이 IDC Market Perspective에서는 쇠퇴하는 비즈니스 레거시 음성 시장, 몇개의 국가가 경험한 프로세스, 그리고 기타 국가가 향후 수년간 달성하고자 하는 목표에 대해 논하고 있습니다. 또한 레거시 고객의 이동을 최대화하고, 일부 기업이 뒤처지는 결점을 피하기 위해 프로바이더가 취할 수 있는 옵션에 대해서도 살펴보고 있습니다. 음성은 현대 업무에서 핵심적인 부분이며, 레거시 기업은 이러한 구형 솔루션에서 벗어나야 할 중요한 필요성을 이해하는 데 도움이 필요합니다. 또한 이러한 기업은 비즈니스 성과에 적합하고 안정적이고 안전하며 확장 가능한 적절한 대체 솔루션을 찾는 데 도움이 필요합니다."라고 IDC 유럽의 시니어 리서치 애널리스트인 Graham Fruin은 말했습니다.
This IDC Market Perspective discusses the declining business legacy voice market, the process some countries have been through, and the objectives other countries are looking to achieve in the next few years. It also explores options providers can take to maximize the migrations for legacy customers and to avoid the drawbacks of some companies being left behind."There has been talk of the end of legacy voice services for a long time, but the next five years will bring us very close to that point for Western Europe. Voice is a core part of modern working and legacy businesses need help to understand the critical need to move away from these older solutions. These businesses also need help in finding the right replacement solutions that fit their business outcomes and are reliable, secure, and scalable," said Graham Fruin, senior research analyst, IDC Europe.