이 IDC의 시점은 디지털 전환을 통해 학생 관여 모델을 현대화하는 올드 도미니언 대학교(ODU)의 노력에 초점을 맞추고, 이 어프로치가 IDC의 Responsive Institution Framework의 모델이 되는 방법을 보여줍니다. ODU는 미래 지향적인 5개년 전략 계획을 통해 연결된 사전 예방적 학생 지원 환경을 조성하여 등록률을 높이고 학생 성과를 개선하는 것을 목표로 하고 있습니다. 이 이니셔티브는 파편화된 시스템을 통합하고, 데이터 관리를 개선하며, AI를 활용하여 개인화된 실시간 지원을 제공하는 데 중점을 둡니다. 이러한 혁신은 경쟁이 치열한 고등 교육 환경에서 학생들의 성공을 향상시키기 위해 포괄적이고 협력적이며 이용 가능한 적응형 지원을 강조하는 IDC의 프레임워크와 일치합니다. "ODU의 혁신은 기술, 데이터 및 학생 중심 접근 방식이 고등 교육 기관이 장기적인 성공을 위해 모방할 수 있는 원활하고 적응적인 지원 모델을 만드는 방법을 보여주는 반응형 기관 프레임워크의 힘을 잘 보여줍니다." - Matthew Leger, IDC의 월드와이드 교육 및 EdTech 디지털 전략 연구 프로그램 수석 연구 관리자
This IDC Perspective highlights Old Dominion University's (ODU's) efforts to modernize its student engagement model through digital transformation and demonstrates how its approach serves as a model for IDC's Responsive Institution Framework. Through the institution's Forward-Focused five-year strategic plan, ODU aims to create a connected, proactive student support experience, driving enrollment growth and improving student outcomes. The initiative focuses on unifying fragmented systems, improving data management, and leveraging AI to provide personalized, real-time support. This transformation aligns with IDC's framework, emphasizing comprehensive, collaborative, available, and adaptive support to enhance student success in a competitive higher education landscape."ODU's transformation exemplifies the power of the Responsive Institution Framework, showcasing how technology, data, and a student-centered approach can create a seamless, adaptive support model that higher education institutions can emulate for long-term success." - Matthew Leger, senior research manager, IDC's Worldwide Education and EdTech Digital Strategies research program