미국의 전립선암 검사 시장 - 국가별 분석 : 바이오마커 유형별, 암 유형별, 용도별, 최종사용자별, 지역별 - 분석과 예측(2025-2035년)
U.S. Prostate Cancer Testing Market - A Country Analysis: Focus on Type of Biomarker, Cancer Type, Application, End User, and Region - Analysis and Forecast, 2025-2035
상품코드:1711584
리서치사:BIS Research
발행일:2025년 04월
페이지 정보:영문
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한글목차
미국의 전립선암 검사 시장의 성장은 암연구 분야에 대한 고액의 투자와 미국에서 전립선암의 유병률 상승에 의해 촉진될 것으로 예측됩니다.
또한 비즈니스 리더의 초점은 미국 전립선암 검사 시장을 이해하기 위해 임상 연구의 미충족 수요를 해결하기 위해 임상 연구에 대한 깊은 이해를 확립하는 데 초점을 맞추었습니다.
미국 전립선암 검진 시장은 발전 단계에 있습니다. 일반 인구에서 PSA 검사 또는 PSA 검사는 지난 수십년간 전립선암 발생률을 증가시켰습니다. 또한 전립선암 검사는 맞춤형 치료의 안전하고 성공적인 치료를 보장하기 위해 정밀의료에서 필수적입니다. 미국 전립선암 검사 시장에 진출한 대부분의 업체들은 소변, 혈액, 조직 기반의 바이오마커 검사 및 검사 서비스를 제공합니다. 또한 전립선암 검사의 용도는 주로 임상 및 연구용입니다.
미국 전립선암 검사 시장이 향후 수년간 확대될 것으로 예상되는 주요 이유 중 하나는 전립선암 환자 증가입니다. 전립선암은 남성에서 두 번째로 높은 빈도로 진단되는 질환이며, 그 빈도는 전 세계에서 증가하고 있습니다. 전 세계에서 매년 100만 건의 전립선암이 추가로 진단되는 것으로 추정됩니다. 인구의 고령화, 도시화 및 그에 따른 라이프스타일의 변화로 인해 전립선암의 전반적인 발생률은 지난 수십년간 증가하며 왔습니다.
바이오마커 유형별로는 미국 전립선암 검사 시장에서 생검 전 검사는 바이오마커 유형 분류가 우위를 차지할 것으로 예상됩니다. 이는 전립선암 검사의 인기가 높아지고 전립선암 검사에 대한 인식이 높아졌기 때문입니다.
암종별로는 전립선암이 미국 전립선암 검사 시장에서 가장 큰 점유율을 차지하고 있습니다. 이는 전립선암 발병률 증가와 전립선암 검사의 인기가 높아졌기 때문입니다.
용도별로 보면 미국 전립선암 검사 시장은 전립선암 검사 개발에 초점을 맞춘 연구개발 활동 증가로 인해 진단 바이오마커 부문이 주도하고 있습니다. 전립선암 진단을 위해 분자 기반의 새로운 진단 기술이 개발되고 있습니다. 진단시 임상적으로 관련성이 있는 암을 발견하기 위해서는 환자의 삶의 질을 개선할 수 있는 몇 가지 툴와 치료 옵션이 필요합니다.
미국 전립선암 검사 시장은 외래수술센터(ASC) 증가로 인해 ASC가 압도적인 점유율을 차지하고 있습니다. ASC는 검사 및 보호 조치를 포함한 외과적 치료를 당일에 제공하는 데 전념하고 있으며, 양질의 치료와 성공적인 환자 결과를 제공하고 환자들에게 병원 외래 수술보다 더 편리한 대안을 제공함으로써 수백만 명의 미국인들의 외래 경험을 변화시켜 왔습니다.
미국 전립선암 검사 시장의 최근 동향
2022년 9월, Veracyte, Inc.는 자사의 decipher prostate genomic classifier가 더 공격적인 질병을 가질 가능성이 높은 조기 국소 전립선암을 가진 아프리카계 미국인 남성을 식별하는 데 도움이 될 수 있음을 보여주는 데이터를 Journal of the National Cancer Institute에 발표했습니다.
2019년 8월, BioReference Laboratories, Inc.는 The IPA Association of America(TIPAAA)의 실험실 서비스 프로바이더로 선정되어 회원들의 환자 데이터 분석을 지원하게 되었다고 발표했습니다. 이번 계약은 39개 주, 667개 이상의 의료기관으로 구성된 TIPAAA 회원들에게 환자 치료를 강화하고 협력적인 헬스케어 툴을 제공하기 위한 것으로, TIPAAA 회원들은 BioReference의 종합적인 검사 메뉴(일상적인 검사 및 전문 검사, 진행성 전립선암 검출을 위한 4Kscore 등)를 이용할 수 있게 됩니다. 4Kscore 등)을 편리하게 이용할 수 있습니다.
2021년 6월, Thermo Fisher Scientific은 종양학 임상 연구 프로젝트를 지원하는 Oncomine 임상 연구 보조금 프로그램 신청 접수를 시작했다고 발표했습니다. 이 보조금은 암 환자에 대한 면역 기반 치료의 영향에 초점을 맞춘 양질의 분자 프로파일링 연구에 자금을 지원하는 것을 목표로 하고 있습니다.
워크플로우/혁신 전략: 워크플로우 부문은 독자들이 두 가지 전립선암 검사, 즉 초기 평가: 전립선 특이항원(총 PSA, 유리 PSA), 생검 전/생검 후 음성 검사, 생검 후 조직 검사에 대한 이해를 돕고, 이를 통해 진단에 도움을 줄 수 있도록 돕습니다. 또한 이 조사는 독자들에게 임상 및 연구용 전립선암 검사의 다양한 응용에 대한 자세한 이해를 제공합니다.
성장/마케팅 전략: 전립선암 검사는 연구와 임상 응용 모두에서 활용되고 있습니다. 다양한 기업이 진단에 도움이 되는 소변, 혈액, 조직 기반 바이오마커를 제공하고 있으며, 이는 미국 전립선암 검사 시장 진출기업이 현재 미국 전립선암 검사 시장에서 우위를 점할 수 있는 중요한 전략이기도 합니다.
경쟁 전략: 이 보고서에서는 신제품 출시, 인수, 사업 확장, 전략적 제휴 등 미국 전립선암 검사 시장의 주요 업체들을 분석하여 프로파일링하고 있습니다. 또한 미국 전립선암 검사 시장에 진출한 업체들의 상세한 경쟁 벤치마킹을 통해 독자들에게 명확한 시장 상황을 제시하고, 업체들이 서로 어떻게 얽혀있는지 파악할 수 있도록 돕습니다. 또한 제휴, 합의, 협력과 같은 종합적인 경쟁 전략은 독자들이 미국 전립선암 시장의 미개발 매출 포켓을 이해하는 데 도움이 될 것입니다.
주요 시장 진출기업 및 경쟁사 요약
전립선암(PCa) 스크리닝 기술을 강화하기 위해 PSA 및 그 동형체보다 PCa 특이성이 높은 새로운 전립선암(PCa) 바이오마커가 등장하고 있습니다. 바이오마커는 검출 또는 평가를 통해 기존의 임상적 특징을 넘어 질병의 세부 사항을 밝혀내는 분자를 말합니다. 바이오마커는 혈액, 소변, 조직 샘플 등 다양한 곳에 존재합니다. 바이오마커는 진단 및 예후 데이터를 모두 제공할 수 있으며, 의료 전문가가 개별 치료 선택에 정보를 제공하기 위한 질병 예측을 할 때 도움이 됩니다. PSA 검사를 제외한 미국 전립선암 검사 시장(바이오마커 유형별)은 생검 전/생검 후 음성 검사와 생검 전/생검 후 조직 검사로 구분됩니다. 후 조직검사로 구분됩니다.
미국의 전립선암 검사 시장에 대해 조사했으며, 시장의 개요와 바이오마커 유형별, 암 유형별, 용도별, 최종사용자별, 지역별 동향 및 시장에 참여하는 기업의 개요 등을 제공하고 있습니다.
목차
개요
제1장 시장 개요
시장의 발자국과 성장 가능성
향후 가능성
전립선암 검사의 진화
미국에서 전립선암의 역학
제2장 업계 분석
개요
미국의 법적 요건과 프레임워크
특허 분석
전립선암 치료에서 바이오마커의 역할
제3장 시장 역학
개요
영향 분석
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
시장 기회
제4장 미국의 전립선암 검사 시장 : 경쟁 구도
개요
기업 전략
합병과 인수
상승효과 있는 활동
사업 확대와 자금조달
비즈니스 전략
제품 발매와 승인
출판물
라이선스와 계약
기타 활동
미국에서의 상환 시나리오
제5장 미국의 전립선암 검사 시장, 바이오마커 유형별, (100만 달러), 2023-2035년
개요
초기 평가 : 전립선 특이 항원(총PSA, 유리 PSA)
생검전/생검 음성 후 검사
혈액 기반 바이오마커
뇨 기반 바이오마커
영상 진단
생검 후 조직 검사
생검 후 검사
제6장 미국의 전립선암 검사 시장, 암 유형별, (100만 달러), 2023-2035년
개요
전립선선암
소세포암
기타
제7장 미국의 전립선암 검사 시장, 용도별, (100만 달러), 2023-2035년
개요
임상 진단 바이오마커
예후 바이오마커(Prolaris, OncotypeDx, Decipher 등)
제8장 미국의 전립선암 검사 시장, 최종사용자별, (100만 달러), 2023-2035년
개요
암조사기관
진단 검사실
병원과 진료소
외래 수술 센터(ASC)
기타
제9장 미국의 전립선암 검사 시장, 지역별, (100만 달러), 2023-2035년
개요
미국 북동부
미국 중서부
미국 남부
미국 서부
제10장 기업 개요
Abbott
Abcam plc.
Agilent Technologies, Inc.
Bio-Techne.(ExoDx)
Cleveland Diagnostics, Inc.
Danaher.(Beckman Coulter, Inc.)
Exact Sciences Corporation
F. Hoffmann-La Roche Ltd(FOUNDATION MEDICINE, INC.)
H.U. Group Holdings, Inc.(Fujeribio)
Mdxhealth
Siemens Healthcare GmbH
Myriad Genetics, Inc.
NeoGenomics Laboratories
OPKO Health, Inc.(GenPath)
Veracyte, Inc.
KSA
영문 목차
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U.S. Prostate Cancer Testing Market Industry Overview
The growth in the U.S. prostate cancer testing market is expected to be driven by high investments in the field of cancer research and the rising prevalence of prostate cancer in the U.S. In addition, the focus of business leaders is establishing a deep understanding to address the unmet needs in clinical research to understand the U.S. prostate cancer testing market.
Market Lifecycle Stage
The U.S. prostate cancer testing market is in the progressing phase. PSA screening or testing in a general population has increased the incidence of prostate cancer in recent decades. In addition, prostate cancer testing is essential in precision medicine because it assures the safe and successful use of tailored therapies. The majority of the companies in the U.S. prostate cancer testing market provide biomarker tests that are urine, blood, and tissue-based, as well as testing services. Furthermore, applications of prostate cancer testing are primarily clinical and research.
Impact
One of the main reasons for the expansion of the U.S. prostate cancer testing market in the upcoming years is the rise in prostate cancer cases. Prostate cancer is the second most frequent disease diagnosed in men, and its frequency is rising across the globe. Prostate cancer is thought to be diagnosed in one million additional cases worldwide each year. Due to an aging population, growing urbanization, and accompanying lifestyle changes, the overall incidence of prostate cancer has increased over the past few decades.
Based on biomarker type, the pre-biopsy test in the U.S. prostate cancer testing market is expected to be dominated by the biomarker type segment. This is due to the increasing popularity of prostate cancer testing and rising awareness related to prostate cancer testing.
Segmentation 2: by Cancer Type
Prostatic Adenocarcinoma
Small Cell Carcinoma
Other Prostate Cancer Types
Based on Cancer type, prostatic adenocarcinoma accounted for the largest share of the U.S. prostate cancer testing market. This is due to the increasing incidences of prostate cancer and increasing popularity of prostate cancer testing.
Segmentation 3: by Application
Diagnostics Biomarkers
Prognostics Biomarkers
Based on application, the U.S. prostate cancer testing market is dominated by the diagnostics biomarkers segment owing to the rising R&D activity focused on the development of prostate cancer testing. The diagnosis of prostate cancer has developed a new molecular-based diagnostics technology. To detect clinically relevant cancer upon diagnosis, several tools or therapeutic options are required to improve the patient's quality of life.
Segmentation 4: by End User
Cancer Research Institutes
Diagnostic Laboratories
Hospitals and Clinics
Ambulatory Surgical Centers (ASCs)
Others
Based on end user, the U.S. prostate cancer testing market is dominated by the ambulatory surgical centers (ASCs) segment owing to their rise in number. They are dedicated to offering same-day surgical care, including testing and protective procedures. ASCs, which have a proven track record of providing high-quality treatment and successful patient outcomes, have altered the outpatient experience for millions of Americans by giving patients a more convenient option for hospital-based outpatient operations.
Segmentation 5: by Region
Northeast U.S.
Midwest U.S
South U.S.
West U.S.
Recent Developments in the U.S. Prostate Cancer Testing Market
In September 2022, Veracyte, Inc. announced the publishing of data in the Journal of the National Cancer Institute to demonstrate the company's decipher prostate genomic classifier may help identify African American men with early, localized prostate cancer who are most likely to harbor more aggressive disease.
In August 2019, BioReference Laboratories, Inc. announced the selection by The IPA Association of America (TIPAAA) as its provider of laboratory services and to assist with data analytics for its members' patients. The agreement is designed to enhance patient care and offers collaborative health management tools to TIPAAA members, which includes more than 667 medical organizations in 39 states. The members can have convenient access to BioReference's comprehensive laboratory testing menu, including routine and specialty tests, as well as the 4Kscore for detecting aggressive prostate cancer.
In June 2021, Thermo Fisher Scientific announced submissions open for the Oncomine Clinical Research Grant program to support clinical research projects in oncology. The grant aims to provide funding for high-quality molecular profiling studies focusing on the impact of immune-based treatments for cancer patients.
Demand - Drivers and Limitations
The following are the demand drivers for the U.S. prostate cancer testing market:
Rising prevalence of prostate cancer in the U.S.
Increasing number of prostate cancer screening and testing
Government initiatives related to prostate cancer
The market is expected to face some limitations due to the following challenges:
High Probability of false positive results of prostate cancer testing
Clinical gaps related to prostate cancer testing
How can this report add value to an organization?
Workflow/Innovation Strategy: The workflow segment helps the reader understand the two prostate cancer testing, i.e., initial evaluation: prostate-specific antigen (total PSA, free PSA), pre-biopsy/post-negative biopsy testing, and post-biopsy tissue testing, which further aid in diagnosis. Moreover, the study provides the reader with a detailed understanding of the different applications of prostate cancer testing in clinical and research applications.
Growth/Marketing Strategy: Prostate cancer testing is being used for both research and clinical application. Various companies are providing urine and blood, and tissue-based biomarkers that aid in the diagnosis, which is also the key strategy for U.S. prostate cancer testing market players to excel in the current U.S. prostate cancer testing market.
Competitive Strategy: Key players in the U.S. prostate cancer testing market are analyzed and profiled in the study, including manufacturers who are involved in new product launches, acquisitions, expansions, and strategic collaborations. Moreover, a detailed competitive benchmarking of the players operating in the U.S. prostate cancer testing market has been done to help the reader understand how players stack against each other, presenting a clear market landscape. Additionally, comprehensive competitive strategies such as partnerships, agreements, and collaborations will aid the reader in understanding the untapped revenue pockets in the U.S. prostate cancer market.
Key Market Players and Competition Synopsis
A new wave of prostate cancer (PCa) biomarkers with greater PCa specificity than PSA and its isoforms have emerged to enhance PCa screening techniques. Biomarkers are molecules that, when detected or assessed, reveal details about a disease that goes beyond conventional clinical characteristics. They can be found in a number of places, including blood, urine, and tissue samples. Both diagnostic and prognostic data can be provided by biomarkers, supporting healthcare professionals in formulating illness projections intended to inform treatment choices on an individual basis. The U.S. prostate cancer testing market (by biomarker type) excluding PSA Tests is segmented into pre-biopsy/post-negative biopsy testing and post-biopsy tissue testing.
Some of the prominent names in the U.S. prostate cancer testing market are:
Danaher. (Beckman Coulter, Inc.)
Opko Health, Inc. (Genpath, Inc.)
Bio-Techne
Cleaveland Diagnostics, Inc.
mdxhealth
Myriad Genetics, Inc.
Exact Sciences Corporation
Veracyte, Inc.
mdxhealth
Companies that are not a part of the aforementioned pool have been well represented across different sections of the report (wherever applicable).
Table of Contents
Executive Summary
Scope and Definition
Market/Product Definition
Inclusion and Exclusion
Key Questions Answered
Analysis and Forecast Note
Research Methodology
1. Markets Overview
1.1 Market Footprint and Growth Potential
1.2 Future Potential
1.3 Evolution of Prostate Cancer Testing
1.4 Epidemiology of Prostate Cancer in the U.S.
1.4.1 Southern U.S.
1.4.2 Midwest U.S.
1.4.3 Mid-Atlantic U.S.
1.4.4 West U.S.
1.4.5 Southwest U.S.
1.4.6 New England e
2. Industry Analysis
2.1 Overview
2.2 Legal Requirements and Framework in the U.S
2.2.1 National Comprehensive Cancer Network (NCCN) Guidelines
2.2.2 American Urological Association (AUA)
2.2.3 American Cancer Society (ACS)
2.2.4 U.S. Preventive Services Task Force (USPSTF)
2.3 Patent Analysis
2.3.1 Patent Filing Trend
2.4 Role of Biomarkers in Prostate Cancer Management
3. Market Dynamics
3.1 Overview
3.1.1 Impact Analysis
3.2 Market Drivers
3.3 Market Restraints
3.4 Market Opportunities
4. U.S. Prostate Cancer Testing Market: Competitive Landscape
4.1 Overview
4.2 Corporate Strategies
4.2.1 Mergers and Acquisitions
4.2.2 Synergistic Activities
4.2.3 Business Expansions and Funding
4.3 Business Strategies
4.3.1 Product Launches and Approvals
4.3.2 Publications
4.3.3 Licenses and Agreements
4.3.4 Other Activities
4.4 Reimbursement Scenario in the U.S.
5. U.S. Prostate Cancer Testing Market (by Biomarker Type), ($Million), 2023-2035