ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
레이싱 게임 시장은 2023-2028년 158억 3,720만 달러 규모에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 연평균 12.14%의 성장률을 보일 것으로 전망됩니다.
본 보고서에서는 레이싱 게임 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 인터넷 보급률의 증가, 새로운 게임의 빈번한 출시, 자금 조달 및 투자 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2024년
종료 연도
2028년
예측 기간
2024-2028년
성장 모멘텀
가속
전년 대비[2024년]
10.6%
CAGR
12.14%
증분 금액
158억 3,720만 달러
이 보고서는 향후 몇 년 동안 레이싱 게임 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 게임 산업에 혁명을 일으킬 VR을 꼽았습니다. 또한, 클라우드 기반 게임 애플리케이션의 채택이 급증하고 전략적 제휴 및 인수합병이 증가함에 따라 이 시장에 큰 수요가 있을 것으로 예상했습니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 상황
시장 생태계
시장의 특징
밸류체인 분석
제3장 시장 규모 평가
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2023년
시장 전망 2023-2028년
제4장 시장 규모 실적
레이싱 게임 세계 시장 2018-2022년
용도별 부문 분석 2018-2022년
유형별 부문 분석 2018-2022년
지역별 부문 분석 2018-2022년
국가별 부문 분석 2018-2022년
제5장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제6장 용도별 시장 세분화
시장 세분화
비교 : 용도별
모바일 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
콘솔 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
컴퓨터 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
기타 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
용도별 시장 기회
제7장 유형별 시장 세분화
시장 세분화
비교 : 유형별
클라이언트 유형 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
웹 게임 유형 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
유형별 시장 기회
제8장 고객 상황
고객 상황 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
일본 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
한국 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
지역 상황별 시장 기회
제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제11장 경쟁 상황
개요
경쟁 상황
혼란 상황
업계 리스크
제12장 경쟁 분석
기업 개요
기업의 시장 포지셔닝
Aquiris Game Studio
CREATIVE MOBILE TECHNOLOGIES LLC
Electronic Arts Inc.
Embracer Group AB
Fingersoft
Hasbro Inc.
Microsoft Corp.
Motorsport Games Inc
NEXON Co. Ltd.
Nintendo Co. Ltd.
RaceRoom Entertainment AG
Take Two Interactive Software Inc.
Tencent Holdings Ltd.
Ubisoft Entertainment SA
Vivendi SE
제13장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The racing games market is forecasted to grow by USD 15837.2 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 12.14% during the forecast period. The report on the racing games market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increased internet penetration, frequent launch of new games, and increased funding and investment.
Technavio's racing games market is segmented as below:
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
10.6%
CAGR
12.14%
Incremental Value
$15837.2 mn
By Application
Mobile
Console
PC
Others
By Type
Client type
Webgame type
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the vr revolutionizing gaming industry as one of the prime reasons driving the racing games market growth during the next few years. Also, surge in adoption of cloud-based gaming applications and increasing number of strategic partnerships and acquisitions will lead to sizable demand in the market.
The report on the racing games market covers the following areas:
Racing games market sizing
Racing games market forecast
Racing games market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading racing games market vendors that include Aquiris Game Studio, Bongfish GmbH, CREATIVE MOBILE TECHNOLOGIES LLC, Electronic Arts Inc., Embracer Group AB, Fingersoft, Hasbro Inc., Microsoft Corp., Modern Times Group MTG AB, Motorsport Games Inc, Motorsport Simulations, LLC, NEXON Co. Ltd., Nintendo Co. Ltd., RaceRoom Entertainment AG, Shanab Games, Take Two Interactive Software Inc., Tencent Holdings Ltd., Ubisoft Entertainment SA, Vector Unit, and Vivendi SE. Also, the racing games market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Application
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
2.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
2.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global Racing Games Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Racing Games Market 2018 - 2022 ($ million)