세계의 안구건조증 제품 시장 : 기회와 전략(-2033년)
Dry Eye Products Global Market Opportunities And Strategies To 2033
상품코드 : 1552451
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2024년 09월
페이지 정보 : 영문 312 Pages
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한글목차

세계의 안구건조증 제품 시장은 2018년에 60억 6,729만 달러로 평가되며, 2023년까지 3.0% 이상의 연평균 성장률(CAGR)로 성장했습니다.

당뇨병의 높은 유병률

당뇨병의 높은 유병률은 지금까지 안구건조증 제품 시장의 성장을 주도했습니다. 당뇨병은 눈물의 분비와 질을 변화시켜 안구건조증 위험을 증가시킵니다. 전 세계에서 당뇨병 인구가 증가함에 따라 인공눈물 및 처방약과 같은 안구건조증 치료제에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 예를 들어 벨기에에 본부를 둔 각국 당뇨병 협회의 총괄 조직인 국제당뇨병연맹(IDF)에 따르면 2021년 전 세계 20-79세 성인 5억 3,700만 명이 당뇨병을 앓고 있으며, 이 중 4분의 3 이상이 중저소득 국가에 거주하고 있다고 합니다. 당뇨병으로 인한 사망자 수는 약 670만 명으로 5초마다 1명이 사망하는 셈입니다. 당뇨병 관련 의료비는 9,660억 달러에 달하며 지난 15년간 316% 증가했습니다. 또한 5억 4,100만 명의 성인이 내당능 이상(IGT)을 가지고 있으며, 2형 당뇨병 발병 위험을 높이고 있습니다. 또한 미국 질병통제예방센터(CDC)가 발표한 미국 당뇨병 통계 보고서에 따르면 2021년 미국 시민의 11.6%, 전 연령대에서 3,840만 명이 당뇨병을 앓고 있는 것으로 나타났습니다. 연령이 높아질수록 당뇨병 환자의 비율이 높아져 65세 이상에서는 29.2%에 달했습니다. 따라서 당뇨병의 높은 유병률은 안구건조증 제품 시장의 성장에 기여하고 있습니다.

목차

제1장 개요

제2장 목차

제3장 표 리스트

제4장 도표 리스트

제5장 리포트 구성

제6장 시장의 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 안구건조증 제품 시장 - 거시경제 시나리오

제9장 세계 시장 규모와 성장

제10장 세계의 안구건조증 제품 시장 : 세분화

제11장 안구건조증 제품 시장 : 지역·국가별 분석

제12장 아시아태평양 시장

제13장 서유럽 시장

제14장 동유럽 시장

제15장 북미 시장

제16장 남미 시장

제17장 중동 시장

제18장 아프리카 시장

제19장 경쟁 구도와 기업 개요

제20장 기타 대기업과 혁신적 기업

제21장 경쟁 벤치마킹

제22장 경쟁 대시보드

제23장 주요 합병과 인수

제24장 기회와 전략

제25장 안구건조증 제품 시장 : 결론과 제안

제26장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Dry eye products refer to products that provide relief and alleviate the symptoms of dry eye syndrome, a condition in which the eyes do not produce enough tears, or the tears evaporate too quickly. These products lubricate the eyes, reduce inflammation and increase moisture to relieve dryness, irritation and discomfort.

The dry eye products market consists of sales of dry eye products by entities (organizations, sole traders and partnerships) that manufacture products used to treat dry eyes.

The global dry eye products market was valued at $6,067.29 million in 2018 which grew till 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 3.0%.

High Prevalence Of Diabetes

The high prevalence of diabetes drove the growth of the dry eye products market during the historic period. Diabetes increases the risk of dry eye syndrome by altering tear production and quality. As the diabetic population rose globally, demand for dry eye treatments like artificial tears and prescription medications has grown. For example, according to the International Diabetes Federation (IDF), a Belgium-based umbrella organization of national diabetes associations, diabetes affected 537 million adults aged 20-79 worldwide in 2021, with over three-quarters residing in low- and middle-income countries. The disease caused approximately 6.7 million deaths, equating to one death every five seconds. Health expenditures related to diabetes reached USD 966 billion, marking a 316% increase over the past 15 years. Further, 541 million adults had impaired glucose tolerance (IGT), heightening their risk of developing type 2 diabetes. Additionally, according to the National Diabetes Statistics Report published by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), a US-based national public health agency, 11.6% of US citizens or 38.4 million people of all ages, suffered from diabetes in 2021. With age, the percentage of people with diabetes rose and among those 65 years of age or older, it reached 29.2%. Therefore, the high prevalence of diabetes contributed to the growth of the dry eye products market.

Launch Of Innovative Softgel Capsules Supplements For Dry Eye Relief

Companies are focusing on the launch of innovative supplements to expand treatment options for dry eye sufferers, catering to those seeking natural and holistic approaches to eye care. These innovations, ranging from advanced pharmacological agents to regenerative medicine and personalized therapies, offer more effective and patient-friendly options. For example, in June 2024, Bausch + Lomb Corporation, a Canada-based eye health products company, launched Blink NutriTears, a novel supplement for dry eyes. The supplement extends Blink's product line to include a daily nutritional softgel capsule, featuring a proprietary blend of ingredients tailored to alleviate dry eye symptoms, enhancing the company's expanding portfolio in dry eye care. Additionally, in April 2023, NovaBay Pharmaceuticals, Inc., a US-based clinical-stage biopharmaceutical company, launched Avenova Eye Health Support, an over-the-counter oral supplement for the treatment of dry eye disease and overall eye health. The soft-gel capsules combine maqui berry extract with natural triglyceride omega-3 oils. Clinical studies have shown that MaquiBright extract, a key ingredient, increased tear production by 89% and reduced dry eye discomfort by 57% in a 4-week, randomized, placebo-controlled trial.

The global dry eye products market is fairly concentrated, with large players operating in the market. The top ten competitors in the market made up to 29.53% of the total market in 2023.

Dry Eye Products Global Market Opportunities And Strategies To 2033 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global dry eye products market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for dry eye products? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The dry eye products market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider dry eye products market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Dry Eye Products Market - Macro-Economic Scenario

9 Global Market Size And Growth

10 Global Dry Eye Products Market Segmentation

11 Dry Eye Products Market, Regional and Country Analysis

12 Asia-Pacific Market

13 Western Europe Market

14 Eastern Europe Market

15 North America Market

16 South America Market

17 Middle East Market

18 Africa Market

19 Competitive Landscape And Company Profiles

20 Other Major And Innovative Companies

21 Competitive Benchmarking

22 Competitive Dashboard

23 Key Mergers And Acquisitions

24 Opportunities And Strategies

25 Dry Eye Products Market, Conclusions And Recommendations

26 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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