4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
4.3.2. Bargaining Power of Buyers
4.3.3. Threat of New Entrants
4.3.4. Threat of Substitutes
4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
4.4. Industry Value Chain Analysis
4.5. Analyst View
5. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY TYPE
5.1. Introduction
5.2. Indoor Type
5.2.1. Market Trends and Opportunities
5.2.2. Growth Prospects
5.2.3. Geographic Lucrativeness
5.3. Outdoor Type
5.3.1. Market Trends and Opportunities
5.3.2. Growth Prospects
5.3.3. Geographic Lucrativeness
6. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY COMPONENT
6.1. Introduction
6.2. Hardware
6.2.1. Market Trends and Opportunities
6.2.2. Growth Prospects
6.2.3. Geographic Lucrativeness
6.3. Software
6.3.1. Market Trends and Opportunities
6.3.2. Growth Prospects
6.3.3. Geographic Lucrativeness
6.4. Service
6.4.1. Market Trends and Opportunities
6.4.2. Growth Prospects
6.4.3. Geographic Lucrativeness
7. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY END-USER
7.1. Introduction
7.2. Food Processing Industry
7.2.1. Market Trends and Opportunities
7.2.2. Growth Prospects
7.2.3. Geographic Lucrativeness
7.3. Retail Food Service
7.3.1. Market Trends and Opportunities
7.3.2. Growth Prospects
7.3.3. Geographic Lucrativeness
7.4. Food Service Industry
7.4.1. Market Trends and Opportunities
7.4.2. Growth Prospects
7.4.3. Geographic Lucrativeness
7.5. Healthcare Facilities
7.5.1. Market Trends and Opportunities
7.5.2. Growth Prospects
7.5.3. Geographic Lucrativeness
7.6. Bars
7.6.1. Market Trends and Opportunities
7.6.2. Growth Prospects
7.6.3. Geographic Lucrativeness
7.7. Others
7.7.1. Market Trends and Opportunities
7.7.2. Growth Prospects
7.7.3. Geographic Lucrativeness
8. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY GEOGRAPHY
8.1. Introduction
8.2. North America
8.2.1. By Type
8.2.2. By Component
8.2.3. By End-User
8.2.4. By Country
8.2.4.1. USA
8.2.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.2.4.1.2. Growth Prospects
8.2.4.2. Canada
8.2.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.2.4.2.2. Growth Prospects
8.2.4.3. Mexico
8.2.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.2.4.3.2. Growth Prospects
8.3. South America
8.3.1. By Type
8.3.2. By Component
8.3.3. By End-User
8.3.4. By Country
8.3.4.1. Brazil
8.3.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.3.4.1.2. Growth Prospects
8.3.4.2. Argentina
8.3.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.3.4.2.2. Growth Prospects
8.3.4.3. Others
8.3.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.3.4.3.2. Growth Prospects
8.4. Europe
8.4.1. By Type
8.4.2. By Component
8.4.3. By End-User
8.4.4. By Country
8.4.4.1. United Kingdom
8.4.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.1.2. Growth Prospects
8.4.4.2. Germany
8.4.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.2.2. Growth Prospects
8.4.4.3. France
8.4.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.3.2. Growth Prospects
8.4.4.4. Spain
8.4.4.4.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.4.2. Growth Prospects
8.4.4.5. Others
8.4.4.5.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.5.2. Growth Prospects
8.5. Middle East and Africa
8.5.1. By Type
8.5.2. By Component
8.5.3. By End-User
8.5.3.1. Saudi Arabia
8.5.3.1.1. Market Trends and Opportunities
8.5.3.1.2. Growth Prospects
8.5.3.2. UAE
8.5.3.2.1. Market Trends and Opportunities
8.5.3.2.2. Growth Prospects
8.5.3.3. Israel
8.5.3.3.1. Market Trends and Opportunities
8.5.3.3.2. Growth Prospects
8.5.3.4. Others
8.5.3.4.1. Market Trends and Opportunities
8.5.3.4.2. Growth Prospects
8.6. Asia Pacific
8.6.1. By Type
8.6.2. By Component
8.6.3. By End-User
8.6.4. By Country
8.6.4.1. China
8.6.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.1.2. Growth Prospects
8.6.4.2. Japan
8.6.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.2.2. Growth Prospects
8.6.4.3. India
8.6.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.3.2. Growth Prospects
8.6.4.4. South Korea
8.6.4.4.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.4.2. Growth Prospects
8.6.4.5. Taiwan
8.6.4.5.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.5.2. Growth Prospects
8.6.4.6. Thailand
8.6.4.6.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.6.2. Growth Prospects
8.6.4.7. Indonesia
8.6.4.7.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.7.2. Growth Prospects
8.6.4.8. Others
8.6.4.8.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.8.2. Growth Prospects
9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS
9.1. Major Players and Strategy Analysis
9.2. Market Share Analysis
9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations