고막절개용 제품 시장 : 규모, 예측, 세계 및 지역별 점유율, 동향, 성장 기회 분석 보고서 - 제품별, 소재별, 용도별, 최종 사용자별, 지역별
Tympanostomy Products Market Size and Forecast, Global and Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Product, Tube Applicators/inserters, Tympanostomy Tubes, Material, Application, End User, and Geography
상품코드:1509776
리서치사:The Insight Partners
발행일:2024년 06월
페이지 정보:영문 266 Pages
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고막절개용 제품 시장은 2023년 9,583만 달러에서 2031년 1억 2,181만 달러에 이르고, 2023-2031년간 3.1%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.
고막절개술은 이관을 삽입하는 수술입니다. 이관은 고막에 삽입되는 작은 속이 빈 원통형 튜브입니다. 만성 중이염이나 치료에 저항력이 있는 감염성 질환이 있는 소아 및 성인에게 자주 사용됩니다. 이관은 고막에 삽입하는 플라스틱 또는 금속으로 만든 작은 속이 빈 원통형 원통입니다.
기술 발전이 시장 성장의 트렌드로 작용
중이 감염은 일반적으로 고막에 고막 절개 튜브를 삽입하여 체액 배출 경로를 확보하여 치료합니다. 이 작은 속이 빈 튜브는 일반적으로 플라스틱이나 금속으로 만들어져 표면이 박테리아의 성장과 생물막 형성의 기질 역할을합니다. 고막에 튜브를 삽입하는 것은 감염을 위해 처방된 항생제 점안제가 작용 부위에 도달하지 못할 가능성과 관련이 있습니다. 따라서 각 업체들은 고막에 튜브를 삽입할 때 안전성과 효과, 환자의 편안함을 보장하기 위해 기술적으로 진보된 고막 절개 튜브를 개발하는 데 주력하고 있습니다. 고막 절개 튜브는 실리콘이나 티타늄과 같이 삽입 시 감염이나 염증을 일으키지 않는 생체적합성 재료로 만들어져야 합니다. 튜브와 관련된 감염을 피하기 위해 제조업체는 감염의 근본 원인을 해결하는 항생제 용출 튜브에 주목하고 있습니다. 또한 수술이나 마취의 필요성을 없애고, 환자뿐만 아니라 의료 서비스 제공업체에게도 더 쉽고 빠르게 시술할 수 있는 자가 확장형 튜브의 개발에도 주력하고 있습니다. 이러한 기술 발전은 예측 기간 동안 고막 절개 제품 시장에 큰 성장 추세를 가져올 가능성이 높습니다.
고막 절개 제품 시장 분석은 제품, 재료, 용도, 최종 사용자 및 지역 부문을 고려하여 수행됩니다. 제품을 기준으로 고막 절개 제품 시장은 튜브 어플리케이터/삽입기와 고막 절개 튜브로 세분화됩니다. 튜브 어플리케이터/삽입기 부문 시장은 일회용과 재사용 가능으로 세분화됩니다. 고막 절개 튜브 부문은 그로멧, 중간 이관, T자형 튜브로 세분화됩니다. 재료별로 시장은 실리콘, 불소 수지, 티타늄, 스테인리스 스틸로 분류됩니다. 용도별로 고막절개용 제품 시장은 급성 중이염, 삼출성 중이염, 재발성 중이염, 기타로 분류됩니다. 최종 사용자에 따라 병원, 외래수술센터(ASC), 전문 클리닉으로 세분화됩니다.
고막절개용 제품 시장 조사 범위는 북미(미국, 캐나다, 멕시코), 유럽(스페인, 영국, 독일, 프랑스, 이탈리아, 기타 유럽), 아시아태평양(한국, 중국, 일본, 인도, 호주, 기타 아시아태평양), 중동 및 아프리카(남아프리카공화국, 사우디아라비아, 아랍에미리트, 기타 중동 및 아프리카), 남미 및 중남미(브라질, 아르헨티나, 기타 남미 및 중남미)로 구분된다, 사우디아라비아, 아랍에미리트, 기타 중동 및 아프리카), 남미 및 중미(브라질, 아르헨티나, 기타 남미 및 중미 지역)로 나뉩니다. 북미는 고막절개용 제품 세계 시장에서 가장 큰 기여를 하는 국가입니다. 아시아태평양은 2023년부터 2031년까지 가장 높은 CAGR을 보일 것으로 예상됩니다. 미국 시장 기업들은 매출 증대를 위해 사업 확장 및 제휴에 주력하고 있습니다. 예를 들어, 2023년 12월 Perceptis Medical Inc.는 미국 최대 메디케이드 지불자 중 한 곳과 제휴하여 소아에게 허밍버드(Hummingbird)의 병원 내 이관 시술을 시행할 수 있도록 허용했습니다. 이 적용 범위의 확대로 수술실(OR) 일정이 개선되어 소아 환자의 지연이 감소했습니다. 미국 국립과학재단에 따르면 미국 어린이의 80% 이상이 중이염 중이염을 앓고 있습니다. 미국 국립 청각 장애 연구소에 따르면 미국 어린이 6명 중 5명은 3세까지 중이염을 경험하는 것으로 추정되며, Lifespan Health System에 따르면 미국에서는 2 세까지 약 80%의 어린이가 적어도 한 번 이상 급성 중이염에 걸리고 5 세까지 90%가 삼출물을 동반 한 중이염에 걸린 것으로 추정됩니다. 중이염에 걸린다고 합니다. 이처럼 미국에서는 소아 귀 감염이 증가하고 있으며, 고막절개용 제품 시장을 주도하고 있습니다.
캐나다의 고막 절개 제품 시장의 성장은 폐렴구균 및 기타 세균 감염으로 인한 귀 감염 사례 증가에 기인합니다. 폐렴구균은 급성 중이염을 일으키는 가장 흔한 세균입니다. 캐나다 정부에 따르면, 매년 약 3,000건의 침습성 폐렴구균 감염(IPD)이 보고되고 있으며, 대부분 5세 이하 어린이 또는 65세 이상 노인에서 보고되고 있습니다. 침습성 폐렴구균 감염의 유행은 캐나다 인구의 귀 감염 사례 증가로 이어져 고막 절개 제품 시장의 성장을 가속하고 있습니다. 또한, 올림푸스(Olympus Corporation)와 같이 캐나다에 진출한 선도적인 기업들이 지속적으로 첨단 고막 절개 제품 연구개발 및 시장 개척에 힘쓰고 있으며, 이는 캐나다 고막 절개 제품 시장의 성장을 가속하고 있습니다.
멕시코의 고막절개용 제품 시장은 점차 성장하고 개척되고 있습니다. 멕시코는 의료비 지출 증가와 함께 의료 시설과 인프라가 크게 발전할 것으로 예상됩니다. 멕시코는 기술 및 헬스케어 측면에서 이웃 국가들의 영향을 많이 받고 있습니다. 멕시코에서는 세균 감염으로 인한 귀 감염이 많은 사람들 사이에서 증가하고 있으며, 청력 손실 사례도 급증하고 있습니다. 정부 및 WHO의 노력으로 귀 건강에 대한 국민들의 인식이 높아진 것도 멕시코 고막 절개술 시장의 성장을 가속하고 있습니다. 또한, 의료진과 환자들이 고막 절개술 제품의 장점을 인식하면서 고막 절개술에 대한 수용도가 높아져 멕시코 고막 절개술 제품 시장의 성장에 기여하고 있습니다.
미국 질병통제예방센터(CDC), 유럽의약품청(EMA), 범미보건기구(PAHO), 세계보건기구(WHO)는 고막절개용 제품 시장에 대한 보고서를 작성할 때 참고한 1차 및 2차 정보 중 일부입니다.
목차
제1장 서론
제2장 주요 요약
주요 인사이트
제3장 조사 방법
2차 조사
1차 조사
가설 책정
거시경제 요인 분석
기초 수치 작성
데이터 삼각측량
국가 레벨 데이터
제4장 고막절개용 제품 시장 구도
PEST 분석
제5장 고막절개용 제품 시장 : 주요 시장 역학
고막절개용 제품 시장 - 주요 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
시장 기회
향후 동향
성장 촉진요인과 억제요인의 영향
제6장 고막절개용 제품 시장 : 세계 시장 분석
고막절개용 제품 시장 판매량, 2021년-2031년
고막절개용 제품 시장 예측 분석
제7장 고막절개용 제품 시장 분석 - 제품별
츄브아프리케이타/인서터(inserter)
고막루튜브
제8장 고막절개용 제품 시장 분석 - 소재별
실리콘
불소수지
티타늄
스테인리스 스틸
제9장 고막절개용 제품 시장 분석 - 용도별
급성 중이염
재발성 삼출성 중이염
기타
제10장 고막절개용 제품 시장 분석 - 최종사용자별
병원
외래수술센터(ASC)
전문 클리닉
제11장 고막절개용 제품 시장 - 지역별 분석
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
영국
프랑스
이탈리아
스페인
기타 유럽
아시아태평양
중국
일본
인도
호주
한국
기타 아시아태평양
아시아태평양 기타 국가
중동 및 아프리카
사우디아라비아
사우스 아프리카
아랍에미리트(UAE)
기타 중동 및 아프리카
중남미
브라질
아르헨티나
기타 중남미
제12장 고막절개용 제품 시장 - 산업 전망 2
고막절개용 제품 시장 성장 전략
유기적 성장 전략
무기적 성장 전략
제13장 기업 개요
Olympus Corp
Grace Medical
Summit Medical LLC
Medtronic Plc
Preceptis Medical
Medasil Surgical Limited
Adept Medical Limited
Smith & Nephew Plc
Integra LifeSciences Holdings Corp
Karl Storz SE & Co KG
제14장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The tympanostomy products market is expected to grow from US$ 95.83 million in 2023 to US$ 121.81 million by 2031; it is anticipated to record a CAGR of 3.1% from 2023 to 2031.
Tympanostomy is surgery to place ear tubes. Ear tubes are small, hollow cylinders inserted into eardrum. They're often used in children or adults who have chronic middle ear infections or infections that have resisted treatment. Ear tubes are small, hollow cylinders made of plastic or metal that are inserted into tympanic membrane (eardrum).
Technological Advancements Acts as a Trend for Market Growth
Infections in the middle ear are generally treated by inserting tympanostomy tubes into the eardrum to provide a route for the drainage of fluid. These small hollow tubes are generally made from plastics and metals; thus, their surfaces act as a substratum for bacterial growth as well as biofilm formation; moreover, bacterial growth on local tissues may lead to the blockage of the tube's lumen. The insertion of tubes into the eardrum is associated with the possibility that the antibiotic ear drops prescribed for infection may not reach their site of action. As a result, companies are focusing on developing technologically advanced tympanostomy tubes to ensure better safety, efficacy, and comfort for patients when the tube is inserted. Tympanostomy tubes should be made from biocompatible materials, such as silicon and titanium, which are less likely to cause infection or irritation when inserted. To avoid tube-related infections, manufacturers are focusing on antibiotic-eluting tubes, which would address the root cause of infections. Companies are also focusing on the development of self-expanding tubes to eliminate the need for a surgical procedure and anesthesia, making the procedure easier and quicker for healthcare providers as well as patients. Thus, technological advancements are likely to bring significant growth trends in the tympanostomy products market during the forecast period.
The tympanostomy products market analysis has been carried out by considering the following segments: product, material, application, end user, and geography. Based on product, the tympanostomy products market is bifurcated into tube applicators/inserters and tympanostomy tubes. Market for the tube applicators/inserters segment is further segmented into disposable and reusable. The tympanostomy tubes segment is further categorized into grommet, intermediate ear tubes, and t-shaped tubes. By material, the market is segmented into silicone, fluoroplastic, titanium, and stainless steel. In terms of application, the tympanostomy products market is classified into acute otitis media, recurrent otitis media with effusion, and others. By end user, the market is fragmented into hospitals, ambulatory surgical centers, and specialty clinics.
The scope of the tympanostomy products market report covers North America (the US, Canada, and Mexico), Europe (Spain, the UK, Germany, France, Italy, and the Rest of Europe), Asia Pacific (South Korea, China, Japan, India, Australia, and the Rest of Asia Pacific), Middle East & Africa (South Africa, Saudi Arabia, the UAE, and the Rest of Middle East & Africa), and South & Central America (Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America). North America is the biggest contributor to the global tympanostomy products market. Asia Pacific is predicted to show the highest CAGR in the market during 2023-2031. Market players in the US are focusing on expansion and collaboration to increase their sales. For instance, in December 2023, Perceptis Medical Inc. allowed the practice of Hummingbird in-office ear tube procedures on children through a collaboration with one of the largest Medicaid payers in the US. This expanded coverage improved operating room (OR) schedules and reduced delays for pediatric patients, which has all helped meet the increased demand for ear tubes. According to the US National Science Foundation, more than 80% of the children in the US suffer from middle ear infections of otitis media. As per the National Institute on Deafness and Other Communication Disorders, 5 out of 6 children in the US are estimated to experience ear infections by the time they are 3 years old. As per Lifespan Health System, approximately 80% of children in the US will suffer from at least one episode of acute otitis media by the age of 2, and 90% will suffer from otitis media with effusion by the age of 5. Thus, the increasing prevalence of ear infections in children in the US drives the tympanostomy products market in the US.
The tympanostomy products market growth in Canada is due to the increasing cases of ear infections due to streptococcus pneumoniae and other bacterial infections. Streptococcus pneumoniae is the most common bacteria which causes acute otitis media. According to the Government of Canada, approximately 3,000 cases of invasive pneumococcal disease (IPD) are usually reported in the country every year, with most cases found in children aged below 5 years or above 65 years. The prevalence of invasive pneumococcal disease leads to an increase in ear infection cases among the population of Canada, fueling the growth of the tympanostomy products market. In addition, there is a wide presence of major market players in the country; for example, Olympus Corporation is continuously researching, developing, and launching advanced tympanostomy products, which fuels the growth of the tympanostomy products market in Canada.
The Mexico tympanostomy products market is growing and developing gradually. Mexico is expected to experience significant development in healthcare facilities and infrastructure along with a rise in healthcare expenditure. The country is highly influenced by its neighboring countries in terms of technology and healthcare. Mexico is experiencing a rise in the incidence of ear infections among a large population caused by bacterial infections and a surge in hearing loss cases. Increasing awareness about ear health among the population due to initiatives by the government and WHO also fuels the growth of the tympanostomy market in Mexico. In addition, healthcare providers and patients are recognizing the benefits of tympanostomy products, thereby encouraging the acceptance of this procedure, which contributes to the growth of the Mexico tympanostomy products market.
Centers for Disease Control and Prevention (CDC), European Medicines Agency (EMA), The Pan American Health Organization (PAHO), and World Health Organization (WHO) are a few key primary and secondary sources referred to while preparing the report on the tympanostomy products market.