세계의 차량내 인포테인먼트 시장 기회와 전략(-2032년)
In-Vehicle Infotainment Global Market Opportunities And Strategies To 2032
상품코드 : 1383143
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2023년 11월
페이지 정보 : 영문 310 Pages
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한글목차

이 보고서는 전략가, 마케팅 담당자 및 고위 경영진이 COVID-19로 인한 침체에서 벗어난 세계 차량내 인포테인먼트 시장을 평가하는 데 필요한 핵심 정보를 제공합니다.

차량내 인포테인먼트의 가장 큰 시장과 가장 빠르게 성장하는 시장은 어디일까? 이 시장은 전체 경제, 인구 통계, 다른 유사 시장과 어떤 관계가 있는가? 향후 시장을 주도할 힘은 무엇일까? 이 보고서는 이 모든 질문과 그 밖의 많은 질문에 대한 답을 제시합니다.

이 보고서는 시장 특성, 규모와 성장, 세분화, 지역 및 국가 분석, 경쟁 상황, 시장 점유율, 시장 동향 및 전략에 대해 설명합니다. 시장의 역사를 추적하고 지역별 시장 성장을 예측합니다. 또한, 전체 차량내 인포테인먼트 시장 내에서 이 시장을 포지셔닝하고 다른 시장과의 비교를 통해 시장 현황을 파악합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 목차

제3장 그림목차

제4장 표목차

제5장 보고서 구조

제6장 서론과 시장 특징

제7장 차량내 인포테인먼트 시장 - 거시경제 시나리오

제8장 주요 시장 동향

제9장 세계 시장 규모와 성장

제10장 세계의 차량내 인포테인먼트 시장 세분화

제11장 차량내 인포테인먼트 시장, 지역 및 국가 분석

제12장 아시아태평양 시장

제13장 서유럽 시장

제14장 동유럽 시장

제15장 북미 시장

제16장 남미 시장

제17장 중동 시장

제18장 아프리카 시장

제19장 경쟁 상황과 기업 개요

제20장 기업 개요

제21장 주요 인수합병

제22장 기회와 전략

제23장 차량내 인포테인먼트 시장, 결론과 제안

제24장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

“In-Vehicle Infotainment Global Market Opportunities And Strategies To 2032 ” from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global in-vehicle infotainment market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for in-vehicle infotainment? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The in-vehicle infotainment market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider in-vehicle infotainment market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters:

Scope

Markets Covered:

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Table Of Contents

3. List Of Figures

4. List Of Tables

5. Report Structure

6. Introduction And Market Characteristics

7. In-Vehicle Infotainment Market - Macro Economic Scenario

8. Major Market Trends

9. Global Market Size and Growth

10. Global In-Vehicle Infotainment Market Segmentation

11. In-Vehicle Infotainment Market, Regional and Country Analysis

12. Asia-Pacific Market

13. Western Europe Market

14. Eastern Europe Market

15. North America Market

16. South America Market

17. Middle East Market

18. Africa Market

19. Competitive Landscape And Company Profiles

20. Company Profiles

21. Key Mergers and Acquisitions

22. Opportunities And Strategies

23. In-Vehicle Infotainment Market, Conclusions And Recommendations

24. Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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