세계의 숙취 치료제 시장(2024-2028년)
Global Hangover Cure Products Market 2024-2028
상품코드 : 1603740
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 10월
페이지 정보 : 영문 132 Pages
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한글목차

숙취 치료제 시장, 2024-2028년

숙취 치료제 시장은 2023-2028년에 17억 1,090만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 15.1%로 성장할 것으로 예측됩니다. 숙취 치료제 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 숙취 치료제의 침투, 숙취 방지 제품에 관한 의식의 향상, 허브에 의한 숙취 치료제 솔루션의 수요 증가가 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비[2024년] 12.8%
CAGR 15.1%
증분액 17억 1,090만 달러

본 조사에서는 수분 보급을 전문으로 다루는 숙취 치료제의 개발을 향후 수년간 숙취 치료제 시장 성장을 촉진하는 주요인의 하나로 지적하고 있습니다. 또한 E-Commerce의 출현과 급속한 침투, 숙취 치료제에 대한 투자 건수의 증가는 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 고객 상황

제8장 지역별 상황

제9장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제10장 경쟁 구도

제11장 경쟁 분석

제12장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Hangover Cure Products Market 2024-2028

The hangover cure products market is forecasted to grow by USD 1710.9 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 15.1% during the forecast period. The report on the hangover cure products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing penetration of hangover cure products, growing awareness about anti-hangover products, and increased demand for herbal hangover cure solutions.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202412.8%
CAGR15.1%
Incremental Value$1710.9 mn

Technavio's hangover cure products market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the development of hydration-focused hangover remedies as one of the prime reasons driving the hangover cure products market growth during the next few years. Also, emergence and rapid penetration of e-commerce and increasing number of investments in hangover cure products will lead to sizable demand in the market.

The report on the hangover cure products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading hangover cure products market vendors that include 82 Labs Inc., Abbott Laboratories, AfterDrink Ltd., Bayer AG, Bytox Inc, Cheal, Cheers Health Inc., DOTSHOTs.in, DrinkAde, drinkwel LLC, EZ Lifestyle INC, Flyby, Himalaya Global Holdings Ltd., Kaplan Laboratory LLC, LES Labs, No Days Wasted, Purple Tree Labs, Rally Labs LLC, Toniiq LLC, and Unilever PLC. Also, the hangover cure products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Customer Landscape

8 Geographic Landscape

9 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

10 Competitive Landscape

11 Competitive Analysis

12 Appendix

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