세계의 웨어러블 일렉트로닉스 및 센서 시장(2025-2035년)
The Global Market for Wearable Electronics and Sensors 2025-2035
상품코드 : 1610341
리서치사 : Future Markets, Inc.
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 1,214 Pages, 261 Tables, 439 Figures
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
£ 1,200 ₩ 2,311,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
£ 1,600 ₩ 3,081,000
PDF (Corporate License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 한 국가내 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 복사 및 붙여넣기, 인쇄는 가능합니다. 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
£ 1,950 ₩ 3,755,000
PDF (Global Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 국내외 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 복사 및 붙여넣기, 인쇄는 가능합니다. 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
£ 2,200 ₩ 4,237,000
PDF (Global Enterprise and Subsidiaries License) help
PDF 보고서를 동일 기업(자회사포함)의 국내외 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등의 복사 및 붙여넣기, 인쇄는 가능합니다. 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


한글목차

웨어러블 시장은 플렉서블 일렉트로닉스, 센서 기술, 첨단 소재의 혁신에 의해 촉진되며, 큰 성장을 계속하고 있습니다. AI의 통합, 배터리 기술의 향상, 컴포넌트의 소형화에 의해 웨어러블 디바이스는 더욱 더 정교해지고 복잡한 생체 데이터를 수집·분석할 수 있게 되고 있습니다.

세계의 웨어러블 일렉트로닉스·센서 시장에 대해 조사분석했으며, 주요 시장 동향, 기술개발, 성장 기회에 관한 정보를 제공하고 있습니다.

목차

제1장 개요

제2장 서론

제3장 제조 방식

제4장 재료와 컴포넌트

제5장 CE(Consumer Electronics)용 웨어러블 기술

제6장 의료용 웨어러블 기술

제7장 게임·엔터테인먼트용 웨어러블 기술(VR/AR/MR)

제8장 전자 텍스타일(E텍스타일)과 스마트 의류

제9장 웨어러블 기술용 에너지 저장·하베스팅

제10장 조사 방법

제11장 참고 문헌

KSA
영문 목차

영문목차

"The Global Market for Wearable Electronics and Sensors 2025-2035" provides comprehensive analysis of the rapidly evolving wearable technology industry, covering everything from consumer devices to medical applications and advanced electronic textiles. This extensive report examines key market trends, technological developments, and growth opportunities across the entire wearable electronics ecosystem. The wearables market continues to experience significant growth, driven by innovations in flexible electronics, sensor technologies, and advanced materials. The report provides detailed insights into major segments including smartwatches, fitness trackers, smart clothing, medical devices, and augmented/virtual reality headsets. With the integration of artificial intelligence, improved battery technology, and miniaturization of components, wearable devices are becoming increasingly sophisticated and capable of collecting and analyzing complex biometric data.

Key areas analyzed include:

The report provides extensive market forecasts from 2025-2035, analyzing volume and revenue projections across different device categories and application segments. It examines key market drivers including:

Key technologies covered include:

The report profiles >900 companies across the wearable technology value chain, from component manufacturers to end-product developers. It provides detailed analysis of market leaders and innovative startups advancing the field through technological breakthroughs and novel applications. Companies profiled include Abbott Diabetes Care, Artinis Medical Systems, Biobeat Technologies, Biosency, Bosch Sensortec, Cerca Magnetics, Cosinuss, Datwyler, Dexcom, DigiLens, Dispelix, Doublepoint, EarSwitch, Emteq Limited, Epicore Biosystems, Equivital, HTC, IDUN Technologies, IQE, Infi-Tex, Jade Bird Display, Know Labs, Kokoon, Lenovo, LetinAR, Liquid Wire, Lumus, Lynx, Mateligent GmbH, MICLEDI, MICROOLED, Mojo Vision, Nanoleq, Nanusens, NeuroFusion, Oorym, Optinvent, OQmented, Orpyx, Ostendo Technologies, PKVitality, PragmatIC, PROPHESEE, RayNeo (TCL), Raynergy Tek, Rhaeos Inc, Sefar, Segotia, Sony, STMicroelectronics, StretchSense, Tacterion, TDK, Teveri, The Metaverse Standards Forum, TriLite Technologies, TruLife Optics, Valencell, Vitality, VitreaLab, VividQ, Wearable Devices Ltd., WHOOP, Wisear, Withings Health Solutions, XSensio, Zimmer and Peacock and more......

The report also examines:

The research highlights emerging applications across multiple sectors:

Healthcare and Medical:

Consumer and Fitness:

Enterprise and Industrial:

Gaming and Entertainment:

The report analyzes key market trends including:

With over 1000 pages of detailed analysis, including hundreds of figures, tables and company profiles, this report provides essential intelligence for:

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. INTRODUCTION

3. MANUFACTURING METHODS

4. MATERIALS AND COMPONENTS

5. CONSUMER ELECTRONICS WEARABLE TECHNOLOGY

6. MEDICAL AND HEALTHCARE WEARABLE TECHNOLOGY

7. GAMING AND ENTERTAINMENT WEARABLE TECHNOLOGY (VR/AR/MR)

8. ELECTRONIC TEXTILES (E-TEXTILES) AND SMART APPAREL

9. ENERGY STORAGE AND HARVESTING FOR WEARABLE TECHNOLOGY

10. RESEARCH METHODOLOGY

11. REFERENCES

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기