세계의 패션 인플루언서 마케팅 시장(-2033년) : 인플루언서 유형별, 패션 유형별 시장 규모, 지역별 전망, 경쟁 전략, 부문별 예측
Fashion Influencer Marketing Market Size- By Influencer type, By Fashion type- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033
상품코드:1403770
리서치사:SPER Market Research Pvt. Ltd.
발행일:2023년 12월
페이지 정보:영문 235 Pages
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한글목차
패션 인플루언서 마케팅 시장 규모는 예측 기간 동안 35.96%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타내고, 2033년에는 94억 7,000만 달러 규모로 성장할 것으로 예상됩니다.
코로나19의 유행은 전 세계 세계 패션 인플루언서 마케팅 시장에 큰 영향을 미치고 있습니다. 동시에 패션 업계는 소비자 수요의 문제에 직면해 있습니다. 패션 브랜드가 유행 아이템 제작으로 전환함에 따라 새로운 기회가 생겨나고 있습니다. 전통적인 패션 행사와 콜라보레이션은 코로나19로 인해 중단되었고, 인플루언서들은 가상 참여와 온라인 프로모션에 집중하고 있습니다.
세계의 패션 인플루언서 마케팅(Fashion Influencer Marketing) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회 분석, 시장 규모 추이 및 예측, 각 부문별/지역별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.
목차
제1장 서론
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 역학
성장 촉진요인 및 저해요인, 기회, 과제 분석
시장에 대한 COVID-19의 영향
제5장 시장 변수와 전망
SWOT 분석
PESTEL 분석
Porter의 Five Forces 분석
히트맵 분석
제6장 경쟁 구도
제조거점 분포, 판매 지역, 제품 유형
인수합병(M&A), 제휴, 제품 발매, 협력
제7장 세계의 패션 기업 마케팅 시장 : 기업 유형별
시장 규모 점유율·예측
메가 인플루언서
매크로 인플루언서
제8장 세계의 패션 기업 마케팅 시장 : 패션 유형별
시장 규모 점유율·예측
미용 및 화장품
의류
제9장 세계의 패션 기업 마케팅 시장 예측
시장 규모·시장 점유율
제10장 세계의 패션 기업 마케팅 시장 : 기업 유형별
시장 규모·시장 점유율 추이·예측
제11장 세계의 패션 기업 마케팅 시장 : 패션 유형별
시장 규모·시장 점유율 추이·예측
제12장 세계의 패션 기업 마케팅 시장 : 지역별
시장 규모·시장 점유율 추이·예측
아시아태평양
유럽
중동 및 아프리카
북미
라틴아메리카
제13장 기업 개요
AspireIQ
BrandSnob
Facebook
Fourstarzz Media.
Influencity
IZEA Worldwide
Julius
LinkedIn
Mavrck
YouTube
기타
제14장 약어 리스트
제15장 참고 링크
제16장 결론
제17장 조사 범위
LSH
영문 목차
영문목차
Fashion Influencer Marketing Market Introduction and Overview
According to SPER Market Research, 'Fashion Influencer Marketing Market Size- By Influencer type, By Fashion type- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Fashion Influencer Marketing Market is predicted to reach USD 9.47 billion by 2033 with a CAGR of 35.96%.
Fashion influencer marketing is a marketing strategy in which a brand promotes its products or services by collaborating with social media influencers who have a large following and influence in the fashion industry. This marketing technique is used by fashion brands to expand their reach and promote their products in more innovative ways that relate to brand values. The four main types of fashion influencer marketing influencers are mega influencers, macro influencers, micro influencers, and nano influencers.
he COVID-19 pandemic has had a significant impact on Global fashion Influencer marketing market all over the world. At the same time, the fashion industry is facing consumer demand challenges. As fashion brands shift to making fashionable items, new opportunities emerge. Traditional fashion events and collaborations were disrupted by the pandemic, prompting influencers to shift their focus to virtual engagements and online promotions.
Scope of the Report:
Report Metric Details
Market size available for years 2019-2033
Base year considered 2022
Forecast period 2023-2033
Segments covered By Influencer type, By Fashion type,
Regions covered North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe