세계의 산업용 마가린 시장 : 기회 및 전략(-2033년)
Industrial Margarine Global Market Opportunities And Strategies To 2033
상품코드 : 1477074
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 287 Pages
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한글목차

세계 산업용 마가린 시장은 2018년 23억 1,215만 달러로 2023년까지 연평균 4.0% 이상 성장할 것으로 예상됩니다.

식생활 패턴의 변화

실적 기간 동안 식생활 패턴의 변화가 산업용 마가린 시장의 성장을 이끌었습니다. 평생 동안 건강한 식습관을 유지하는 것은 다양한 비감염성 질환(NCDs)과 질병뿐만 아니라 모든 형태의 영양실조를 예방하는 데 도움이 됩니다. 사람들은 현재 에너지, 지방, 유리당, 염분 및 나트륨이 많은 식품과 통곡물과 같은 식이섬유가 풍부한 식품을 더 많이 섭취하고 있습니다. 예를 들어, 세계보건기구(WHO)는 포화지방산 섭취를 총 에너지 섭취량의 10% 미만으로, 트랜스지방산 섭취를 총 에너지 섭취량의 1% 미만으로 줄일 것을 권장하고 있습니다. 또한 2020년 Medical News Report에 따르면 전 세계 가공식품 소비량은 냉동식품, 조리된 식품, 구운 식품, 포장된 빵, 치즈 가공품 등을 포함해 하루 에너지 섭취량의 20-60%를 차지한다고 합니다. 또한 미국 경영 컨설팅 회사인 L.E.K.가 약 1,600명의 소비자를 대상으로 실시한 2018년 음료 및 식품 관련 설문조사에 따르면, 소비자들은 건강 관련 광고가 더 미묘하고 구체적인 속성을 전달하기를 원하는 것으로 나타났습니다. 응답자의 거의 93%가 건강한 식습관을 가질 의무가 있다고 답했습니다. 또한 63%는 항상 그런 것은 아니지만 대부분의 경우 건강한 식습관을 유지하려고 노력한다고 답했습니다. 소비자들은 노력의 정도와 상관없이 라벨을 의식하고 있으며, 47%는 제품을 구매할 때 적어도 대부분 라벨을 읽는다고 답했습니다. 이러한 식습관의 변화가 산업용 마가린 시장의 성장을 뒷받침하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 목차

제3장 표 리스트

제4장 그래프 리스트

제5장 보고서의 구조

제6장 시장 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 산업용 마가린 시장 : 거시경제 시나리오

제9장 세계 시장 규모와 성장

제10장 세계의 산업용 마가린 시장 : 세분화

제11장 산업용 마가린 시장 : 지역·국가별 분석

제12장 아시아태평양 시장

제13장 서유럽 시장

제14장 동유럽 시장

제15장 북미 시장

제16장 남미 시장

제17장 중동 시장

제18장 아프리카 시장

제19장 경쟁 구도와 기업 개요

제20장 경쟁 벤치마킹

제21장 경쟁 대시보드

제22장 주요 인수합병(M&A)

제23장 기회와 전략

제24장 산업용 마가린 시장 : 결론과 제안

제25장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Industrial margarine is a versatile product used in the food industry to make spreads, baked goods and confections. It is typically made from vegetable oils such as soybean oil, palm oil and rapeseed oil and may be supplemented with minerals and vitamins.

The industrial margarine market consists of sales, by entities (organizations, sole traders and partnerships), of industrial margarine that refers to a type of margarine that is specifically produced for commercial and industrial applications. Industrial margarine is available in different formulations to achieve specific textures and consistencies desired in various food products.

The global industrial margarine market was valued at $2,312.15 million in 2018 which grew till 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 4.0%.

Changing Dietary Patterns

During the historic period, the changing dietary patterns supported the growth of the industrial margarine market. Consuming a healthy diet throughout the life-course helps to prevent malnutrition in all its forms as well as a range of non-communicable diseases (NCDs) and conditions. People are now consuming more foods high in energy, fats, free sugars and salt/sodium and other dietary fiber such as whole grains. For example, according to the World Health Organization (WHO), it is suggested that the intake of saturated fats be reduced to less than 10% of total energy intake and trans-fats to less than 1% of total energy intake. Further, according to the Medical News Report in 2020, the global consumption of processed food accounts for 20 - 60% of a person's daily energy intake, which includes frozen or ready meals, baked goods, packaged bread and processed cheese products. Also, a 2018 consumer food and beverage survey by L.E.K., a US-based management consulting company, of nearly 1,600 consumers, showed that they want health claims to be more nuanced and convey specific attributes. Nearly 93% of respondents stated that they feel obligated to eat healthily at least some of the time. In addition, 63% stated that they strive to eat healthily most of the time, if not always. Consumers are aware of labels, regardless of their level of commitment, with 47% reading labels at least most of the time when purchasing a product. Thus, the changing dietary patterns supported the growth of the industrial margarine market.

Focus On Strategic Acquisitions To Expand Reach And Capabilities

Companies in the industrial margarine market are focusing on strategic acquisitions to launch new products and strengthen their position in the market. For instance, in April 2023, CataCap Management A/S, a Denmark-based investment company, in partnership with NLM Vantinge A/S, acquired a majority share in the company for an undisclosed amount. NLM Vantinge is a Denmark-based company that specializes in recycling by-products from companies that make products based on vegetable fat and oil, such as margarine, chips, emulsifiers, surfactants, soaps, fatty acids, biodiesel, glycerol and milk powder. Additionally, in March 2023, KTC, a UK-based edible oil producer, acquired Cardowan Creameries for an undisclosed amount. With this acquisition, KTC expanded its portfolio with Cardowan's specialist techniques and methods of manufacturing bread fat emulsion and cake margarine. Cardowan Creameries Ltd is a Scotland-based margarine manufacturing company offering sustainable margarines, shortenings and bread fats.

The global industrial margarine market is fairly fragmented, with a large number of players operating in the market. The top ten competitors in the market made up to 28.99% of the total market in 2022.

Industrial Margarine Global Market Opportunities And Strategies To 2033 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global industrial margarine market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for industrial margarine? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The industrial margarine market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider industrial margarine market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Market Segmentation - Contains the market values (2018-2023) (2023-2028, 2033F) and analysis for each segment by product, by source, by form and by application in the market. Historic (2018-2023) and forecast (2023-2028) and (2028-2033) market values and growth and market share comparison by region market.

Scope

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Industrial Margarine Market - Macro Economic Scenario

9 Global Market Size and Growth

10 Global Industrial Margarine Market Segmentation

11 Industrial Margarine Market, Regional and Country Analysis

12 Asia-Pacific Market

13 Western Europe Market

14 Eastern Europe Market

15 North America Market

16 South America Market

17 Middle East Market

18 Africa Market

19 Competitive Landscape And Company Profiles

20 Competitive Benchmarking

21 Competitive Dashboard

22 Key Mergers And Acquisitions

23 Opportunities And Strategies

24 Industrial Margarine Market, Conclusions And Recommendations

25 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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