Ride-hailing Advertising Market, North America, 2024 to 2045
상품코드:1643861
리서치사:Frost & Sullivan
발행일:2024년 12월
페이지 정보:영문 60 Pages
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한글목차
라이드 헤일링 광고는 AI와 첨단 디스플레이 기술 활용으로 혁신적 성장 이룰 것
Frost & Sullivan의 본 보고서는 북미 라이드 헤일링 광고 산업에 대해 인앱 광고와 차량 내 광고 모두에 초점을 맞추어 조사하였습니다. 라이드 헤일링 기업들에게 광고가 얼마나 중요한 수익원이 되고 있는지 알아보고, 현재와 미래 동향을 분석합니다. 라이드 헤일링 업계는 수년 동안 비즈니스 모델을 진화시키고 운전자를 끌어들이기 위한 새로운 전략을 개발해왔습니다. 디지털 광고 비용의 급격한 증가는 데이터 기반 타겟팅 및 디스플레이 기술의 발전과 함께 라이드 헤일링 광고의 성장 기회를 창출하고 있습니다. 모바일 광고 플랫폼으로서의 차량은 전통적인 옥외 광고보다 훨씬 더 많은 잠재 고객에게 도달할 수 있습니다. 이 때문에 업계는 차량 내 광고 솔루션의 도입을 장려하고 있습니다. 동시에 라이드 헤일링 앱은 인앱 광고의 플랫폼이 되어 사용자 데이터를 활용하여 타겟팅된 캠페인을 전개하고 있습니다. 이 보고서는 라이드 헤일링 업계의 이러한 광고 부문을 살펴보고, 각 부문에 대한 상세한 분석과 관련 사례 연구를 제공합니다. 이 분야의 성장을 촉진하고 억제하는 요인을 검토하고, 이해관계자와 시장 기업이 활용할 수 있도록 시장 변화에서 발생하는 기회를 분석합니다.
목차
변혁
왜 성장이 어려워지는가?
The Strategic Imperative 8(TM)
라이드 헤일링 광고 업계의 상위 3개 전략적 과제의 영향
생태계
성장 지표
성장 촉진요인
성장 억제요인
라이드 헤일링 광고 : 경쟁 환경
라이드 헤일링 광고 : 세분화
라이드 헤일링 광고 : 정의
라이드 헤일링 광고 : 동향
라이드 헤일링 광고 : 규제 상황
라이드 헤일링 광고 : 테크놀러지
라이드 헤일링 광고 : 테크놀러지, 로케이션 서비스
라이드 헤일링 광고 : 테크놀러지, 데이터 서비스
라이드 헤일링 광고 : 테크놀러지, 통신 서비스
라이드 헤일링 광고 : 과제
라이드 헤일링 광고 : 성장 기회
성장 기회 분석 : 인앱 광고
인앱 광고 : 정의
인앱 광고의 다양한 단계
인앱 광고 : 측정과 KPI
인앱 광고 : 이점
사례 연구 1 : Ryde
사례 연구 2 : Uber
사례 연구 3 : Lyft
사례 연구 4 : Grab
성장 기회 분석 : 차량내 광고
차량내 광고 : 정의
차량내 광고의 다양한 단계
차량내 광고 종류
온차광고 : 이점
사례 연구 1 : Hangry Media
사례 연구 2 : Firefly
사례 연구 3 : Vugo
사례 연구 4 : Wrapify
사례 연구 5 : Alfi
라이드 헤일링 광고 : 향후 성장 기회
라이드 헤일링 광고 : 향후 테크놀러지 동향
라이드 헤일링 광고 : 성장 기회로서의 Robotaxis
성장 기회 영역
성장 기회 1 : 인터랙티브 광고
성장 기회 2 : ML
성장 기회 3 : 데이터 분석에 기반한 개인화 광고
부록과 다음 단계
성장 기회의 이점과 임팩트
다음 단계
별지 리스트
면책사항
ksm
영문 목차
영문목차
Ride-hailing Advertising is Experiencing Transformational Growth due to the Use of AI and Advanced Display Technology
This Frost & Sullivan report examines the ride-hailing advertising industry in North America, focusing on both in-app and on-car advertising. It explores how advertising has become a significant revenue stream for ride-hailing companies, analyzing current and future trends. The ride-hailing industry has evolved its business model over the years, developing new strategies to attract drivers. The surge in digital advertising spending, coupled with advancements in data-driven targeting and display technology, has created a growing opportunity for ride-hailing advertising. Vehicles, as mobile advertising platforms, can reach significantly larger audiences than traditional outdoor advertising. This has prompted the industry to introduce on-car advertising solutions. Concurrently, ride-hailing apps have become platforms for in-app advertising, leveraging user data for targeted campaigns. This report examines these advertising segments in the ride-hailing industry, providing detailed analysis and relevant case studies for each. It examines the factors driving and restraining growth in this space and analyzes the opportunities emerging from the changes in the market for stakeholders and market players to leverage.
Table of Contents
Transformation
Why Is It Increasingly Difficult to Grow?
The Strategic Imperative 8™
The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Ride-hailing Advertising Industry