중국의 지속가능성 시장
Sustainability in China
상품코드 : 1795121
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 08월
페이지 정보 : 영문 45 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,275 ₩ 3,292,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


한글목차

중국 소비자들은 지속가능성에 대한 인식이 높고, 60%에 가까운 소비자들이 기후변화에 관심을 갖고 음식물 쓰레기와 플라스틱 사용량을 줄이는 등 영향력을 행사하기 위한 행동을 취하고 있습니다. 중국 소비자의 3분의 1 이상이 자연주의자이며, 인공 성분과 화학제품, 초가공 식품에 대한 우려가 커지면서 자연주의와 유기농은 인간과 반려동물과 관련된 다양한 산업에서 주장되고 있습니다.

Euromonitor International의 지속가능성 시장 보고서는 5개 지역의 업계 리더들로부터 특정 산업 관련 동향, 비즈니스 캠페인, 지속가능성에 대한 태도 및 기대치를 조사하여 업계의 목소리를 들을 수 있습니다. 이 보고서는 국가 및 제품 카테고리의 지속가능성 도입 수준을 모니터링하고 있습니다. 또한, 지속가능한 제품 포트폴리오를 선도하는 기업 및 브랜드와 뒤처진 기업 및 브랜드를 발견할 수 있습니다. 전 세계 주요 시장에서 소비자의 지속가능성에 대한 태도, 기대, 도입의 진화를 파악할 수 있는 참고 자료로 활용될 수 있습니다.

데이터 범위 : 시장 규모(실적 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구매해야 하는 이유

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판 분야에서 50년 이상의 경험을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 사무소를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 역량과 다양한 시장을 이해하고, 정보에 기반한 전략 수립을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

범위

주요 조사 결과

소개

소비자 행동

시장 규모 및 제품 보급률

지속가능한 제품

경쟁사 분석

기회 포착 - 산업별

기회 포착 - 주요 속성 그룹별

KSM
영문 목차

영문목차

Sustainability awareness is strong among Chinese consumers, with nearly 60% worried about climate change and taking action to make an impact such as reducing their food waste and plastic use. Over a third of consumers in the country are categorised as naturalists, and as concerns rise surrounding artificial ingredients, chemicals, and ultra-processed foods, natural and organic lead claims across several industries, both human- and pet-related. The biggest industry, beauty and personal care, has...

Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

SCOPE

KEY FINDINGS

INTRODUCTION

CONSUMER BEHAVIOUR

MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE

SUSTAINABLE PRODUCTS

COMPETITOR ANALYSIS

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTE GROUP

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기