스냅샷 : 유럽의 차량내 결제 시장 및 각종 동향(2024년)
Snapshot: Europe In-Car Payment Market and Trends 2024
상품코드 : 1421157
리서치사 : yStats.com
발행일 : 2024년 02월
페이지 정보 : 영문 39 Pages
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한글목차

"유럽의 자동차 제조업체들은 결제 회사 및 기존과는 다른 사업체들과 제휴하여 차량내 결제를 운전 경험에 통합하려고 노력하고 있습니다."

유럽의 자동차 산업은 큰 변화의 시기를 맞이해

자동차 소유주들이 각종 서비스를 이용하기 위해 차량내 결제를 채택하는 추세가 강화되면서 유럽 자동차 산업은 큰 변화의 시기를 맞이하고 있습니다. 자동차 제조업체들은 음성 인식 기술을 통합하여 드라이브 스루 및 기타 서비스를 쉽게 주문하고 결제할 수 있도록 하고 있습니다. 통행료 지불은 유럽 전자 통행료 서비스(European Electronic Toll Service)를 통해 발전하고 있으며, 비접촉식 주차 결제 서비스는 Apcoa가 유럽 13개국에서 제공하는 것과 같은 노력을 통해 확산되고 있습니다.

유럽의 자동차 제조업체들은 결제 회사 및 주차장, 주유소 등 기존과는 다른 사업체들과 제휴하여 차량내 결제를 원활하게 통합하기 위해 노력하고 있습니다. 메르세데스 벤츠 그룹과 비자는 메르세데스페이(MercedesPay)를 출시해 유럽 14개국 8만개 주차장에서 차내 결제가 가능하도록 했습니다. 독일에서는 편의성을 높이기 위해 생체 인증을 채택한 사용자도 있습니다.

독일, 차량용 디스플레이를 이용한 차량내 결제, 특히 주차 및 주유에 높은 관심을 보여

최근 독일에서 실시된 설문조사에 따르면, 차량용 디스플레이를 이용한 차량내 결제에 대한 관심이 높으며, 특히 주차(74%)와 주유(72%)에 대한 관심이 높은 것으로 나타났습니다. 그러나 응답자들은 결제 보안과 데이터 프라이버시에 대한 우려를 표명했습니다. 이러한 우려에도 불구하고, 자동차 제조업체들은 안전하고 사용자 친화적인 솔루션을 제공하여 운전 경험과 모빌리티에 혁명을 일으키기 위해 최선을 다하고 있습니다.

이 보고서는 유럽의 차량내 결제 시장을 조사하여 세계 트렌드, 유럽 전체 및 주요 국가의 운전자들의 선호도, 생각, 요구, 우려, 관련 법규 등을 정리하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 세계

제3장 유럽

ksm
영문 목차

영문목차

“European car manufacturers are partnering with payment firms and non-traditional players to embed in-car payments into the driving experience:” new yStats.com report.

Europe's automotive industry is undergoing a significant transformation as car owners increasingly adopt in-car payments for services

Europe's automotive industry is undergoing a significant transformation as car owners increasingly adopt in-car payments for services. Manufacturers are integrating voice assistant technology to facilitate ordering and payment for drive-through and other services. Toll payments are evolving with the European Electronic Toll Service, while contactless parking payment services are becoming widespread through initiatives like Apcoa's offerings in 13 European countries.

European car manufacturers are teaming up with payment firms and unconventional entities like parking lots and gas stations to integrate in-car payments seamlessly. Mercedes Benz Group and Visa launched MercedesPay, enabling in-car parking payments across 14 European countries and 80,000 lots. In Germany, some users are even employing biometric authentication for added convenience.

Germany shows high interest in using car displays for in-car payments, especially for parking and refueling

A recent survey in Germany indicates strong interest in utilizing car displays for in-car payments, particularly for parking (74%) and refueling (72%). However, respondents express concerns about payment security and data privacy. Despite these worries, car manufacturers are dedicated to offering secure and user-friendly solutions, revolutionizing the driving experience and mobility.

Table of Contents

1. Management Summary

2. Global

3. Europe

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