유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 예측(-2030년) : 지역별 분석 - 구성요소별, 기술별, 용도별
Europe Authentication and Brand Protection Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component, Technology, and Application
상품코드:1402757
리서치사:The Insight Partners
발행일:2023년 11월
페이지 정보:영문 128 Pages
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유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장은 2022년 9억 9,775만 달러로 평가되며, 2030년에는 18억 1,566만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2022년부터 2030년까지 연평균 7.8%의 성장률을 보일 것으로 예상됩니다.
신흥국에서의 수요 증가로 유럽 인증 및 브랜드 보호 시장 성장 촉진
제품의 불법복제는 소비자, 기업 및 정부에 부정적인 영향을 미칩니다. 이로 인해 기업들은 제품 혁신에 대한 투자를 자제하게 되고, 관세와 수입세로 인한 정부의 세수 손실은 엄청나게 커지게 됩니다.
이러한 시장에서의 심각한 위조 위험은 향후 몇 년 동안 인증 솔루션에 대한 수요를 더욱 증가시킬 것으로 예상됩니다. 이처럼 위조 위험 증가로 인한 신흥국의 인증 및 브랜드 보호 제품에 대한 지속적인 수요 증가는 여러 산업에 걸쳐 예측 기간 동안 전체 시장을 견인할 것으로 예상됩니다.
유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 개요
유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장은 프랑스, 독일, 이탈리아, 영국, 러시아 및 기타 유럽 국가의 과거, 현재 및 미래 동향을 기반으로 분석됩니다. 이들 국가의 제조업은 위조 위협과 싸우고 위조 위협을 줄이기 위해 지속적으로 노력하고 있습니다. 유럽 국가들의 의료 분야는 빠르게 발전하고 있습니다. 그러나 이들 국가에서는 무허가 제조업체가 동일한 제품을 판매하고 있어 정식 의료기기 시장을 방해하고 있습니다. 이에 따라 의료기기 제조업체들은 공개, 비밀, 포렌식, 디지털 인증 및 브랜드 보호 솔루션 등에 대한 투자를 선호하고 있습니다.
유럽 인증 및 브랜드 보호 시장 매출 및 2030년까지의 예측(금액)
유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 세분화
유럽 인증 및 브랜드 보호 시장은 구성요소, 기술, 용도, 국가별로 분류됩니다. 구성요소에 따라 유럽 인증 및 브랜드 보호 시장은 공개, 비공개, 포렌식, 디지털로 분류되며, 2022년에는 공개 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
기술별로 유럽 인증 및 브랜드 보호 시장은 보안 인쇄 및 변조 방지 라벨, 보안 잉크 및 코팅, OVDS 및 홀로그램, 고유 코드, 바코드, RFID, 인증 IC 및 기타로 구분되며, 2022년 바코드 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
용도별로 유럽 인증 및 브랜드 보호 시장은 소비자 가전, 자동차, 의료, 화학, 식품 및 음료, 담배, 기타로 구분됩니다. 식음료 부문이 2022년 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
국가별로는 유럽 인증 및 브랜드 보호 시장은 독일, 영국, 프랑스, 이탈리아, 러시아, 기타 유럽으로 구분됩니다. 기타 유럽은 2022년 유럽 인증 및 브랜드 보호 시장 점유율을 독점했습니다.
목차
제1장 서론
제2장 주요 요약
주요 인사이트
시장 매력
제3장 조사 방법
조사 범위
2차 조사
1차 조사
제4장 유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 상황
생태계 분석
정성적 분석
제5장 유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 : 주요 산업 역학
성장 촉진요인
정품에 대한 수요 상승
가전제품과 자동차 부품 모조품에 대한 우려 고조
각국 정부에 의한 엄격한 위조 방지 규제 시행
성장 억제요인
인증 라벨 위조
높은 초기 투자
기회
통합 솔루션의 개발
신흥 경제 국가의 수요 증가
향후 동향
인증 및 브랜드 보호 기술의 기술적 진보
성장 촉진요인과 억제요인의 영향
제6장 인증 및 브랜드 보호 시장 : 유럽 시장 분석
인증 및 브랜드 보호 시장 매출, 2022-2030년
제7장 유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 분석 : 컴포넌트별
인증 및 브랜드 보호 시장 : 컴포넌트별(2022년, 2030년)
공개
비공개
포렌식
디지털
제8장 유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 분석 : 기술별
인증 및 브랜드 보호 시장 : 기술별(2022년, 2030년)
보안 인쇄·훼손 방지 라벨
보안 잉크·코팅
OVDS·홀로그램
유니크 코드
바코드
RFID
인증 IC
기타
제9장 유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 분석 : 용도별
인증 및 브랜드 보호 시장 : 용도별(2022년, 2030년)
가전제품
자동차
의료
화학
식품·음료
담배
기타
제10장 유럽의 인증 및 브랜드 보호 시장 : 국가별 분석
제11장 경쟁 상황
주요 기업별 히트맵 분석
기업 포지셔닝과 집중도
제12장 인증 및 브랜드 보호 시장 업계 상황
시장 이니셔티브
인수합병
신규 개발
제13장 기업 개요
AlpVision SA
Authentic Vision
Applied DNA Sciences, Inc.
Eastman Kodak Co
De La Rue Plc
Avery Dennison Corp
Centro Grafico dg S.p.A.
Giesecke Devrient GmbH
3M Co
Authentix
EDGYN SAS
제14장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The Europe authentication and brand protection market was valued at US$ 997.75 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,815.66 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 7.8% from 2022 to 2030.
Rising Demand in Developing Economies fuel the Europe Authentication and Brand Protection Market
Unauthorized copies of products adversely impact consumers, businesses, and governments. Due to this, companies are less likely to invest in product innovation, which leads to colossal government revenue losses from customs duty and import taxes.
The grave risk of counterfeiting in these markets is further expected to boost the demand for authenticated solutions in the coming years. Thus, the continuously rising demand for authentication and brand protection products in developing countries owing to the heightened risk of counterfeiting, spanning many industries, is expected to boost the overall market during the forecast period.
Europe Authentication and Brand Protection Market Overview
The authentication and brand protection market in Europe has been analyzed on the basis of historical, current, and future trends in countries such as France, Germany, Italy, the UK, Russia, and the Rest of Europe. The manufacturing industries in these countries continuously strive to combat and reduce the threat of counterfeiting. The medical sector in European countries is advancing at a rapid rate. However, identical products are sold by unauthorized manufacturers in these countries, hampering the market for authentic medical devices. As a result, medical device manufacturers prefer investing in overt, covert, forensic, and digital authentication and brand protection solutions, among others.
Europe Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
Europe Authentication and Brand Protection Market Segmentation
The Europe authentication and brand protection market is segmented based on component, technology, application, and country. Based on component, the Europe authentication and brand protection market is segmented into overt, covert, forensic, and digital. The overt segment held the largest market share in 2022.
Based on technology, the Europe authentication and brand protection market is segmented into security printing & tamper proof labels, security inks & coatings, OVDS and holograms, unique codes, bar codes, RFID, authentication ICS, and others. The bar codes segment held the largest market share in 2022.
Based on application, the Europe authentication and brand protection market is segmented into consumer electronics, automotive, medical, chemical, food & beverage, tobacco, and others. The food & beverage segment held the largest market share in 2022.
Based on country, the Europe authentication and brand protection market is segmented into Germany, the UK, France, Italy, Russia, and the Rest of Europe. The Rest of Europe dominated the Europe authentication and brand protection market share in 2022.
3M Co, Alpvision SA, Applied DNA Sciences, Centro Grafico dg S.p.A, Authentic Vision, Authentix, Avery Dennison Corporation, De La Rue Plc, Eastman Kodak Co, EDGYN SAS, and Giesecke Devrient GmbH are some of the leading players operating in the Europe authentication and brand protection market.
Reasons to Buy:
Save and reduce time carrying out entry-level research by identifying the growth, size, leading players, and segments in the Europe authentication and brand protection market.
Highlights key business priorities in order to assist companies to realign their business strategies
The key findings and recommendations highlight crucial progressive industry trends in the Europe authentication and brand protection market, thereby allowing players across the value chain to develop effective long-term strategies
Develop/modify business expansion plans by using substantial growth offering developed and emerging markets
Scrutinize in-depth Europe market trends and outlook coupled with the factors driving the Europe authentication and brand protection market, as well as those hindering it
Enhance the decision-making process by understanding the strategies that underpin commercial interest with respect to client products, segmentation, pricing, and distribution
Table Of Contents
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Europe Authentication and Brand Protection Market Landscape