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한글목차
여성용 위생용품 시장은 2023-20281년 144억 4,000만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 6.73%로 성장할 것으로 예측됩니다.
여성용 위생용품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 제공합니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 벤더에 의한 적극적인 마케팅의 증가, 조직화된 소매의 확대, 의식과 위생상 우려의 증가에 의해 촉진되고 있습니다.
시장 범위
기준년
2024
종료년
2028
예측 기간
2024-2028
성장 모멘텀
가속
전년대비 2024년
5.85%
CAGR
6.73%
증분액
144억 4,000만 달러
본 조사에서는 향후 수년간 여성용 위생용품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 오가닉 제품의 인기 증가를 들고 있습니다. 또한 브랜드 로열티의 증가 및 E-Commerce의 급성장도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 생각됩니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 구도
시장 에코시스템
제3장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2023
시장 전망 2023-2028
제4장 시장 규모 실적
세계의 여성용 위생용품 시장 2018-2022
유통 채널 부문 분석 2018-2022
제품 부문 분석 2018-2022
지역별 부문 분석 2018-2022
국가별 부문 분석 2018-2022
제5장 Five forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제6장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
온라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 유통 채널별
제7장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
생리대 : 시장 규모와 예측 2023-2028
탐폰 : 시장 규모와 예측 2023-2028
팬티라이너 : 시장 규모와 예측 2023-2028
생리컵 : 시장 규모와 예측 2023-2028
여성용 위생 세정 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 제품별
제8장 고객 상황
고객 상황의 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028
북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028
남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028
미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
영국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028
일본 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 지역 상황별
제10장 촉진요인, 과제 및 동향
시장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장 동향
제11장 벤더 구도
개요
벤더 구도
혼란의 상황
업계의 리스크
제12장 벤더 분석
대상 벤더
벤더의 시장 포지셔닝
BeYou
Corman SpA
Edgewell Personal Care Co.
Essity AB
First Quality Enterprises Inc.
Hengan International Group Co. Ltd.
Johnson and Johnson
Kao Corp.
Kimberly Clark Corp.
Maxim Hygiene Products Inc.
Ontex BV
Premier
The Procter and Gamble Co.
TZMO SA
Unicharm Corp.
제13장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The feminine hygiene products market is forecasted to grow by USD 14.44 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.73% during the forecast period. The report on the feminine hygiene products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing in aggressive marketing by vendors, expanding the organized retail landscape, and growing awareness and hygienic concerns.
Technavio's feminine hygiene products market is segmented as below:
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
5.85%
CAGR
6.73%
Incremental Value
$14.44bn
By Distribution Channel
Offline
Online
By Product
Sanitary napkins
Tampons
Pantyliners
Menstrual cups
Feminine hygiene wash
By Geographical Landscape
Europe
North America
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the growing popularity of organic products as one of the prime reasons driving the feminine hygiene products market growth during the next few years. Also, increasing brand loyalty and rapid growth of e-commerce will lead to sizable demand in the market.
The report on the feminine hygiene products market covers the following areas:
Feminine hygiene products market sizing
Feminine hygiene products market forecast
Feminine hygiene products market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading feminine hygiene products market vendors that include BeYou, Corman SpA, Edgewell Personal Care Co., Essity AB, First Quality Enterprises Inc., Hengan International Group Co. Ltd., Johnson and Johnson, Kao Corp., Kimberly Clark Corp., Lagom Labs Private Limited, Maxim Hygiene Products Inc., Ontex BV, Premier, The Good Glamm Group, The Honest Co. Inc., The Procter and Gamble Co., The SCA Group LLC, TZMO SA, Unicharm Corp., and Unitex Composite Mills Ltd. Also, the feminine hygiene products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Exhibit 01: Executive Summary - Chart on Market Overview
Exhibit 02: Executive Summary - Data Table on Market Overview
Exhibit 03: Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Exhibit 04: Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Exhibit 05: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Exhibit 06: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Exhibit 07: Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Exhibit 08: Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Exhibit 09: Executive Summary - Chart on Vendor Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Exhibit 10: Parent market
Exhibit 11: Market Characteristics
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Exhibit 12: Offerings of vendors included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Exhibit 13: Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Exhibit 14: Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Exhibit 15: Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ billion)
Exhibit 16: Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Exhibit 17: Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global feminine hygiene products market 2018 - 2022
Exhibit 18: Historic Market Size - Data Table on global feminine hygiene products market 2018 - 2022 ($ billion)
4.2 Distribution Channel Segment Analysis 2018 - 2022