컨텐츠 시장조사보고서

컨텐츠 시장을 조사 분석한 자료로 시장규모, 산업분석, 향후 시장예측 등의 내용을 다루고 있습니다.

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모바일 애플리케이션 마켓플레이스(2021년) : 시장 분석, 향후 전망 및 기회 평가
Mobile Application Marketplace 2021: Market Analysis and Assessment of Future Outlook and Opportunities
발행 2021년 02월
가격 US $ 2,000 ₩ 2,273,000
모바일 헬스 앱 시장 규모, 점유율, 동향 분석 : 유형(피트니스, 의료), 지역별 예측(2021-2028년)
mHealth Apps Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Fitness, Medical), By Region (North America, APAC, Europe, MEA, Latin America), And Segment Forecasts, 2021 - 2028
발행 2021년 02월
가격 US $ 5,950 ₩ 6,764,000
비디오 스트리밍 시장 규모, 점유율, 동향 분석 : 스트리밍 유형, 솔루션, 플랫폼, 서비스, 매출 모델, 도입 유형, 사용자, 지역별 예측(2021-2028년)
Video Streaming Market Size, Share & Trends Analysis Report By Streaming Type, By Solution, By Platform, By Service, By Revenue Model, By Deployment Type, By User, By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028
발행 2021년 02월
가격 US $ 4,950 ₩ 5,627,000
디지털 비디오 컨텐츠 시장 : 세계 업계 동향, 점유율, 규모, 성장, 기회, 예측(2021-2026년)
Digital Video Content Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021-2026
발행 2021년 02월
가격 US $ 2,299 ₩ 2,613,000
세계의 온라인 도박 시장 : 업계 동향, 시장 점유율, 규모, 성장률, 기회, 예측(2021-2026년)
Online Gambling Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021-2026
발행 2021년 02월
가격 US $ 2,299 ₩ 2,613,000
세계의 기업 컨텐츠 관리 시장 : 업계 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2020-2027년)
Global Enterprise Content Management Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends And Forecast 2020 to 2027
발행 2021년 02월
가격 US $ 2,100 ₩ 2,387,000
세계의 VaaS(Video as a Service) 시장 예측(-2026년) : 용도(기업 커뮤니케이션, 트레이닝 및 개발, 마케팅 및 클라이언트 관여), 클라우드 도입 모드, 산업(헬스케어 및 생명과학, BFSI), 지역별
Video as a Service Market by Application (Corporate Communication, Training and Development, and Marketing and Client Engagement), Cloud Deployment Mode, Vertical (Healthcare and Life Sciences and BFSI), and Region - Global forecast to 2026
발행 2021년 02월
가격 US $ 4,950 ₩ 5,627,000
미디어 스트리밍 시장 : 성장, 동향, 예측(2020-2025년)
Media Streaming Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)
발행 2021년 02월
가격 US $ 4,250 ₩ 4,831,000
모바일 게임 시장 : 성장, 동향, 예측
Mobile Gaming Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)
발행 2021년 02월
가격 US $ 4,250 ₩ 4,831,000
세계의 웹 컨텐츠, 검색 포털, 소셜미디어 시장(2021년) : COVID-19의 영향과 회복(-2030년)
Web Content, Search Portals And Social Media Global Market Report 2021: COVID 19 Impact and Recovery to 2030
발행 2021년 01월
가격 US $ 5,000 ₩ 5,684,000
세계의 디지털 출판 및 컨텐츠 스트리밍 시장(2021년) : COVID-19에 의한 영향과 회복(-2030년)
Digital Publishing And Content Streaming Global Market Report 2021: COVID 19 Impact and Recovery to 2030
발행 2021년 01월
가격 US $ 4,000 ₩ 4,547,000
비디오 기술 시장 조사, 데이터 및 동향
Video Technology Research, Data and Trends
발행 연간구독
가격 문의
Ad Tech 및 비디오 애널리틱스
Ad Tech and Video Analytics
발행 2021년 01월
가격 문의
세계의 기업용 비디오 시장 규모 조사 : 컴포넌트별(솔루션, 서비스), 용도별(기업 커뮤니케이션, 트레이닝과 육성, 마케팅과 클라이언트 관리), 전개 모드별(클라우드, 온프레미스), 지역별 예측(2020-2027년)
Global Enterprise video Market Size study, by Component (Solution, services), by Application (Corporate Communications, Training and Development, Marketing and Client Management), by deployment mode (Cloud, On-premises) and Regional Forecasts 2020-2027
발행 2021년 01월
가격 US $ 4,950 ₩ 5,627,000
유럽의 기업 영상 통신 시장 예측(2020-2024년)
European Enterprise Video Communications Forecast, 2020-2024
발행 2021년 01월
가격 US $ 4,500 ₩ 5,116,000
세계의 피트니스 앱 시장 : 유형(운동 및 감량, 액티비티 트래킹), 플랫폼(Android, iOS), 디바이스(스마트폰, 웨어러블 디바이스)별 시장 규모, 점유율 및 동향 분석, 부문별 예측(2021-2028년)
Fitness App Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Exercise & Weight Loss, Activity Tracking), By Platform (Android, iOS), By Device (Smartphones, Wearable Devices), And Segment Forecasts, 2021 - 2028
발행 2021년 01월
가격 US $ 5,950 ₩ 6,764,000
세계의 컨텐츠 전송 네트워크(CDN) 시장(-2025년) : 컴포넌트(솔루션, 서비스), 컨텐츠 유형(정적, 동적), 프로바이더 유형(기존 CDN, 통신 CDN), 용도(미디어&엔터테인먼트, 온라인 게임, 헬스케어), 지역별
Content Delivery Network Market by Component (Solutions and Services), Content Type (Static and Dynamic), Provider Type (Traditional CDN, Telco CDN), Application (Media and Entertainment, Online Gaming, Healthcare), and Region - Global Forecast to 2025
발행 2021년 01월
가격 US $ 7,150 ₩ 8,128,000
세계의 온라인 게임 시장(2020-2026년)
Global Online Gaming Market 2020-2026
발행 2021년 01월
가격 US $ 3,600 ₩ 4,092,000
5G 비디오 시장 : 서비스 프로바이더 유형별(캐리어, OTT), 용도별(2021-2026년)
5G Video Market by Service Provider Type (Carrier and OTT) and Application Type in Consumer, Enterprise, and Industrial Verticals 2021 - 2026
발행 2021년 01월
가격 US $ 2,500 ₩ 2,842,000
세계의 온라인 음악 스트리밍 시장(2020-2026년)
Online Music Streaming Market 2020-2026
발행 2021년 01월
가격 US $ 3,600 ₩ 4,092,000
세계의 애니메이션, VFX, 비디오 게임 시장 : 전략, 동향, 기회,(2021-2025년)
Global Animation, VFX & Video Games: Strategies, Trends & Opportunities, (2021-25)
발행 2021년 01월
가격 US $ 8,000 ₩ 9,095,000
세계의 고등교육용 모바일 러닝(M-learning) 시장(2021-2025년)
Global Higher Education M-learning Market 2021-2025
발행 2021년 01월
가격 US $ 2,500 ₩ 2,842,000
비디오 스트리밍 소프트웨어 시장 : 시장 규모, 점유율, 전망, 기회 분석(2020-2027년)
Video Streaming Software Market, By Component (Solutions, Services ) By Streaming Type By Deployment Type, By Vertical and by Region - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2020 - 2027
발행 2021년 01월
가격 US $ 4,500 ₩ 5,116,000
스탠드얼론형 무선 컨텐츠 공유 시장의 성장 기회
Growth Opportunities in the Global Stand-alone Wireless Content Sharing Market
발행 2021년 01월
가격 US $ 4,950 ₩ 5,627,000
피트니스 앱 시장 : 시장 점유율, 규모, 동향, 업계 분석 리포트 - 종류, OS 플랫폼, 디바이스 종류, 지역, 부문별 예측(2021-2028년)
Fitness App Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Type ; By OS Platform ; By Device Type; By Regions; Segment Forecast, 2021 - 2028
발행 2021년 01월
가격 US $ 4,250 ₩ 4,831,000
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