중남미의 항공 보조 서비스 시장 전망(-2030년) : 지역별 분석 - 유형별, 항공사별, 항공사별
South & Central America Airline Ancillary Services Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type and Carrier Type
상품코드:1452554
리서치사:The Insight Partners
발행일:2024년 01월
페이지 정보:영문 62 Pages
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중남미의 항공 보조 서비스 시장은 2022년 91억 1,190만 달러, 2030년에는 331억 8,587만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2022-2030년간 연평균 17.5%의 성장률을 나타낼 것으로 전망됩니다.
중남미의 항공 보조 서비스 시장을 주도하는 상용고객 우대 프로그램 혜택
FFP(Frequent Flyer Program)는 항공 당국이 단골 고객과 좋은 관계를 유지하기 위한 충실하고 오래 지속되는 방법입니다. 이 프로그램을 통해 항공사들은 여러 제휴 및 협력 체계를 형성하고 있습니다. 여기에는 경쟁력 있는 운임을 제공하는 코드쉐어 계약과 이익과 시장 점유율을 확대하기 위한 다양한 서비스 변형이 포함됩니다. 항공사는 캐쉬백 혜택, 여행 보험, 응급 의료 서비스, 공항 라운지 이용 등을 통해 상용고객에게 지속적으로 포인트 혜택을 제공합니다. 마찬가지로, 전 세계 여행 클럽은 브랜드 친밀도를 브랜드 자산으로 전환하고 가입비에서 새로운 부수적 수입을 추가하여 항공사의 브랜드를 강화하기 위해 고급 서비스를 제공합니다. 이러한 프로그램들이 중남미의 항공 부가서비스 시장의 성장을 주도하고 있습니다.
중남미의 항공 보조 서비스 시장 개요
중남미의 항공 보조 서비스 제공 업체의 수익 전략은 중남미의 항공사가 운임 인하에 열을 올리고 항공권 이외의 수익 향상에 주력하면서 점차 두드러지고 있습니다. 최근 중남미에서는 저가 항공사와 초저가 항공사의 대폭적인 장려가 예상되며 중남미 부가 서비스 성장을 더욱 촉진하고 있으며, 2023년 5월, 아에로멕시코 항공은 델타항공과 전략적 제휴를 체결하고 기내 고객 경험을 강화하기 위한 투자를 발표했습니다. 기내식 선택의 폭을 넓히고, 디지털 셀프 서비스 옵션을 제공하고, 개인화된 경험을 제공함으로써 승객에게 탁월한 서비스를 제공하고자 합니다. 얼라이언스의 노선 확대와 연결 효율성 개선은 여정 예약, 수하물 추적, 항공편 변경 관리와 같은 부가서비스에 대한 수요를 더욱 증가시켜 중남미의 항공 부가서비스 시장의 성장을 가속하고 있습니다.
중남미의 항공 보조 서비스 시장 매출 및 2030년까지의 예측(억 달러)
중남미의 항공 보조 서비스 시장 세분화
중남미의 항공 보조 서비스 시장 세분화
중남미의 항공 보조 서비스 시장은 유형, 항공사 유형, 국가별로 구분됩니다.
유형별로 중남미의 항공 보조 서비스 시장은 수하물 요금, 기내 판매 및 단품 서비스, 항공 소매, FFP 마일리지 판매로 나뉩니다. 수하물 요금은 2022년 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
항공사 유형별로 중남미의 항공 보조 서비스 시장은 풀 서비스 항공사와 저가 항공사로 양분되며, 2022년 시장 점유율은 풀 서비스 항공사 부문이 더 클 것으로 예상됩니다.
국가별로 보면 중남미의 항공 보조 서비스 시장은 브라질, 아르헨티나, 기타 남미로 구분됩니다. 브라질은 2022년 중남미의 항공 보조 서비스 시장을 독점했습니다.
에어프랑스 KLM SA, Delta Air Lines Inc, Deutsche Lufthansa AG, United Airlines Holdings Inc는 중남미의 항공 보조 서비스 시장에서 사업을 전개하고 있는 주요 기업입니다.
목차
목차
제1장 서론
제2장 주요 요약
주요 인사이트
시장의 매력
제3장 조사 방법
조사 범위
2차 조사
1차 조사
제4장 중남미의 항공 보조 서비스 시장 구도
생태계 분석
부대 서비스 청사진
항공 보조 서비스 실현 : 항공 보조 서비스 유통, 매출 분석, 고객 경험 관리
항공 보조 서비스 유통, 매출 분석, 고객 경험 관리
밸류체인 벤더 리스트
제5장 중남미의 항공 보조 서비스 시장 : 주요 산업 역학
중남미의 항공 보조 서비스 시장 : 주요 산업 역학
시장 성장 촉진요인
주요 시장 성장 억제요인
주요 시장 기회
향후 동향
성장 촉진요인과 억제요인의 영향
제6장 항공 보조 서비스 시장 : 중남미 시장 분석
중남미의 항공 보조 서비스 시장 매출, 2022년-2030년
중남미의 항공 보조 서비스 시장 예측과 분석
제7장 중남미의 항공 보조 서비스 시장 분석 : 유형별
수하물 요금
기내 판매와 A La Carte 서비스
항공 소매
FFP 마일 판매
기타
제8장 중남미의 항공 보조 서비스 시장 분석 : 항공사 유형
풀 서비스 항공사
저가 항공사
제9장 중남미의 항공 보조 서비스 시장 : 국가별 분석
브라질
아르헨티나
기타 중남미
제10장 경쟁 구도
주요 기업별 히트맵 분석
기업 포지셔닝과 집중도
제11장 중남미의 항공 보조 서비스 시장 : 업계 상황
시장 이니셔티브
신제품 개발
제12장 기업 개요
United Airlines Holdings Inc
Delta Air Lines Inc
Deutsche Lufthansa AG
Air France KLM SA
제13장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The South & Central America airline ancillary services market was valued at US$ 9,111.90 million in 2022 and is expected to reach US$ 33,185.87 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 17.5% from 2022 to 2030.
Benefits of Frequent Flyer Program Drives the South & Central America Airline Ancillary Services Market
The frequent flyer program (FFP) is a loyal and long-lasting way for airline authorities to maintain a good relationship with their regular passengers. With this program, the airlines form several partnership arrangements and cooperative schemes. These include code-sharing agreements resulting in competitive fares and variations in the occurrence of services to increase profits and market share. The airlines constantly award reward points to its frequent flyers through cashback rewards, travel insurance, emergency medical services, and access to airport lounges. Similarly, Travel Clubs worldwide also offer advanced services to enhance airline brands by converting brand affinity into brand equity and adding new ancillary revenue from subscription fees. Thus, such programs drive the growth of the South & Central America airline ancillary services market.
South & Central America Airline Ancillary Services Market Overview
The revenue strategies of airline ancillary service providers in South & Central America are becoming prominent moderately as the airline businesses in the region are thriving to reduce their fare prices and focusing more on the elevation of their non-ticket revenue. South & Central America has been lately envisioning significant encouragement of low-cost carrier and ultra low-cost carrier are further baiting the growth of ancillary services in South & Central America. In May 2023, Aeromexico announced a strategic alliance with Delta Air Lines and investments in enhancing its inflight customer experience. By offering elevated meal choices, digital self-service options, and personalized experiences, Aeromexico aims to provide exceptional services to its passengers. The expansion of routes and increased connectivity efficiency through the alliance further contribute to the demand for ancillary services such as booking itineraries, baggage tracking, and flight change management, fostering the growth of the South & Central America airline ancillary services market in South & Central America.
South & Central America Airline Ancillary Services Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Bn)
South & Central America Airline Ancillary Services Market Segmentation
The South & Central America airline ancillary services market is segmented into type, carrier type, and country.
Based on type, the South & Central America airline ancillary services market is divided into baggage fees, on-board retail and a la carte services, airline retail, and FFP mile sales. The baggage fees segment held the largest market share in 2022.
By carrier type, the South & Central America airline ancillary services market is bifurcated into full-service carriers and low-cost carriers. The full-service carriers segment held a larger market share in 2022.
Based on country, the South & Central America airline ancillary services market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America airline ancillary services market in 2022.
Air France KLM SA, Delta Air Lines Inc, Deutsche Lufthansa AG, and United Airlines Holdings Inc are some of the leading companies operating in the South & Central America airline ancillary services market.
Table Of Contents
Table of Content
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Airline Ancillary Services Market Landscape