북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 예측(-2030년) : 지역별 분석 - 구성요소별, 기술별, 용도별
North America Authentication and Brand Protection Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component, Technology, and Application
상품코드 : 1402758
리서치사 : The Insight Partners
발행일 : 2023년 11월
페이지 정보 : 영문 114 Pages
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한글목차

북미 인증 및 브랜드 보호 시장은 2022년 10억 6,590만 달러로 평가되고 2030년에는 20억 1,076만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2022년부터 2030년까지 연평균 8.3%의 성장률을 보일 것으로 예상됩니다.

가전제품 및 자동차 부품 모조품에 대한 우려가 높아지면서 북미 인증 및 브랜드 보호 시장 성장에 박차

선진국과 개발도상국의 가전 및 자동차 산업은 수년 동안 전례 없는 성장세를 보이고 있으며, 이들 제품에 대한 수요는 매년 증가하고 있습니다. 이에 따라 가전제품과 자동차에 사용되는 부품에 대한 수요도 증가하여 모조품의 공급이 증가하고 있습니다. 스마트폰, 태블릿, 노트북은 가장 인기 있는 가전제품 중 하나입니다. 자동차 및 전자제품에 대한 높은 수요로 인해 전자부품 및 자동차 부품의 회색 시장이 호황을 누리고 있습니다. 소비자용 전자제품 및 기타 장비의 회색시장은 세금이 높은 국가에서 호황을 누리고 있습니다. 판매업체들은 저세율 국가에서 이들 제품을 직접 수입하여 저렴한 가격으로 판매함으로써 합법적인 국내외 OEM과의 경쟁을 촉진하고 있습니다. 이러한 소비자 전자제품 및 자동차 부품의 신흥 회색시장은 정품에 대한 수요를 촉진하고 있습니다. 자동차 부품 산업은 방대하고 전 세계적으로 많은 기업이 활동하고 있습니다. 새로운 브랜드 자동차에 대한 수요가 급증함에 따라 제조 공장에서 자동차 부품에 대한 수요가 증가하고 있으며, 이는 위조 부품 시장에 박차를 가하고 있습니다. 위조품의 만연은 과거 여러 차례 자동차 고장 및 사고와 관련되어 자동차 제조업체의 이미지를 악화시켰습니다. 따라서 OEM, 애프터마켓 업체, 도매업체, 딜러들은 이러한 재앙을 줄이기 위해 정품 자동차 부품을 찾고 있습니다. 이처럼 최종사용자들은 이제 복제품의 단점을 인식하게 되었고, 그 결과 정품에 대한 수요가 급증하고 있습니다. 이러한 정품에 대한 수요 증가는 OEM이 제품 인증 솔루션을 채택하도록 강요하고 있으며, 인증 및 브랜드 보호 시장을 촉진하고 있습니다. 많은 OEM이 인증 라벨을 대량으로 조달하고 있습니다.

북미 인증 및 브랜드 보호 시장 개요

북미 주요 국가인 미국, 캐나다, 멕시코에는 많은 제조업체와 제품 개발자가 있습니다. 이 지역에서는 많은 위조품이 유통되고 있어 제조업체의 인증 및 브랜드 보호 제품에 대한 수요가 크게 증가하고 있습니다. 또한, 미국의 다양한 제품 제조업체들은 제품 관련 기밀 정보의 기밀성을 유지하고 브랜드 평판을 보호하기 위해 많은 비용을 지출하고 있습니다. 게다가 미국산 제품은 전 세계 여러 나라에서 높은 가시성을 가지고 있습니다. 이러한 모든 요인으로 인해 브랜드와 기업 이미지를 보호하기 위해 인증된 제품이 필요합니다.

미국 제조업체들은 위조로부터 제품을 보호하는 데 사용할 수 있는 바코드와 소프트웨어에 쉽게 접근할 수 있습니다. 이 지역의 산업이 빠르게 성장하고 있기 때문에 이러한 추세는 앞으로도 계속될 것으로 예상됩니다.

반면, 캐나다와 멕시코는 제조업이 완만하게 성장하고 있으며, 제조 시설의 고급 솔루션과 제품에 대한 수요가 미국에 비해 낮습니다. 따라서 이들 국가는 인증 및 브랜드 보호 솔루션 시장 확대에 상당한 여지를 제공하고 있습니다.

북미 인증 및 브랜드 보호 시장 매출 및 2030년까지의 예측(금액)

북미 인증 및 브랜드 보호 시장 세분화

북미 인증 및 브랜드 보호 시장은 구성요소, 기술, 용도, 국가별로 분류됩니다. 구성요소에 따라 북미 인증 및 브랜드 보호 시장은 공개, 비공개, 포렌식, 디지털로 분류되며, 2022년에는 공개 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.

기술별로 북미 인증 및 브랜드 보호 시장은 보안 인쇄 및 변조 방지 라벨, 보안 잉크 및 코팅, OVDS 및 홀로그램, 고유 코드, 바코드, RFID, 인증 IC, 기타로 구분되며, 2022년에는 바코드 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.

용도별로 북미 인증 및 브랜드 보호 시장은 소비자 가전, 자동차, 의료, 화학, 식품 및 음료, 담배, 기타로 분류되며, 2022년에는 식품 및 음료 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.

국가별로는 북미 인증 및 브랜드 보호 시장은 미국, 캐나다, 멕시코로 구분되며, 2022년 북미 인증 및 브랜드 보호 시장 점유율은 미국이 독점했습니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 조사 방법

제4장 북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 상황

제5장 북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 : 주요 산업 역학

제6장 인증 및 브랜드 보호 시장 : 북미 시장 분석

제7장 북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 분석 : 컴포넌트별

제8장 북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 분석 : 기술별

제9장 북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 분석 : 용도별

제10장 북미의 인증 및 브랜드 보호 시장 : 국가별 분석

제11장 경쟁 상황

제12장 인증 및 브랜드 보호 시장 업계 상황

제13장 기업 개요

제14장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The North America authentication and brand protection market was valued at US$ 1,065.90 million in 2022 and is expected to reach US$ 2,010.76 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 8.3% from 2022 to 2030.

Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components fuel the North America Authentication and Brand Protection Market

The Consumer Electronics and Automotive industries in developed and developing countries have witnessed unprecedented growth over the years; the demand for these products continues to grow annually. With this, the demand for components used in consumer electronics and automotive is also growing, prompting a rise in the supply of counterfeit products. Smartphones, tablets, and laptops are among the most popular consumer electronics. The grey market for electronic and automotive components is witnessing a boom because of the high demand for vehicles and electronics. The grey market for consumer electronics and other equipment is booming in highly taxed countries; dealers import these products directly from low-taxed countries and sell them at lower prices, promoting competition against legitimate local and international OEMs. Such an emerging grey market for consumer electronics and automotive parts fuels the demand for genuine products. The automotive component industry is vast, with a significant number of players operating worldwide. Owing to soaring demand for new brands of vehicles, the need for auto parts has upsurged in manufacturing plants, which, in turn, has spurred the market of forged parts. The rampant use of counterfeit products has been associated with several vehicle breakdowns and accidents in the past, tarnishing the image of vehicle manufacturers. Therefore, OEMs, aftermarket players, wholesalers, and dealers seek authorized and genuine auto parts to reduce such mishaps. Thus, end users are now becoming aware of the cons of duplicate products, which is resulting in the soaring demand for authenticating products. Thus, the rising demand for authenticated products is compelling OEMs to adopt product authentication solutions, boosting the authentication and brand protection market. Many OEMs are procuring high volumes of authentication labels.

North America Authentication and Brand Protection Market Overview

The US, Canada, and Mexico, major North American countries, have many manufacturers and product developers. The demand for authentication and brand protection products from manufacturers is substantially higher in the region owing to the availability of a large number of counterfeit products. Additionally, various product manufacturers in the US spend substantial amounts on maintaining the confidentiality of sensitive information about their products and safeguarding the valuation of their brands. Besides, US-manufactured products have significant visibility across different countries worldwide. All these factors necessitate authentication products to protect the brand and company image.

Manufacturers in the US have easy access to bar codes and software that can be used to protect their products from forgery. The demand for overt authentication solutions is considerably high among end users, and the same trend is expected to continue over the years owing to rapid growth of industries in the region.

On the other hand, the manufacturing sector is slowly growing in Canada and Mexico, and there is a lower demand for advanced solutions and products from manufacturing facilities, compared to the US. Hence, these countries present a noticeable scope for the expansion of the authentication and brand protection solutions market.

North America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Authentication and Brand Protection Market Segmentation

The North America authentication and brand protection market is segmented based on component, technology, application, and country. Based on component, the North America authentication and brand protection market is segmented into overt, covert, forensic, and digital. The overt segment held the largest market share in 2022.

Based on technology, the North America authentication and brand protection market is segmented into security printing & tamper proof labels, security inks & coatings, OVDS and holograms, unique codes, bar codes, RFID, authentication ICS, and others. The bar codes segment held the largest market share in 2022.

Based on application, the North America authentication and brand protection market is segmented into consumer electronics, automotive, medical, chemical, food & beverage, tobacco, and others. The food & beverage segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the North America authentication and brand protection market is segmented into the US, Canada, Mexico. The US dominated the North America authentication and brand protection market share in 2022.

3M Co, Alpvision SA, Applied DNA Sciences, Authentic Vision, Authentix, Avery Dennison Corporation, De La Rue Plc, Eastman Kodak Co, EDGYN SAS, and Giesecke Devrient GmbH are some of the leading players operating in the North America authentication and brand protection market.

Reasons to Buy:

Table Of Contents

1. Introduction

2. Executive Summarys

3. Research Methodology

4. North America Authentication and Brand Protection Market Landscape

5. North America Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics

6. Authentication and Brand Protection Market - North America Market Analysis

7. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component

8. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology

9. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application

10. North America Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis

11. Competitive Landscape

12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape

13. Company Profiles

14. Appendix

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