세계의 호신용 제품 시장 성장, 규모, 동향 분석 : 제품, 유통 채널별 - 지역별 전망, 경쟁 전략, 부문 예측(-2034년)
Self-defense Product Market Growth, Size, Trends Analysis- By Product, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034
상품코드:1749642
리서치사:SPER Market Research Pvt. Ltd.
발행일:2025년 05월
페이지 정보:영문 250 Pages
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한글목차
세계 호신용 제품 시장 규모는 연평균 6.78%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 2034년까지 58억 4,000만 달러 규모로 성장할 것으로 예측됩니다.
호신용 제품은 위험하거나 위협적인 상황에서 개인이 자신을 보호하기 위해 사용하도록 고안된 도구입니다. 이러한 제품에는 최루 스프레이, 전기충격기, 전기충격기, 접이식 칼과 같은 전통적인 제품뿐만 아니라 개인 경보, 전술용 손전등, 다기능 안전 도구와 같은 현대적인 제품도 포함됩니다. 안전성을 제공하도록 설계된 이 제품들은 특히 여성, 노인, 고위험 지역 거주자 등 취약 계층에게 도움이 될 수 있습니다.
제약: 호신용 제품 시장은 성장과 수용을 가로막는 몇 가지 중요한 문제에 직면해 있습니다. 주요 문제 중 하나는 국가별, 지역별로 법적, 규제적 프레임워크의 불일치입니다. 일부 지역에서는 전기충격기나 최루액과 같은 일부 제품에 대해 엄격한 규제나 사용 금지를 부과하고 있어 시장 확대에 장애가 되고 유통을 복잡하게 만들고 있습니다. 또한 오용이나 사고로 인한 부상, 안전에 대한 우려도 잠재적 사용자들에게 장애가 될 수 있습니다. 특히 적절한 취급에 익숙하지 않은 사람들에게는 이러한 위험이 사용을 주저하게 만드는 요인으로 작용할 수 있습니다.
세계의 호신용 제품 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회 분석, 시장 규모 추이와 예측, 각종 부문별/지역별/주요 국가별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.
목차
제1장 서론
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 역학
성장 촉진요인, 제약 요인, 기회 요인, 과제 분석
제5장 시장 변수와 전망
SWOT 분석
PESTEL 분석
Porter의 Five Forces 분석
히트맵 분석
제6장 경쟁 구도
세상 제조거점 분포, 판매 지역 및 제품 유형
인수합병(M&A), 제휴, 제품 발매 및 협력
제7장 세계의 호신용 제품 시장 : 제품별
Pepper Sprays
Folding Knives
Tactical Gloves
Stun Guns
기타
제8장 세계의 호신용 제품 시장 : 유통 채널별
소매점
스포츠 용품점
온라인
제9장 세계의 호신용 제품 시장
세계의 호신용 제품 시장 규모, 시장 점유율
제10장 세계의 호신용 제품 시장 : 지역별
아시아태평양
호주
중국
인도
일본
한국
기타
유럽
프랑스
독일
이탈리아
스페인
영국
기타
중동 및 아프리카
사우디아라비아
아랍에미리트(UAE)
카타르
남아프리카공화국
이집트
모로코
나이지리아
기타
북미
캐나다
멕시코
미국
라틴아메리카
아르헨티나
브라질
기타
제11장 기업 개요
Axon Enterprise Inc. Ltd.
Benchmade Knife Company
Fox Labs International
GERBER GEAR
Grenington LLC
Mace Security international, Inc
SABRE Security Equipment Corporation
SOG Knives
Unisafe Technologies
Victorinox
기타
제12장 결론
제13장 약어 리스트
제14장 참고 링크
LSH
영문 목차
영문목차
Self-defense Product Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Self-defense Product Market Size- By Product, By Application - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Self-defense Product Market is predicted to reach 5.84 Billion by 2034 with a CAGR 6.78%.
Self-defense products are tools created to assist individuals in protecting themselves during dangerous or threatening situations. These products include traditional items like pepper sprays, stun guns, and folding knives, as well as modern innovations such as personal alarms, tactical flashlights, and multi-purpose safety devices. Designed to offer peace of mind, they are especially beneficial for vulnerable groups, including women, the elderly, and people in high-risk areas.
Restraints: The self-defense product market faces several significant challenges that can hinder its growth and acceptance. A major issue is the inconsistency of legal and regulatory frameworks across different countries and regions, with some places imposing strict restrictions or bans on certain items like stun guns and pepper sprays. This creates barriers to market expansion and complicates distribution. Furthermore, concerns about misuse, accidental harm, and safety risks may deter potential users, especially those lacking experience with proper handling.
Scope of the report:
Report Metric Details
Market size available for years 2021-2034
Base year considered 2024
Forecast period 2025-2034
Segments covered By Product, By Distribution Channel
Regions covered North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa
By Product: Based on the Product, Global Self-defense Product Market is segmented as; Pepper Sprays, Folding Knives, Tactical Gloves, Stun Guns, Others.
By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, Global Self-defense Product Market is segmented as; Retail Outlets, Sporting Goods Stores, Online.
By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe and Middle East & Africa.
Table of Contents
1. Introduction
1.1. Scope of the report
1.2. Market segment analysis
2.Research Methodology
2.1. Research data source
2.1.1. Secondary Data
2.1.2. Primary Data
2.1.3. SPER's internal database
2.1.4. Premium insight from KOL's
2.2. Market size estimation
2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
2.3. Data triangulation
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.1.4. Challenges
5. Market variable and outlook
5.1. SWOT Analysis
5.1.1. Strengths
5.1.2. Weaknesses
5.1.3. Opportunities
5.1.4. Threats
5.2. PESTEL Analysis
5.2.1. Political Landscape
5.2.2. Economic Landscape
5.2.3. Social Landscape
5.2.4. Technological Landscape
5.2.5. Environmental Landscape
5.2.6. Legal Landscape
5.3. PORTER's Five Forces
5.3.1. Bargaining power of suppliers
5.3.2. Bargaining power of buyers
5.3.3. Threat of Substitute
5.3.4. Threat of new entrant
5.3.5. Competitive rivalry
5.4. Heat Map Analysis
6. Competitive Landscape
6.1. Global Self-defense Product Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Self-defense Product Market
7. Global Self-defense Product Market, By Product, (USD Million) 2021-2034
7.1. Pepper Sprays
7.2. Folding Knives
7.3. Tactical Gloves
7.4. Stun Guns
7.5. Others
8. Global Self-defense Product Market, By Distribution Channel, (USD Million) 2021-2034
8.1. Retail Outlets
8.2. Sporting Goods Stores
8.3. Online
9. Global Self-defense Product Market, (USD Million) 2021-2034
9.1. Global Self-defense Product Market Size and Market Share
10. Global Self-defense Product Market, By Region, 2021-2034 (USD Million)