세계의 완전 영양 제품 시장 : 시장 기회 및 전략(-2034년)
Complete Nutrition Products Global Market Opportunities And Strategies To 2034
상품코드 : 1733560
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 332 Pages
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한글목차

세계의 영양 제품 시장 규모는 2019년 43억 5,670만 달러로 평가되었고, 2024년까지 6.00% 이상의 복합 연간 성장률(CAGR)로 성장했습니다.

피트니스 산업의 상승

피트니스 산업의 상승은 역사적인 기간 동안 완전 영양 제품 시장의 성장을 지원했습니다. 단백질 섭취, 근육 회복, 균형 잡힌 영양에 대한 소비자 의식이 높아짐에 따라 편의성에 대한 수요가 높아지고 활동적인 개인은 성능과 회복에 연료를 공급하기 위한 편리하고 영양 밀도 높은 솔루션을 요구하고 있습니다. 밀 리플레이스먼트 쉐이크, 바, 파우더 등의 완전 영양 제품은 단백질, 탄수화물, 지질, 비타민, 미네랄의 정확한 균형을 제공하고 운동 전후의 영양을 최적화하기 위해 필수적입니다. 헬스장, 부티크 피트니스 스튜디오, 디지털 워크아웃 플랫폼의 확대가 완전 영양 제품의 수요를 더욱 강화하고 있습니다. 많은 피트니스 센터에서는 이러한 제품을 비즈니스 모델에 포함시키고 있으며 프로틴 쉐이크, 밀 리플레이스먼트, 보충제를 통해 추가 수익을 올리고 있습니다. 예를 들어 2022년 1월 미국을 거점으로 하는 증권거래소 나스닥이 발표한 보고서에 따르면 2021년 헬스, 헬스, 피트니스 클럽 업계는 2020년 320억 달러에서 332억 5,000만 달러의 총수입을 달성했습니다. 그 때문에 피트니스 업계의 대두가 완전 영양 제품 시장의 성장을 견인했습니다.

이 보고서는 세계의 완전 영양 제품 시장을 조사했으며, 시장 개요와 함께 제품별, 데이터 유통 채널별, 최종 사용자별, 지역 및 국가별 동향과 시장 진출 기업 프로파일 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 목차

제3장 테이블 목록

제4장 도표 일람

제5장 보고서 구성

제6장 시장 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 세계의 완전 영양 제품 성장 분석 및 전략 분석 프레임워크

제9장 세계의 완전 영양 제품 시장 세분화

제10장 영양 제품 시장의 완전 분석 : 지역별 및 국가별 분석

제11장 아시아태평양 시장

제12장 서유럽 시장

제13장 동유럽 시장

제14장 북미 시장

제15장 남미 시장

제16장 중동 시장

제17장 아프리카 시장

제18장 경쟁 구도 및 기업 프로파일

제19장 기타 대기업 및 혁신기업

제20장 경쟁 벤치마킹

제21장 경쟁 대시보드

제22장 주요 인수합병(M&A)

제23장 완전 영양 제품 시장에서의 최근 동향

제24장 기회 및 전략

제25장 영양제품 시장 전체, 결론 및 제안

제26장 부록

AJY
영문 목차

영문목차

Complete nutrition products are food or drink items that are specially formulated to provide all the essential nutrients the body needs in one serving. These nutrients typically include a balance of proteins, fats, carbohydrates, vitamins, minerals, and sometimes fiber. These products are often used as meal replacements or supplements to ensure individuals are getting the right nutrients when they may not have access to a balanced meal or need to manage specific health conditions.

The complete nutrition products market consists of sales, by entities (organizations, sole traders or partnerships), of complete nutrition products that are used by a broad spectrum of consumers, including infants, children, adults and the elderly, each with unique nutritional requirements and preferences.

The global complete nutrition products market was valued at $4,356.70 million in 2019 which grew till 2024 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 6.00%.

Rising Fitness Industry

The rising fitness industry supported the growth of the complete nutrition products market during the historic period. As consumer awareness of protein intake, muscle recovery, and balanced nutrition grows, demand for convenience, active individuals demand convenient, nutrient-dense solutions to fuel performance and recovery. Complete nutrition products, such as meal replacement shakes, bars, and powders deliver a precise balance of proteins, carbohydrates, fats, vitamins, and minerals, making them essential for optimizing pre- and post-workout nutrition. The expansion of gyms, boutique fitness studios, and digital workout platforms has further strengthened the demand for complete nutrition products. Many fitness centers integrate these offerings into their business models, generating additional revenue through protein shakes, meal replacements, and supplements. For instance, in January 2022, according to reports published by Nasdaq Inc., a US-based stock exchange company, in 2021, the gym, health and fitness club industry achieved total revenue of $33.25 billion from $32 billion in 2020. Therefore, the rising fitness industry drove the growth of the complete nutrition products market.

Innovative Product Offerings For Supporting Weight-Loss Treatments And Health Goals

Companies operating in the complete nutrition products market are prioritizing innovation by developing food and supplement product combinations tailored to address specific nutritional deficiencies, enhance overall health, and meet the dietary needs of consumers, including those undergoing weight-loss treatments. These product combos integrate nutrient-dense foods with dietary supplements to deliver essential vitamins, minerals, proteins, and other key nutrients. For example, in February 2024, Herbalife, a US-based health and wellness company introduced the Herbalife GLP-1 Nutrition Companion product combos. Designed to support individuals using GLP-1 and other weight-loss medications, these offerings come in both classic and vegan options. They provide essential protein, fiber, vitamins, and minerals to help maintain muscle mass, promote digestive regularity, and support overall well-being.

The global complete nutrition products market is concentrated, with large players operating in the market. The top ten competitors in the market made up to 49.19% of the total market in 2023.

Complete Nutrition Products Global Market Opportunities And Strategies To 2034 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global complete nutrition products market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for complete nutrition products? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The complete nutrition products market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider complete nutrition products market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Global Complete Nutrition Products Growth Analysis And Strategic Analysis Framework

9 Global Complete Nutrition Products Market Segmentation

10 Complete Nutrition Products Market, Regional and Country Analysis

11 Asia-Pacific Market

12 Western Europe Market

13 Eastern Europe Market

14 North America Market

15 South America Market

16 Middle East Market

17 Africa Market

18 Competitive Landscape And Company Profiles

19 Other Major And Innovative Companies

20 Competitive Benchmarking

21 Competitive Dashboard

22 Key Mergers And Acquisitions

23 Recent Developments In The Complete Nutrition Products market

24 Opportunities And Strategies

25 Complete Nutrition Products Market, Conclusions And Recommendations

26 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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