미국의 가치 기반 의료 서비스 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 모델별, 지불자별, 의료기관 이용 구분별, 부문별 예측(2025-2030년)
U.S. Value-based Healthcare Service Market Size, Share & Trends Analysis Report By Models (Pay For Performance, Patient-centered Medical Home), By Payer, By Providers Utilization Category, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
상품코드 : 1609985
리서치사 : Grand View Research
발행일 : 2024년 11월
페이지 정보 : 영문 100 Pages
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한글목차

미국의 가치 기반 의료 서비스 시장 성장 및 동향:

미국의 가치 기반 의료 서비스 시장 규모는 2030년 6조 1,600억 달러에 달할 것으로 예상되며, 2025년부터 2030년까지 연평균 7.4%의 성장률을 보일 것으로 전망됩니다.

주치의가 아닌 가치 기반 의료의 도입 확대, GDP 대비 의료비 지출의 증가, 재택 및 가상 기반 모델의 지속적인 성장이 업계의 주요 성장 동력이 될 것으로 보입니다.

Medicare & Medicaid Services의 목표는 2025년까지 모든 Medicare 의료기관을 양면 위험분담으로 전환하고, 상업적 계약과 Medicaid 계약의 절반을 가치 기반 모델로 전환하는 것입니다. 헬스케어에 대한 소비자주의 증가, 신기술 개발, 이중 목표 달성의 필요성, 지속 불가능한 의료비 절감과 함께 예방 의료의 우선순위를 정하는 것이 가치 기반 의료로의 전환을 이끄는 주요 동력이 되고 있습니다.

최근 몇 년간의 의료 개혁은 전자 의료 정보의 필요성을 강조하고 디지털 솔루션에 대한 관심을 높이고 있습니다. 또한, COVID-19 사태는 전자 의료 정보를 활용하여 환자 치료 및 스케줄링을 개선하는 이점을 강조하여 사업 확장을 가속화했습니다. 일부 국가에서는 가치 기반 진료 시스템을 도입하고 있습니다. 이는 임상 효과와 워크플로우를 개선하는 첨단 의료 IT 솔루션에 대한 수요를 증가시켜 시장 성장을 견인하고 있습니다.

가치 기반 의료 서비스의 급속한 발전은 이 시장의 빠른 성장을 촉진하는 요인 중 하나입니다. 가치 기반 의료 서비스는 의료비 곡선과 과도한 의료비 지출을 감소시키고 있습니다. 의료 제공자에게 가치 기반 지불을 제공하는 미국 의료 보험 회사 인 United Health Group에 따르면이 산업의 발전은 2019년에 15 % 이상 증가했습니다. 의료 자원의 효율적인 활용을 개선하면서 양질의 치료 제공을 지원합니다.

또한, Cigna는 2021년 12월 Bright Health를 인수하여 추가적인 기술과 자원을 확보함으로써 가치 기반 의료 환경을 위한 개발을 계속하고 있습니다. 가치 기반 의료의 협업은 의료기기 제조업체, 지불자, 의료 기관 및 그룹과 같은 파트너가 환자와 의료 시스템 모두에게 이익이 되는 프로그램, 솔루션 및 이니셔티브를 구축할 수 있기 때문에 의료 기관들 사이에서 점점 더 인기를 얻고 있습니다. 인기를 얻고 있습니다. 예를 들어, 2021년 6월 휴마나는 디지털 건강 기업 리그(League)를 인수하여 휴마나의 고용주 그룹과 전문 보험 가입자를 위한 새로운 디지털 플랫폼을 구축했습니다.

미래의 성공을 위해 필요한 다양한 종류의 서비스와 기술 역량을 활용하기 위해 선진적인 지불자들은 선택의 폭을 넓히고 전통적인 의료기관의 틀을 넘어서고 있습니다. 이들은 제휴, 협력, 합작투자, 인수합병(M&A) 등 여러 가지 방법을 통해 미국의 가치 기반 의료 서비스 산업에서 입지를 강화하기 위해 노력하고 있습니다. 예를 들어, 2021년 2월 헬스케어 의료 기관인 Optum은 재택 의료 서비스 업체인 Leadmark Health의 인수를 완료했습니다. 이는 회사의 첫 번째 재택 의료 시스템을 구축하는 것으로, 재택 의료의 가치 기반 의료로의 전환을 가속화할 것으로 보입니다.

미국의 가치 기반 의료 서비스 시장 보고서 하이라이트

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 시장 변수, 동향, 범위

제4장 비즈니스 분석 모델

제5장 지불자 카테고리 비즈니스 분석

제6장 의료기관 이용 구분 비즈니스 분석

제7장 경쟁 구도

ksm
영문 목차

영문목차

U.S. Value-based Healthcare Service Market Growth & Trends:

The U.S. value-based healthcare service market size is anticipated to reach USD 6.16 trillion in 2030 and is expected to grow at a CAGR of 7.4% from 2025 to 2030. Increased adoption of value-based care beyond primary care, increase in healthcare spending as a percentage of GDP, and continued growth in home and virtual-based models are the major growth drivers for the industry.

The Centers for Medicare & Medicaid Services' objective is to transition all Medicare providers to two-sided risk arrangements and half of its commercial and Medicaid contracts to value-based models by 2025; currently, fewer than 20% of Medicare expenditure is value-based. The increase of consumerism in health care, the development of new technology, the need to fulfilling the Quadruple Aim, and prioritizing preventative care while decreasing unsustainable healthcare expenditures are the primary drivers of the shift to value-based care.

Healthcare reforms in recent years have highlighted the need for electronic health information, which has raised interest in digital solutions. Furthermore, the COVID-19 pandemic has accelerated business expansion by highlighting the benefits of using electronic health information to help improve patient care and scheduling. Several countries are implementing value-based care systems. This increases the demand for high-acuity IT solutions that boost clinical efficacy and workflow, thus supporting market growth.

The rapid evolution of value-based healthcare services is one of the factors driving this market's rapid growth. Due to value-based healthcare services, the healthcare cost curve and excessive health spending have decreased. According to "UnitedHealth Group," a US-based health insurance firm that delivers value-based payments to healthcare providers, this industry's development increased by more than 15% in 2019. It supports the delivery of high-quality treatment while improving the efficient use of healthcare resources.

Furthermore, "Cigna" acquired Bright Health in December 2021, bringing additional skills and resources to continue their development toward a value-based healthcare setting. Collaborations in value-based care are becoming increasingly popular among providers because they enable partners such as medical device makers, payers, and provider groups to build programs, solutions, and initiatives that benefit both patients and healthcare systems. For instance, in June 2021, "Humana'' acquired League, a digital health company, to create a new digital platform for Humana employer group and specialty insurance members.

To take advantage of the various types of services and technology capabilities required for future success, forward-thinking payers are broadening their options and moving beyond traditional providers. These firms have employed several techniques to improve their position in the value-based healthcare services industry in the U.S., including partnerships, collaborations, joint ventures, and mergers and acquisitions. For instance, in February 2021, Optum, a healthcare provider, completed the acquisition of Leadmark Health, a home healthcare company. It will create the first of its home-based care health system and would accelerate home health care's move toward value-based care.

U.S. Value-based Healthcare Service Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope

Chapter 4. Models Business Analysis

Chapter 5. Payer Category Business Analysis

Chapter 6. Providers Utilization Category Business Analysis

Chapter 7. Competitive Landscape

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