French Fries Global Market Opportunities And Strategies To 2032
상품코드:1380172
리서치사:The Business Research Company
발행일:2023년 11월
페이지 정보:영문 286 Pages
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한글목차
이 보고서는 전략가, 마케팅 담당자 및 고위 경영진이 코로나19 봉쇄에서 벗어난 세계 프렌치프라이 시장을 평가하는 데 필요한 핵심 정보를 제공합니다.
가장 크고 빠르게 성장하고 있는 시장은 어디인가? 이 시장은 전체 경제, 인구 통계, 다른 유사 시장과 어떻게 연관되어 있는가? 앞으로 어떤 세력이 시장을 주도할 것인가? 이 모든 질문과 더 많은 질문에 대한 답을 찾아보겠습니다.
본 보고서에서는 시장 특성, 규모와 성장, 세분화, 지역 및 국가별 분석, 경쟁 구도, 시장 점유율, 시장 동향과 전략 등의 정보를 전해드립니다. 지역별 시장 성장 실적과 시장 성장 전망도 제공합니다. 또한, 전체 시장 내에서의 포지셔닝과 다른 시장과의 비교도 제공합니다.
목차
제1장 주요 요약
제2장 목차
제3장 도표 리스트
제4장 테이블 리스트
제5장 보고서의 구조
제6장 서론과 시장 특징
일반적인 시장의 정의
요약
프렌치프라이 시장 정의와 세분화
시장 세분화, 제품별
신선
냉동
시장 세분화, 유통 채널별
슈퍼마켓/하이퍼마켓
편의점
온라인
유통업체
직접 구입
시장 세분화, 최종 용도별
푸드서비스
소매
제7장 주요 시장 동향
투자 증가
로봇 활용에 주력
보다 건강한 선택사항에 대한 주목 증가
제품 혁신
비건 다이어트에 적절한 프렌치프라이에 주목
제8장 프렌치프라이 시장 - 거시경제 시나리오
COVID-19의 프렌치프라이 시장에 대한 영향
러시아·우크라이나 전쟁이 프렌치프라이 시장에 미치는 영향
고인플레이션이 프렌치프라이 시장에 미치는 영향
제9장 세계 시장 규모와 성장
시장 규모
시장 성장 실적, 2017-2022년
시장 성장 촉진요인, 2017-2022년
시장 성장 억제요인, 2017-2022년
시장 성장 예측, 2022-2027년, 2032F
시장 성장 촉진요인, 2022-2027년
시장 성장 억제요인, 2022-2027년
제10장 세계의 프렌치프라이 시장 세분화
세계의 프렌치프라이 시장, 제품별 세분화, 실적 및 예측, 2017-2022년, 2027 F, 2032F
세계의 프렌치프라이 시장, 유통 채널별 세분화, 실적 및 예측, 2017-2022년, 2027 F, 2032F
세계의 프렌치프라이 시장, 최종 용도별 세분화, 실적 및 예측, 2017-2022년, 2027 F, 2032F
제11장 프렌치프라이 시장, 지역별·국가별 분석
세계의 프렌치프라이 시장, 지역별, 실적 및 예측, 2017-2022년, 2027년, 2032년
세계의 프렌치프라이 시장, 국가별, 실적 및 예측, 2017-2022년, 2027년, 2032년
JR Simplot Company Acquired Potato Manufacturing Facility From The Kraft Heinz Company
Shakey's Pizza Acquired Potato Corner
Aviko Acquired Hongyuan Louis
McCain Foods Acquired Serya
제22장 기회와 전략
제23장 프렌치프라이 시장, 결론 및 제안
제24장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
“French fries Global Market Opportunities And Strategies To 2032 ” from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global french fries market as it emerges from the COVID-19 shut down.
Reasons to Purchase
Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12 geographies.
Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
Identify growth segments for investment.
Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
Understand customers based on the latest market research findings.
Benchmark performance against key competitors.
Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high-quality data and analysis
Where is the largest and fastest-growing market for french fries? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The french fries market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.
The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider french fries market; and compares it with other markets.
The report covers the following chapters:
Introduction and Market Characteristics - Brief introduction to the segmentations covered in the market, definitions and explanations about the french fries market.
Key Trends - Highlights the major trends shaping the global french fries market. This section also highlights likely future developments in the market.
Global Market Size and Growth - Global historic (2017-2022) and forecast (2022-2027), and (2027-2032) market values, and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.
Regional Analysis - Historic (2017-2022) and forecast (2022-2027), and (2027-2032) market values and growth and market share comparison by region.
Market Segmentation - Contains the market values (2017-2032) and analysis for each segment by product, by distribution channel and by end use in the market.
Regional Market Size and Growth - Regional market size (2022), historic (2017-2022) and forecast (2022-2027), and (2027-2032) market values, and growth and market share comparison of countries within the region. This report includes information on all the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region.
Competitive Landscape - Details on the competitive landscape of the market, estimated market shares and company profiles of the leading players.
Key Mergers and Acquisitions - Information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years.
Market Opportunities And Strategies - Describes market opportunities and strategies based on findings of the research, with information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets.
Conclusions And Recommendations - This section Includes recommendations for french fries providers in terms of product/service offerings geographic expansion, marketing strategies and target groups.
Appendix - This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.
Scope
Markets Covered:
1) By Product: Fresh; Frozen
2) By Distribution Channel: Supermarkets And Hypermarkets; Convenience stores; Online; Distributors; Direct purchase
3) By End Use: Food Service; Retail
Companies Mentioned: McCain Foods Limited; Lamb Weston Holdings, Inc; Farm Frites International B.V.; JR. Simplot Company; The Kraft Heinz Company
Countries: China; Australia; India; Indonesia; Japan; South Korea; USA; Brazil; France; Germany; UK; Russia
Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
Time-series: Five years historic and ten years forecast.
Data: Ratios of market size and growth to related markets; GDP proportions; expenditure per capita; french fries indicators comparison.
Data segmentations: country and regional historic and forecast data; market share of competitors; market segments.
Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.
Table of Contents
1. Executive Summary
2. Table Of Contents
3. List Of Figures
4. List Of Tables
5. Report Structure
6. Introduction And Market Characteristics
6.1. General Market Definition
6.2. Summary
6.3. French Fries Market Definition And Segmentations
6.4. Market Segmentation By Product
6.4.1. Fresh
6.4.2. Frozen
6.5. Market Segmentation By Distribution Channel
6.5.1. Supermarkets And Hypermarkets
6.5.2. Convenience Stores
6.5.3. Online
6.5.4. Distributors
6.5.5. Direct Purchase
6.6. Market Segmentation By End Use
6.6.1. Food Service
6.6.2. Retail
7. Major Market Trends
7.1. Increasing Investments
7.2. Focus On Use Of Robots
7.3. Increasing Focus On Healthier Options
7.4. Product Innovations
7.5. Focus On French Fries Suitable For Vegan Diets
8. French Fries Market - Macro Economic Scenario
8.1. COVID-19 Impact On The French Fries Market
8.2. Russia-Ukraine War Impact On The French Fries Market
8.3. Impact Of High Inflation On The French Fries Market
9. Global Market Size and Growth
9.1. Market Size
9.2. Historic Market Growth, 2017 - 2022, Value ($ Million)