세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 유형, 최종사용자 산업, 조직 규모별 시장 규모, 지역적 전망, 경쟁 전략, 부문 예측(-2033년)
Traditional Radio Advertising Market Size- By Type, By End User Industry, By Organization Size- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033
상품코드 : 1423252
리서치사 : SPER Market Research Pvt. Ltd.
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문 244 Pages
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한글목차

세계의 기존형 라디오 광고 시장 규모는 예측 기간 중 2.1%의 CAGR로 추이하며, 321억 1,000만 달러 규모로 성장할 것으로 예측됩니다.

라디오 광고 시장은 COVID-19 팬데믹에 의해 큰 영향을 받았습니다. 그러나 향후 경기가 회복하고 소비자 신뢰가 높아지는 것에 따라 수요의 증가와 마케팅 노력의 강화가 라디오 광고 업계를 다시 촉진할 것으로 예상되고 있습니다.

세계의 기존형 라디오 광고 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회의 분석, 시장 규모의 추이·예측, 각종 구분·지역별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

제5장 시장 변수와 전망

제6장 경쟁 구도

제7장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 유형별

제8장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 최종사용자 산업별

제9장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 조직 규모별

제10장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 예측

제11장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 유형별

제12장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 최종사용자 산업별

제13장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 조직 규모별

제14장 세계의 기존형 라디오 광고 시장 : 지역별

제15장 기업 개요

제16장 약어 리스트

제17장 참고 링크

제18장 결론

제19장 조사 범위

KSA
영문 목차

영문목차

Traditional Radio Advertising Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Traditional Radio Advertising Market Size- By Type, By End User Industry, By Organization Size - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033'state that the Global Traditional Radio Advertising Market is predicted to reach USD 32.11 Billion by 2033 with a CAGR of 2.1%.

The practice of using audio commercials to promote goods or services on radio stations is known as radio advertising. These commercials are aired to a particular audience in one or more areas, or inside a particular geographic area. Based on the advertiser's budget and marketing goals, radio advertising can take many different forms, such as sponsorships, endorsements, and advertisements.

The market for radio advertising was significantly impacted by the COVID-19 pandemic. Radio advertising saw a brief drop in advertising spending due to travel restrictions and shifting consumer habits. Pent-up demand and redoubled marketing efforts are anticipated to propel the radio advertising industry back up as economies improve and consumer confidence rises.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2019-2033

Base year considered 2022

Forecast period 2023-2033

Segments covered By Type, By End User Industry, By Organization Size

Regions covered Asia-Pacific, Europe, Middle East and Africa, North America, Latin America

Companies Covered Cumulus Media Inc., Division of Labor, Gumas, iHeartMedia Inc., Jacob Tyler, Kiosk, National Public Radio Inc., Entercom Communications Corp., Sirius XM Radio Inc., Strategic Media Inc., The Radio Agency, Others

Global Traditional Radio Advertising Market Segmentation:

By Type: Based on the Type, Global Traditional Radio Advertising Market is segmented as; Satellite Radio Advertising, Terrestrial Radio Broadcast Advertising.

By End User Industry: Based on the End User Industry, Global Traditional Radio Advertising Market is segmented as; Automotive, Education, Financial Services, FMCG, Media & Entertainment, Real Estate, Retail, Others.

By Organization Size: Based on the Organization Size, Global Traditional Radio Advertising Market is segmented as; Small and Medium Enterprises, Large Enterprises.

Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

5. Market variable and outlook

6. Competitive Landscape

7. Global Traditional Radio Advertising Market, By Type (USD Million)

8. Global Traditional Radio Advertising Market, By End User Industry (USD Million)

9. Global Traditional Radio Advertising Market, By Organization Size (USD Million)

10. Global Traditional Radio Advertising Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

11. Global Traditional Radio Advertising Market, By Type, 2019-2033 (USD Million)

12. Global Traditional Radio Advertising Market, By End User Industry, 2019-2033 (USD Million)

13. Global Traditional Radio Advertising Market, By Organization Size, 2019-2033 (USD Million)

14. Global Traditional Radio Advertising Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

15. Company Profile

16. List of Abbreviations

17. Reference Links

18. Conclusion

19. Research Scope

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