북미의 세라믹 타일 시장 규모, 점유율, 동향 분석 리포트 : 제품별, 용도별, 최종 용도별, 국가별, 부문 예측(2024-2030년)
North America Ceramic Tiles Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Glazed Ceramic Tiles, Porcelain Tiles), By Application (Wall Tiles, Floor Tiles), By End-use, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030
상품코드 : 1529803
리서치사 : Grand View Research
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문 101 Pages
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북미의 세라믹 타일 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 리포트에 따르면 북미의 세라믹 타일 시장 규모는 2030년까지 118억 8,000만 달러에 달할 전망입니다.

이 시장은 예측 기간 중 CAGR 6.6%로 성장할 것으로 예상됩니다. 이러한 성장의 배경에는 건설 부문의 급격한 성장이 있습니다. 건설 산업은 인프라 개발 활동에 대한 공공 및 민간 투자 증가로 인해 빠르게 성장하고 있습니다. 이로 인해 향후 수년간 북미에서 세라믹 타일과 같은 건축자재에 대한 수요가 증가할 것입니다.

미국, 멕시코 등 국가에서는 인구 증가와 1인당 소득 증가로 인해 급속한 도시화가 진행되고 있습니다. 이에 따라 주택 및 비주택 건설 프로젝트가 강화될 것으로 예상됩니다. 예를 들어 2022년 캐나다 연방 예산은 급속한 주택 구상의 연장선상에서 향후 2년간 약 6,000채의 주택을 건설하기 위해 약 15억 달러를 지출할 것을 할당했습니다. 이러한 구상은 예측 기간 중 세라믹 타일 수요에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

북미 세라믹 타일 시장은 공급 관계의 상호 연결과 중복된 협력 관계를 포함하는 복잡한 경제 주체의 네트워크입니다. 시장의 통합된 밸류체인에서 중심적인 위치를 차지하는 것은 세라믹 타일을 개발하기 위해 첨단 기술과 원료를 조달하는 제조업체입니다.

공급업체에서 세라믹 타일 제조업체에 이르는 원자재 흐름에는 최종 고객에게 가치를 창출하는 효과적인 공급망을 형성하는 경제 주체들의 네트워크가 포함됩니다. 공급망의 각 참여자는 개방적이고 혁신적인 환경에서 원료 공급업체, 기술 프로바이더, 타일 제조업체 간의 협력 관계를 통해 네트워크에 부가가치를 창출하고 있습니다. 이는 북미 세라믹 타일 시장에서 각 기업의 경쟁력을 높이고 있습니다.

습식 점토, 장석, 알루미나, 실리카, 모래는 세라믹 타일 생산에 가장 일반적으로 사용되는 원료 중 일부입니다. 세라믹 타일 생산에 사용되는 주요 원료는 카올린입니다. 다른 채굴 활동과 마찬가지로 카올린 채굴은 주로 광미와 표토를 제거하여 생태계에 부정적인 영향을 미칩니다. 또한 채굴 활동의 부적절한 관리는 사회 경제적으로도 부정적인 영향을 미칠 수 있습니다. 따라서 이러한 문제를 해결하는 것은 매우 중요합니다.

제조 부문을 설립하고 환경 기준을 준수하기 위해 필요한 설비 투자는 시장 진입의 높은 장벽이 될 수 있습니다. 그러나 신제품 개발과 효과적인 연구개발은 신규 시장 진출기업에게 우위를 가져다 줄 가능성이 높습니다. 예측 기간 중 신규 시장 진출기업의 위협은 완만할 것으로 예상됩니다.

북미 세라믹 타일 시장 보고서 하이라이트

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 개요

제3장 북미의 세라믹 타일 시장 변수, 동향, 범위

제4장 북미의 세라믹 타일 시장 : 제품별 추정·동향 분석

제5장 북미의 세라믹 타일 시장 : 용도별 추정·동향 분석

제6장 북미의 세라믹 타일 시장 : 최종 용도별 추정·동향 분석

제7장 북미의 세라믹 타일 시장 : 지역별 추정·동향 분석

제8장 공급업체 인텔리전스

제9장 경쟁 구도

KSA
영문 목차

영문목차

North America Ceramic Tiles Market Growth & Trends:

The North America ceramic tiles market size is expected to reach USD 11.88 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is anticipated to grow at a CAGR of 6.6% over the forecast period. The growth is attributed to the ongoing exponential growth in the construction sector. The construction industry is witnessing rapid growth on account of rising public and private investments in infrastructure development activities. Thereby driving demand for construction materials, such as ceramic tiles, in North America over the coming years.

The growing population, along with a rise in per capita income in countries such as the U.S. and Mexico, is leading to rapid urbanization. As a result, it is expected to bolster residential and non-residential construction projects. For instance, in 2022, Canada's Federal Budget allocated approximately USD 1.5 billion to be spent over the next two years to build approximately 6,000 housing units in the country as an extension of its Rapid Housing Initiative. Such initiatives are expected to positively influence demand for ceramic tiles over the forecast period.

The ceramic tiles market in North America is a complex network of economic agents that includes supply relationship interlinks and overlaps with collaborative ones. In the integrated value chain of the market, the central position is occupied by the manufacturers who procure advanced technologies and raw materials for developing ceramic tiles.

The flow of materials, starting from their suppliers to ceramic tiles manufacturers, includes a network of economic agents that form an effective supply chain to create value for end customers. Each participant in the supply chain adds value to the network owing to collaborative relationships among raw material suppliers, technology providers, and tile manufacturers in an open, innovative environment. This enhances the competitiveness of individual companies in the ceramic tiles market in North America.

Wet clays, feldspar, alumina, silica, and sand are some of the most commonly used raw materials for manufacturing ceramic tiles. A major raw material used for manufacturing ceramic tiles is kaolin. Similar to any mining activity, kaolin mining also has an adverse impact on the ecosystem, mainly due to tailings and removal of topsoil. Improper management of mining activities can also have an adverse socio-economic impact. Therefore, addressing these issues is very important.

The capital investment required to establish a manufacturing unit and comply with environmental standards poses a high barrier to market entry. However, new product development and effective R&D are likely to provide an advantage to new entrants. The threat of new entrants is anticipated to remain moderate over the forecast period.

North America Ceramic Tiles Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. North America Ceramic Tiles Market Variables, Trends & Scope

Chapter 4. North America Ceramic Tiles Market: Product Estimates & Trend Analysis

Chapter 5. North America Ceramic Tiles Market: Application Estimates & Trend Analysis

Chapter 6. North America Ceramic Tiles Market: End Use Estimates & Trend Analysis

Chapter 7. North America Ceramic Tiles Market: Regional Estimates & Trend Analysis

Chapter 8. Supplier Intelligence

Chapter 9. Competitive Landscape

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