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한글목차
란제리 시장은 2023-2028년간 180억 달러 확대되고, 예측 기간 동안 4.2%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 이 보고서는 란제리 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
이 보고서는 현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 란제리의 대량 맞춤화 및 개인화, 온라인 소매를 통한 제품 가시성 및 접근성 향상, 란제리의 온라인 판매 확대 등이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2024년
종료 연도
2028년
예측 기간
2024-2028년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2024년)
4%
CAGR
4.2%
증분 금액
180억 달러
이 보고서는 향후 몇 년동안 란제리 시장의 성장을 가속할 주요 요인 중 하나로 조직화된 소매업의 확대를 꼽았습니다. 또한, 란제리 및 의류 제조 시설의 확대와 상위 브랜드들의 프리미엄화가 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 예상됩니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제3장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2023년)
시장 전망(2023-2028년)
제4장 시장 규모 실적
세계의 란제리 시장(2018-2022년)
유통 채널별 분석(2018-2022년)
지역별 분석(2018-2022년)
국가별 분석(2018-2022년)
제5장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제6장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 유통 채널별
제7장 고객 상황
고객 상황 개요
제8장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 지역별
제9장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제10장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제11장 경쟁 분석
기업 개요
기업의 시장 포지셔닝
Groupe Chantelle
Hanesbrands Inc.
Hop Lun(Hong Kong) Ltd.
Jockey International Inc.
MAS Holdings Pvt. Ltd.
Zivame Platform
PVH Corp.
Sockkobe Co. Ltd.
Triumph Intertrade AG
Wacoal Holdings Corp.
제12장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
Lingerie Market 2024-2028
The lingerie market is forecasted to grow by USD 18 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.2% during the forecast period. The report on the lingerie market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by mass customization and personalization of lingerie, rise in product visibility and accessibility through online retailing, and growing online sales of lingerie.
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
4%
CAGR
4.2%
Incremental Value
$18 bn
Technavio's lingerie market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
Middle East and Africa
South America
This study identifies the growing organized retail as one of the prime reasons driving the lingerie market growth during the next few years. Also, expansion of manufacturing facilities for lingerie clothing and premiumization through well-positioned brands will lead to sizable demand in the market.
The report on the lingerie market covers the following areas:
Lingerie Market sizing
Lingerie Market forecast
Lingerie Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading lingerie market vendors that include Anita Dr. Helbig GmbH, Fashion Nova LLC, Groupe Chantelle, Hennes and Mauritz AB, Hanesbrands Inc., Hop Lun (Hong Kong) Ltd., Hunkemoller B.V., Jockey International Inc., GLOBAL INTIMATES LLC, Marks and Spencer Group plc, MAS Holdings Pvt. Ltd., Zivame Platform, PVH Corp., Sockkobe Co. Ltd., Triumph Intertrade AG, UNIQLO India Pvt. Ltd., Victorias Secret and Co., and Wacoal Holdings Corp.. Also, the lingerie market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
2.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
2.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global Lingerie Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Lingerie Market 2018 - 2022 ($ billion)
4.2 Distribution Channel segment analysis 2018 - 2022