인도의 지속가능성 시장
Sustainability in India
상품코드 : 1795125
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 08월
페이지 정보 : 영문 42 Pages
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한글목차

인도에서는 지속가능한 생활 습관이 뿌리 깊게 자리 잡고 있으며, 약 절반의 소비자가 재활용을 통해 음식물 쓰레기와 플라스틱 사용을 줄이고 있습니다. 또한, 70%에 가까운 소비자들이 일상적인 행동을 통해 세상을 변화시킬 수 있다고 느끼고 있습니다. 상당수의 소비자들이 자연주의자들입니다. 채식주의와 자연주의 주장은 디지털 선반에서 높은 점유율을 차지하며 다양한 산업에서 가격 상승을 촉진하고 가치 있는 판매를 뒷받침하고 있습니다. 특히 자연주의 제품은 폭넓은 소비층을 확보하고 있으며, 1인당 소비액도 높습니다.

Euromonitor International의 지속가능성 보고서는 5개 지역의 업계 리더들을 대상으로 특정 산업 관련 동향, 비즈니스 캠페인, 지속가능성에 대한 태도 및 기대치를 조사하여 업계의 목소리를 들어볼 수 있습니다. 이 보고서는 국가 및 제품 카테고리의 지속가능성 도입 수준을 모니터링하고 있습니다. 또한, 지속가능한 제품 포트폴리오를 선도하는 기업 및 브랜드와 뒤처진 기업 및 브랜드를 발견할 수 있습니다. 전 세계 주요 시장에서 소비자의 지속가능성에 대한 태도, 기대, 도입의 진화를 파악할 수 있는 참고 자료로 활용할 수 있습니다.

데이터 범위 : 시장 규모(실적 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

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Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 경험을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

범위

주요 조사 결과

소개

소비자 행동

시장 규모 및 제품 보급률

지속가능한 제품

경쟁사 분석

기회 포착 - 산업별

기회 포착 - 주요 속성 그룹별

KSM
영문 목차

영문목차

Sustainable practices remain strong in India, with around half of consumers recycling and reducing food waste and plastic use. Furthermore, nearly 70% of consumers feel they can make a difference to the world through everyday actions. A significant number of consumers are naturalists. Vegetarian and natural claims have greater shares of digital shelf and drive higher prices across various industries, supporting value sales. Natural products, especially, have wide appeal and strong spend per capi...

Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

SCOPE

KEY FINDINGS

INTRODUCTION

CONSUMER BEHAVIOUR

MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE

SUSTAINABLE PRODUCTS

COMPETITOR ANALYSIS

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTE GROUP

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