세계의 스마트폰 및 태블릿용 온라인 게임 시장(2024-2028년)
Global Online Smartphone and Tablet Games Market 2024-2028
상품코드 : 1544461
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문 134 Pages
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한글목차

스마트폰 및 태블릿용 온라인 게임 시장은 2023-2028년 426억 달러 규모로, 예측 기간 동안 14.74%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서는 스마트폰 및 태블릿용 온라인 게임 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모 및 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등을 수록하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 젊은 층의 게임 도입 증가, 전 세계 모바일 시장 개발 플랫폼의 도입 급증, Free-to-Play 비즈니스 모델의 채택 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 12.53%
CAGR 14.74%
증분 금액 426억 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 스마트폰 및 태블릿용 온라인 게임 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 클라우드 기반 게임 애플리케이션의 도입이 급증할 것으로 예상했습니다. 또한, 어린이를 위한 새로운 게임 애플리케이션의 도입과 전 세계 스마트폰 및 태블릿 보급률의 증가는 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 디바이스별

제7장 고객 상황

제8장 지역별 상황

제9장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제10장 경쟁 상황

제11장 경쟁 분석

제12장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The online smartphone and tablet games market is forecasted to grow by USD 42.6 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 14.74% during the forecast period. The report on the online smartphone and tablet games market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rise in adoption of games among youth, surge in adoption of mobile development platforms across globe, and rise in adoption of free-to-play business model.

Technavio's online smartphone and tablet games market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202412.53%
CAGR14.74%
Incremental Value$42.6 bn

By Device

By Geographical Landscape

This study identifies the surge in adoption of cloud-based gaming applications as one of the prime reasons driving the online smartphone and tablet games market growth during the next few years. Also, introducing new gaming applications for children and rise in penetration of smartphones and tablets across globe will lead to sizable demand in the market.

The report on the online smartphone and tablet games market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online smartphone and tablet games market vendors that include Com2uS Holdings Corp., CyberAgent Inc., Electronic Arts Inc., King.com Ltd., Machine Zone Inc., Melior Games Ukraine, NCSoft Corp., Netmarble Corp., NEXON Co. Ltd., Nintendo Co. Ltd., PLR Worldwide Sales Ltd., Rovio Entertainment Corp., Sony Group Corp., Square Enix Holdings Co. Ltd., Supercell Oy, Take Two Interactive Software Inc., Tencent Holdings Ltd., The Walt Disney Co., Vivendi SE, and Warner Bros Discovery Inc.. Also, the online smartphone and tablet games market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Device

7 Customer Landscape

8 Geographic Landscape

9 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

10 Competitive Landscape

11 Competitive Analysis

12 Appendix

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