미국의 지속가능성 시장
Sustainability in the US
상품코드 : 1800348
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 08월
페이지 정보 : 영문 45 Pages
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한글목차

미국에서는 지속가능성에 대한 높은 의식, 재활용이나 식품 폐기물 및 플라스틱 폐기물의 삭감에 노력하고 있는 소비자가 있어, 절반 이상의 소비자가 자신의 행동에 의해 변화를 가져올 수 있다고 생각하고 있습니다. 지속가능성을 중시하는 소비자의 대부분은 자연파이며, 인공 성분을 사용하지 않는 기회를 창출하고 있습니다. 이 유형의 소비자는 내추럴, 유기농, 유전자 변형이 아니라는 주장이 있는 제품에 대해 브랜드의 신뢰성으로 입증된 높은 가격을 지불할 준비가 되어 있습니다.

Euromonitor International의 지속가능 경영 보고서를 통해 5개 지역의 업계 리더로부터 특정 산업 관련 동향, 비즈니스 캠페인 및 지속가능성에 대한 태도와 기대를 조사하여 업계의 목소리를 들을 수 있습니다. 이 보고서는 국가 및 제품 카테고리에서 지속가능성의 도입 수준을 모니터링합니다. 또한 지속가능한 제품 포트폴리오에서 선도하는 기업 및 브랜드, 그리고 먼지를 숭배하는 기업과 브랜드를 발견할 수 있습니다. 세계의 주요 시장에서 소비자의 지속가능성에 대한 자세, 기대, 도입의 진화에 대해 알기 위한 참고 자료로서 활용할 수 있습니다.

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서 및 온라인 정보 시스템 출판에 50년 이상의 경험을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시 티에 사무소를 두고 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

범위

주요 조사 결과

서문

소비자 행동

시장 규모 및 제품 보급률

지속 가능한 제품

경쟁 분석

기회를 잡아라 - 업계별

기회를 잡는다-주요 속성 그룹별

AJY
영문 목차

영문목차

There is significant awareness of sustainability in the US, with those consumers making efforts to recycle and to reduce food and plastics waste, and over half of consumers considering they can make a difference by their actions. A significant number of sustainability consumers are naturalists, creating opportunities for no artificial ingredients claims. This type of consumer is prepared to pay higher prices for products with claims such as natural, organic or no GMO, substantiated by brands' tr...

Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

SCOPE

KEY FINDINGS

INTRODUCTION

CONSUMER BEHAVIOUR

MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE

SUSTAINABLE PRODUCTS

COMPETITOR ANALYSIS

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTE GROUP

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