운송용 포장 시장 규모는 2024년 1,828억 달러로 평가되었고, CAGR 6.1%를 나타내 2034년에는 3,269억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다. 지속 가능한 포장 솔루션에 대한 요구가 높아짐에 따라 국경을 넘어 제품의 안전한 이동을 보장하는 첨단 포장에 대한 의존도가 높아지고 있습니다. 운송에 대한 소비자의 높은 기대와 함께 다양한 산업에서 포장 요건의 형태를 바꾸고 있습니다. 이 수요는 포장 성능을 향상시키고 현대공급 체인에 의해 스마트하고 효율적인 솔루션을 창출하는 기술 혁신에 의해서도 촉진되고 있습니다.
전자상거래의 진화와 지속가능성에 대한 관심 증가는 각 분야의 포장전략에 큰 영향을 미치고 있습니다. 안전성과 지속가능성을 양립시키는 운송용 포장에 대한 요구가 높아짐에 따라 기업은 생분해성, 재활용성, 내 탬퍼성이 뛰어난 소재에 투 자금을 적극화하고 있습니다. 환경에 대한 인식이 높아지면서 기업들은 기존 포장재를 넘어 생태 발자국을 줄이는 대안을 채택하고 있습니다.
시장 범위 | |
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시작 연도 | 2024년 |
예측 연도 | 2025-2034년 |
시작 금액 | 1,828억 달러 |
예측 금액 | 3,269억 달러 |
CAGR | 6.1% |
2024년에 646억 달러로 평가된 종이 및 판지 부문은 일회용 플라스틱에 대한 규제 강화에 대응하여 기업이 보다 지속 가능한 포장·옵션으로 시프트함에 따라 더욱 확대될 것으로 예측됩니다. 향상된 인쇄 능력으로 종이 기반 포장은 세계 물류에 점점 더 매력적인 옵션이 되고 있습니다.
2024년, 식품 및 식품 부문은 595억 달러를 창출했습니다. 소비자의 식생활이 변화하고 편리하고 빨리 먹을 수 있는 식사에 대한 수요가 높아짐에 따라 포장은 제품의 품질과 무결성을 유지하기 위해 진화해야 합니다. 온라인 식료품 쇼핑의 성장과 견고하고 단열 포장의 형식에 대한 요구가 함께, 브랜드는 특히 신선한 제품의 마지막 원 마일 배달 문제에 대응할 수있는 포장 솔루션을 혁신해야합니다.
미국의 운송용 포장 시장은 2024년에 568억 달러로 평가되었으며 전자상거래와 디지털 쇼핑의 급속한 확대로 강력한 성장을 목표로 하고 있습니다. 구조와 빠르고 안전하며 지속 가능한 배송을 요구하는 소비자 수요가 제품이 손상되지 않고 최적의 상태로 도착할 수 있도록 보장하는 고성능 포장의 요구를 더욱 높입니다.
운송용 포장 시장 주요 기업은 GWP Group, PalletOne, International Paper Company, Orbis Corporation, SSI Schaefer, Loscam, Rehrig Pacific Company, Schoeller Allibert, Enko Plastics, Werit, Mauser Packaging Solutions, Mondi, DS Smith, Monoflo International, Greif 그룹 등이 있습니다. 경쟁력을 유지하기 위해 이러한 기업은 지속가능한 혁신에 많은 투자를 하고 생산 능력을 확대하고 물류나 소매업체와 전략적 파트너십을 맺고 있습니다.
The Global Transit Packaging Market was valued at USD 182.8 billion in 2024 and is estimated to grow at a CAGR of 6.1% to reach USD 326.9 billion by 2034. The market is witnessing rapid growth driven by the accelerating pace of global trade, e-commerce, and shifting consumer demands. As the need for more efficient, secure, and sustainable packaging solutions intensifies, businesses are increasingly relying on advanced transit packaging to ensure the safe movement of goods across borders. The rise of omnichannel retail, coupled with high consumer expectations for fast deliveries, is reshaping packaging requirements in various industries. With global logistics networks becoming more complex, packaging must evolve to meet the demand for durability, tamper resistance, insulation, and the ability to adapt to diverse shipping conditions. This demand is also being fueled by technological innovations that improve packaging performance, creating smarter and more efficient solutions for the modern supply chain.
The evolution of e-commerce and the growing focus on sustainability are significantly influencing packaging strategies across sectors. Manufacturers are focusing on designing packaging solutions that can withstand the challenges of international transit while minimizing environmental impact. As businesses look for ways to enhance operational efficiency, standardized containers and pallets are becoming essential to streamline cross-modal shipments and ensure cargo safety. The rising need for transit packaging that balances security and sustainability is pushing companies to invest heavily in biodegradable, recyclable, and tamper-proof materials. The growing environmental consciousness is also motivating businesses to look beyond conventional packaging materials and adopt alternatives that reduce the ecological footprint.
Market Scope | |
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Start Year | 2024 |
Forecast Year | 2025-2034 |
Start Value | $182.8 Billion |
Forecast Value | $326.9 Billion |
CAGR | 6.1% |
The paper and paperboard segment, valued at USD 64.6 billion in 2024, is set to expand further as businesses shift toward more sustainable packaging options in response to tightening regulations on single-use plastics. Enhanced durability, moisture resistance, and improved printing capabilities make paper-based packaging an increasingly attractive option for global logistics. The surge in online retail is particularly driving the demand for corrugated paperboard packaging, as it offers an efficient, lightweight, and cost-effective solution for a wide range of products.
In 2024, the food & beverage segment generated USD 59.5 billion. As consumer dietary habits shift and demand for convenient, ready-to-eat meals rises, packaging must evolve to preserve product quality and integrity. The growth of online grocery shopping, coupled with the need for robust and insulated packaging formats, is pushing brands to innovate packaging solutions that can meet last-mile delivery challenges, especially for perishable goods.
The U.S. Transit Packaging Market, valued at USD 56.8 billion in 2024, is witnessing strong growth due to the rapid expansion of e-commerce and digital shopping. Advanced supply chain infrastructures and consumer demand for faster, safer, and more sustainable deliveries are further boosting the need for high-performance packaging that ensures goods arrive undamaged and in optimal condition.
Leading companies in the Transit Packaging Market include GWP Group, PalletOne, International Paper Company, Orbis Corporation, SSI Schaefer, Loscam, Rehrig Pacific Company, Schoeller Allibert, Enko Plastics, Werit, Mauser Packaging Solutions, Mondi, DS Smith, Monoflo International, Greif, Auer Packaging, and Nefab Group. To stay competitive, these companies are heavily investing in sustainable innovations, expanding their production capacities, and forming strategic partnerships with logistics and retail players. Many are also integrating automation and digital tracking systems into packaging solutions to enhance supply chain visibility and improve operational efficiency.