세계의 장용성 공캡슐 판매 시장(2024-2028년)
Global Enteric Empty Capsules Sales Market 2024-2028
상품코드 : 1581810
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 10월
페이지 정보 : 영문 128 Pages
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장용성 공캡슐 판매 시장(2024-2028년)

장용성 공캡슐 판매 시장은 2023년부터 2028년까지 6,290만 달러 규모로 성장할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 13.8%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 이 보고서는 장용성 공캡슐 판매 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

이 보고서는 현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 소화기 질환의 발병률 증가, 임상시험 및 연구 확대, 채식주의자 기반 공캡슐에 대한 수요 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024년
종료 연도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2024년) 11.6%
CAGR 13.8%
증분 금액 6,290만 달러

이 보고서는 강력한 제품 파이프라인이 향후 몇 년 동안 장용성 공캡슐 판매 시장의 성장을 촉진하는 주요 이유 중 하나로 꼽았습니다. 또한, 새롭고 혁신적인 장용성 공캡슐의 개발과 캡슐의 위장 내성 개선에 대한 제약 회사의 관심 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 최종사용자별

제7장 고객 상황

제8장 지역별 상황

제9장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제10장 경쟁 상황

제11장 경쟁 분석

제12장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

Enteric Empty Capsules Sales Market 2024-2028

The enteric empty capsules sales market is forecasted to grow by USD 62.9 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 13.8% during the forecast period. The report on the enteric empty capsules sales market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising incidence of gastrointestinal diseases, increasing clinical trials and research, and growing demand for vegetarian-based empty capsules.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202411.6%
CAGR13.8%
Incremental Value$62.9 mn

Technavio's enteric empty capsules sales market is segmented as below:

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the strong product pipeline as one of the prime reasons driving the enteric empty capsules sales market growth during the next few years. Also, development of new innovative enteric empty capsules and increasing focus of pharmaceutical companies to improve gastric tolerance of these capsules will lead to sizable demand in the market.

The report on the enteric empty capsules sales market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading enteric empty capsules sales market vendors that include ACG, Ajix Inc., Anhui Huangshan Capsule Co. Ltd., Healthcaps India Ltd., Lonza Group Ltd., Natural Capsules Ltd., Ningbo Jiangnan Capsule Co. Ltd., Qualicaps Co. Ltd., Shanxi Guangsheng Medicinal Capsule Co. Ltd., Snail Pharma Industry Co. Ltd., and Sunil Healthcare Ltd.. Also, the enteric empty capsules sales market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by End-user

7 Customer Landscape

8 Geographic Landscape

9 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

10 Competitive Landscape

11 Competitive Analysis

12 Appendix

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