세계의 프리미엄 생수 시장(2024-2028년)
Global Premium Bottled Water Market 2024-2028
상품코드 : 1557502
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 156 Pages
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한글목차

프리미엄 생수 시장은 2023-2028년에 83억 7,410만 달러 증가하고, 예측 기간 중 CAGR은 6.6%로 성장할 것으로 예측됩니다.

프리미엄 생수 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 소비자의 건강지향 증가, 유통 채널의 확대, 온라인 소매의 성장 등이 시장을 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비 2024년 5.77%
CAGR 6.6%
증분액 83억 7,410만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 프리미엄 생수 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 새로운 향료 및 제품 레인지의 도입을 들고 있습니다. 또한 건강한 수분 보급 및 영양 드링크에 대한 의식의 향상, 혁신적인 성분 및 패키지의 사용은 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모의 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The premium bottled water market is forecasted to grow by USD 8374.1 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.6% during the forecast period. The report on the premium bottled water market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing focus on health and wellness by consumers, expansion of distribution channels, and growth of online retailing.

Technavio's premium bottled water market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20245.77%
CAGR6.6%
Incremental Value$8374.1 mn

By Product

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the introduction of new flavors and product ranges as one of the prime reasons driving the premium bottled water market growth during the next few years. Also, increasing awareness about healthy hydration and nutritional drinks and use of innovative ingredients and packaging will lead to sizable demand in the market.

The report on the premium bottled water market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading premium bottled water market vendors that include Alpine Glacier Water Inc., Berg Water, Beverly Hills Drink Co., Bling H2O, BlueTriton Brands Inc., BLVD Water, Danone SA, EVOCUS, FIJI Water Company LLC, Icelandic Glacial Inc., Lofoten Arctic Water AS, Mountain Valley Spring Co. LLC, Nestle SA, NEVAS GmbH, ROI Rogaska d.o.o., Smoother Spirits Ltd., The Coca Cola Co., VEEN Waters Finland Oy, and VOSS of Norway AS. Also, the premium bottled water market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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