세계의 가정용 미용 기기 시장 : 기회 및 전략(-2034년)
Home-Use Beauty Devices Global Market Opportunities And Strategies To 2034
상품코드 : 1753856
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 374 Pages
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한글목차

세계의 가정용 미용 기기 시장은 2019년에 60억 8,062만 달러로 평가되었고 2024년까지 13.00% 이상의 CAGR을 나타냈습니다.

건강 지향 증가

건강 지향 증가가 실적 기간에 있어서의 가정용 미용 기기 시장 성장을 가속했습니다. 미용 기기는 집에있는 동안 자신의 외모와 건강을 모니터링하고 유지하는 힘을 제공합니다. 예를 들어, 2024년 1월 영국에 본사를 두고 활동적인 영양 섭취를 위한 데이터와 인사이트를 제공하는 Nutrition Integrated가 발표한 보고서에 따르면 유럽에서 투명 단백질 파우더 제품의 종류가 2022년 1월 이후 159% 급증한 것으로 나타났습니다. 또한 Amazon의 판매 데이터에 따르면 영국에서 소비자의 투명 단백질 파우더 구매는 2022년에 비해 2023년에 216% 증가한 것으로 나타났습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 목차

제3장 표 일람

제4장 그림 일람

제5장 보고서 구성

제6장 시장 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 가정용 미용 기기 성장 분석과 전략 분석 프레임워크

제9장 가정용 미용 기기 시장 : 세분화

제10장 가정용 미용 기기 시장 : 지역 및 국가별 분석

제11장 아시아태평양 시장

제12장 서유럽 시장

제13장 동유럽 시장

제14장 북미 시장

제15장 남미 시장

제16장 중동 시장

제17장 아프리카 시장

제18장 경쟁 구도와 기업 프로파일

제19장 기타 주요 기업 및 혁신 기업

제20장 경쟁 벤치마킹

제21장 경쟁 대시보드

제22장 주요 인수합병(M&A)

제23장 가정용 미용 기기의 최근 동향

제24장 기회와 전략

제25장 가정용 미용 기기 시장 : 결론과 제안

제26장 부록

KTH
영문 목차

영문목차

Home-use beauty devices are electronic tools designed for personal cosmetic and skincare treatments within the comfort of one's home. These devices cater to individuals seeking convenient, cost-effective solutions for various beauty concerns, including hair removal, skin cleansing, acne treatment, anti-aging, and hair growth stimulation.

The home-use beauty devices market consists of sales by entities (organizations, sole traders and partnerships) of home-use beauty devices that can be incorporated into regular beauty routines, utilizing them as alternatives to professional treatments offered in salons or clinics.

The global home-use beauty devices market was valued at $6,080.62 million in 2019 which grew till 2024 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 13.00%.

Rising Health Consciousness

Rising health consciousness fueled the growth of the home-use beauty devices market in the historic period. Home-use beauty devices support health consciousness by encouraging regular self-care routines, improving skin health and promoting hygiene through non-invasive, convenient treatments. They empower individuals to monitor and maintain their appearance and well-being from the comfort of home. For instance, in January 2024, according to the report published by Nutrition Integrated, a UK-based company that focuses on providing data and insights for active nutrition, in Europe, the variety of clear protein powder products has surged by 159% since January 2022. Additionally, sales data from Amazon indicates that consumer purchases of clear protein powders in the UK rose by 216% in 2023 compared to 2022. Therefore, the rising health consciousness drove the growth of the home-use beauty devices market.

Transforming Skincare Through Light-Based Innovation

Companies operating in the home-use beauty devices market are focusing on product innovation such as handheld facial beauty devices to provide consumers with more personalized, effective and convenient skincare solutions that can be easily integrated into their daily routines. A handheld facial beauty device is a compact tool used in home-use beauty routines for skin rejuvenation, cleansing and anti-aging treatments. For instance, in June 2024, ReFa, a Japan-based beauty brand, introduced the LED SCEPTER, a handheld facial beauty device in China. The device uses light therapy to penetrate the skin's keratin layer and electrical muscle stimulation (EMS) stimulation to lift facial muscles, promoting firmer, glowing skin, which can be done under home setting. It offers four customizable modes tailored for different skincare needs: repair, brightening, firming and soothing (ice mode). The device promotes collagen production, reduces dark spots and improves sagging wrinkles. It also features sapphire cooling technology to protect sensitive skin.

The global home-use beauty devices markets is fairly fragmented, with large number of players operating in the market. The top 10 competitors in the market made up 10.79% of the total market in 2023.

Home-Use Beauty Devices Global Market Opportunities And Strategies To 2034 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global home-use beauty devices market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for home-use beauty devices? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The home-use beauty devices market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider home-use beauty devices market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Home-Use Beauty Devices Growth Analysis And Strategic Analysis Framework

9 Home-Use Beauty Devices Market Segmentation

10 Home-Use Beauty Devices Market, Regional and Country Analysis

11 Asia-Pacific Market

12 Western Europe Market

13 Eastern Europe Market

14 North America Market

15 South America Market

16 Middle East Market

17 Africa Market

18 Competitive Landscape And Company Profiles

19 Other Major And Innovative Companies

20 Competitive Benchmarking

21 Competitive Dashboard

22 Key Mergers And Acquisitions

23 Recent Developments In Home-Use Beauty Devices

24 Opportunities And Strategies

25 Home-Use Beauty Devices Market, Conclusions And Recommendations

26 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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