세계의 냉장고 시장(2025-2029년)
Global Refrigerator Market 2025-2029
상품코드 : 1801558
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 08월
페이지 정보 : 영문 227 Pages
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한글목차

냉장고 시장은 2024-2029년에 517억 달러 증가하고, 예측기간 중 CAGR은 6.8%로 성장할 것으로 예측됩니다.

냉장고 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 상업용 냉동 장비의 에너지 효율이 높은 모델에 대한 수요 증가, 보다 정교하고 고급화된 냉장고에 대한 수요 증가, 슈퍼마켓과 대형마트의 수 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 6.5%
CAGR 6.8%
증가액 517억 달러

본 조사는 업계 주요 참여자들의 의견을 포함하여 1차 정보와 2차 정보를 객관적으로 조합하여 실시되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석과 함께 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 수년간 냉장고 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 냉장고의 IoT 통합 증가를 꼽았습니다. 또한 맞춤형 냉장고에 대한 선호도 증가와 새로운 냉장고의 출시는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 제품 사양별

제9장 시장 세분화 : 유형별

제10장 시장 세분화 : 최종사용자별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The refrigerator market is forecasted to grow by USD 51.7 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 6.8% during the forecast period. The report on the refrigerator market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing demand for energy-efficient models of commercial refrigeration equipment, inclination toward more sophisticated and advanced models of refrigerators, and increase in number of supermarkets and hypermarkets.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20256.5%
CAGR6.8%
Incremental Value$51.7 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's refrigerator market is segmented as below:

By Product Specification

By Type

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the increasing integration of IOT in refrigerators as one of the prime reasons driving the refrigerator market growth during the next few years. Also, growing preference for customized refrigerators and new refrigerator launches will lead to sizable demand in the market.

The report on the refrigerator market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading refrigerator market vendors that include AB Electrolux, Arcelik A.S., BSH Hausgerate GmbH, DAEWOO ELECTRONICS, FRIGIDAIRE, Godrej and Boyce Manufacturing Co. Ltd., Gree Electric Appliances Inc. of Zhuhai, Haier Smart Home Co. Ltd., Hisense International Co. Ltd., Hitachi Ltd., HOSHIZAKI Corp., LG Electronics Inc., MIDEA Group Co. Ltd., Panasonic Holdings Corp., Robert Bosch GmbH, Samsung Electronics Co. Ltd., Sharp Corp., TCL Industries Holdings Co. Ltd., Voltas Ltd., and Whirlpool Corp.. Also, the refrigerator market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product Specification

9 Market Segmentation by Type

10 Market Segmentation by End-user

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

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