세계의 아케이드 게임 시장(2025-2029년)
Global Arcade Gaming Market 2025-2029
상품코드 : 1626383
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 220 Pages
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한글목차

아케이드 게임 시장(2025-2029년)

아케이드 게임 시장은 2024-2029년 19억 9,990만 달러로 예측되며, 예측 기간 동안 1.9%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 이 보고서는 아케이드 게임 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

이 보고서는 현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 아케이드 게임의 신체 활동 증가, 새로운 아케이드 게임 출시 증가, 모바일 아케이드 게임 플랫폼 및 애플리케이션의 출현 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2025년 1.9%
CAGR 1.9%
증분 금액 19억 9,990만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 아케이드 게임 시장의 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 아케이드 게임에서의 VR 통합의 증가를 꼽았습니다. 또한, e스포츠 아케이드 게임의 존재감 증가와 제품 개선을 위한 전략적 제휴 및 파트너십은 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 최종사용자별

제9장 시장 세분화 : 장르별

제10장 시장 세분화 : 유형별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

Arcade Gaming Market 2025-2029

The arcade gaming market is forecasted to grow by USD 1999.9 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 1.9% during the forecast period. The report on the arcade gaming market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing physical activities in arcade gaming, increase in launch of new arcade games, and emergence of mobile arcade gaming platforms and applications.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20251.9%
CAGR1.9%
Incremental Value$1999.9 mn

Technavio's arcade gaming market is segmented as below:

By End-user

By Genre

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the rising integration of vr in arcade games as one of the prime reasons driving the arcade gaming market growth during the next few years. Also, rising presence of e-sport arcade games and strategic alliances and partnerships for product improvements will lead to sizable demand in the market.

The report on the arcade gaming market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading arcade gaming market vendors that include Bandai Namco Holdings Inc., Bay Tek Entertainment Inc., Bowlero Corp., Capcom Co. Ltd., Chicago Gaming Co., CXC Simulations, D BOX Technologies Inc., Eleetus LLC, Helix Leisure USA Inc., Incredible Technologies Inc., Innovative Concepts in Entertainment Inc., International Games System Co. Ltd., Neofuns Amusement Equipment Co. Ltd., Nintendo Co., Ltd., PrimeTime Amusements, Sega Sammy Holdings Inc., Square Enix Holdings Co. Ltd., UNIS Technology Ltd., Valley Dynamo Inc., and Vesaro Ltd.. Also, the arcade gaming market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by End-user

9 Market Segmentation by Genre

10 Market Segmentation by Type

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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