세계의 장용성 공캡슐 : 시장 점유율과 순위, 전체 판매량 및 수요 예측(2025-2031년)
Enteric Empty Capsules - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1862275
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

장용성 공캡슐 시장 규모는 2024년에 9,900만 달러로 평가되었고, 2025-2031년의 예측 기간 중 CAGR 8.5%로 성장하여 2031년까지 1억 7,700만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

본 보고서는 장용성 공캡슐의 국경 간 산업 발자국, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호 의존성, 공급망 재구축, 최근 관세 조정 및 국제 전략적 대응 조치에 대한 종합적인 평가를 제공합니다.

장용성 공캡슐은 내용물이 위장에서 파괴되는 것을 방지하는 특수한 유형의 공캡슐입니다.

세계 장용성 공캡슐 시장의 주요 기업으로는 Capsugel, CapsCanada, Anhui Huangshan Capsule, Shanxi GS Capsule, Qingdao Yiqing 등이 있습니다. 상위 5개사의 점유율은 약 80%를 차지하고 있습니다. 중국이 가장 큰 시장으로 약 55%의 점유율을 차지하고 있으며, 북미와 유럽이 약 40%의 점유율을 차지하고 있습니다. 제품별로는 젤라틴 유형이 가장 큰 부문으로 약 75%의 점유율을 차지하고 있습니다. 용도별로는 의약품 용도가 가장 많고, 건강보조식품, 기타(허브-화장품)가 그 뒤를 잇고 있습니다.

이 보고서는 장용성 공캡슐 세계 시장에 대해 총 판매량, 매출, 매출, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추어, 지역/국가, 유형 및 용도별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.

이 보고서는 장용성 공캡슐 시장 규모, 추정 및 예측을 판매량(백만 캡슐) 및 매출액(백만 달러)으로 제시하고, 2024년을 기준 연도로, 2020년에서 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함합니다. 정량적, 정성적 분석을 통해 독자들이 비즈니스/성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 포지셔닝 분석, 장용성 공캡슐에 대한 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내릴 수 있도록 도와드립니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

용도별 부문

지역별

LSH
영문 목차

영문목차

The global market for Enteric Empty Capsules was estimated to be worth US$ 99 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 177 million by 2031 with a CAGR of 8.5% during the forecast period 2025-2031.

This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Enteric Empty Capsules cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.

Enteric Empty Capsules is a niche type of empty capsules that can prevent the material inside destroyed in gastric area.

Global Enteric Empty Capsules key players include Capsugel, CapsCanada, Anhui Huangshan Capsule, Shanxi GS Capsule, Qingdao Yiqing, etc. Global top five players hold a share about 80%. China is the largest market, with a share about 55%, followed by North America and Europe, having a total share about 40 percent. In terms of product, Gelatin Type is the largest segment, with a share about 75%. And in terms of application, the largest application is Pharmaceutical, followed by Health Supplements, Others(Herb/Cosmetics).

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Enteric Empty Capsules, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Enteric Empty Capsules by region & country, by Type, and by Application.

The Enteric Empty Capsules market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (M Capsules) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Enteric Empty Capsules.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Application

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Enteric Empty Capsules manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Sales, revenue of Enteric Empty Capsules in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Sales, revenue of Enteric Empty Capsules in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Application

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

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