가정용 검사 키트 시장 : 업계 동향과 세계 예측 - 검사 형식별, 분석 대상 생체 유체 유형별, 치료 영역별, 주요 지역별(북미, 유럽, 아시아태평양, 아프리카, 남미)
At Home Testing Kits Market: Industry Trends and Global Forecasts - Distribution by Type of Test Format, Type of Biofluid Analyzed, Therapeutic Area and Key Geographical Regions (North America, Europe, Asia-Pacific, Africa and South America )
상품코드:1771291
리서치사:Roots Analysis
발행일:2025년 07월
페이지 정보:영문 496 Pages
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한글목차
가정용 검사 키트 세계 시장 : 개요
세계 가정용 검사 키트 시장 규모는 2035년까지 예측 기간 동안 6%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대되어 현재 148억 달러에서 2035년까지 311억 5,000만 달러로 성장할 것으로 예측됩니다.
시장 세분화에서는 시장 규모와 기회 분석을 다음과 같은 매개 변수로 구분합니다.
검사 형식
스트립
스틱
카세트
기타
분석 대상 생체 유체 유형
소변
혈액
대변
치료 영역
불임 및 생식 건강
대사성 질환
감염성 질환
종양학 질환
응용 분야
진단약
연구
치료
기타
주요 지역
북미(미국, 캐나다, 기타)
유럽(영국, 독일, 프랑스, 이탈리아, 스페인, 스페인, 기타)
기타 아시아태평양(인도, 중국, 일본, 한국, 인도네시아, 기타)
아프리카(나이지리아, 에티오피아, 이집트, 기타)
남미(아르헨티나, 브라질, 기타)
세계 가정용 검사 키트 시장 : 성장 및 동향
헬스케어 산업에서 디지털화는 수많은 발전과 함께 시간이 지남에 따라 진화하고 있으며, 새로운 헬스케어 제품과 의료기기에 대한 공평한 접근을 보장하고 있습니다. 자가 진단 키트는 건강의 형평성을 개선하고 보편적 건강 보험을 향한 진전을 가속화할 수 있습니다. 자가 진단 키트는 개인과 지역사회에 HIV, C형 간염, 코로나19, 그리고 최근에는 매독을 포함한 광범위한 질병을 진단하고 치료할 수 있는 간편하고 빠르고 개인적인 수단을 제공합니다. 보다 쉽고 저렴한 자가 검사와 확대되는 자가 관리 운동 덕분에 사람들은 이제 안전하고, 효과적이며, 확실하고 편리하게 자신의 질병을 스스로 검사하고 그 결과에 따라 의사 결정을 내릴 수 있습니다.
진단 및 스크리닝을 위한 가정용 자가 진단 키트는 몇 가지 장점이 있기 때문에 업계 이해 관계자들은 기존 클리닉에 비해 적은 비용으로 일반 대중에게 의료 서비스를 제공하기 위해 이러한 키트를 활용하는 데 초점을 맞춘 수많은 연구 개발 이니셔티브를 수행했습니다. 하고 있습니다. 이에 따른 비용 절감과 프라이버시 보호는 향후 10년간 이 분야 성장의 주요 원동력이 될 것입니다. 현재 전 세계적으로 650개 이상의 가정용 자가 진단 키트가 판매되고 있으며, 규제 당국의 승인을 받았습니다. 이 시장은 매우 세분화되어 있으며, 신규 시장 진출기업와 기존 기업 모두 서로 다른 지역에 기반을 두고 있습니다.
세계 가정용 검사 키트 시장 : 주요 인사이트
이 보고서는 가정용 검사 키트 세계 시장 현황을 조사하고 잠재적인 성장 기회를 파악합니다. 본 보고서의 주요 조사 결과는 다음과 같습니다.
510개 이상의 가정용 자가진단 키트가 당뇨병, 대장암, HIV를 포함한 무수한 질병의 선별, 모니터링, 진단을 위해 개발되고 있습니다.
가정용 자가 검사 키트의 대부분은 주로 당뇨병 모니터링에 사용되며, USFDA, ISO, IVD 등 규제 당국의 승인을 받았습니다.
현재 가정용 자가 진단 키트 개발자의 51% 이상이 북미에 기반을 두고 있습니다.
현재 가정용 자가진단 키트는 대부분 장애 모니터링(43%)에 사용되고 있으며, 불임 및 생식 관련 질환을 감지하는 데 사용된다(22%)고 응답했습니다.
대부분의 키트는 침습적인 경로를 통해 분석물을 채취하도록 개발되었으며(56%), 그 다음으로는 비침습적인 방법을 통해 분석물을 채취하도록 제조되었습니다(43%).
지난 몇 년 동안, 가정용 자가 진단 키트의 연구와 혁신에 대한 지속적인 노력을 지원하기 위해 1,130개 이상의 학술 보조금이 업계 관계자들에게 수여되었습니다.
몇몇 비영리 단체는 가정용 자가 진단 키트 관련 연구를 지원하기 위해 자금 지원을 제공합니다. 주목할 만한 점은 NIAID가 가장 유명한 비영리 단체로 부상하여 1-5년 동안 23% 이상의 보조금을 수여했으며, NHLBI(12%)가 그 뒤를 이었습니다는 점입니다.
경쟁 우위를 확보하기 위해 기업은 기존 역량과 능력을 개선하고 벤치마킹을 계속하여 많은 가정용 자가 검사 솔루션을 제공할 것입니다.
비용은 분석 키트의 수용과 채택을 결정짓는 중요한 요소입니다. 가격 전략 매트릭스는 각 회사가 제공하는 제품의 경쟁 시장 가격을 평가할 때 도움이 될 수 있습니다.
시장 경쟁력 있는 제품 가격과 주요 기업별 빠른 기술 혁신으로 인해 장기 투자에는 다양한 유리한 기회가 있으며, 투자 수익이 긍정적일 가능성이 높습니다.
현재 생산 능력은 전 세계 연간 수요를 충족시키기에 충분하지만, 업계 업체들은 장기적인 성장과 미래 수요 증가에 대응하기 위해 추가 투자를 계속할 것으로 보입니다.
HIV 검사 키트에 대한 수요가 13%의 성장률을 보일 것으로 예상된다는 점은 주목할 만합니다. 또한, 2035년에는 아시아태평양이 이러한 제품에 대한 가장 높은 수요를 창출할 것으로 예상됩니다(56%).
장기적으로, 예상되는 전체 기회는 다양한 치료 영역, 분석 대상 생물학적 유체, 검사 형태, 주요 지역별로 구분될 가능성이 높습니다.
현재 시장을 주도하고 있는 것은 대사성 질환을 위해 개발된 키트(64%)이며, 이러한 추세는 향후에도 변하지 않을 것으로 보입니다. 또한, 검사 형태에 따라 2035년까지 스트립 기반 검사가 가장 큰 수익 창출 잠재력(50%)을 가질 가능성이 높습니다.
가정용 검사 키트 시장 진출기업 사례
ACON Laboratories, ACON
AdvaCare Pharma USA
Apex Biotechnology
i-SENS
Oak Tree Health
TaiDoc Technology
VivaCheck Laboratories
가정용 검사 키트 세계 시장 조사 대상 범위
시장 규모 및 기회 분석 : 이 보고서는 세계 항바이러스제 시장을 상세하게 분석하고,(A) 검사 형식 유형,(B) 분석 대상 생물체 유형,(C) 치료 영역,(D) 응용 분야,(E) 주요 지역 등 주요 시장 부문에 초점을 맞추었습니다.
시장현황 : A)설립연도, B)기업규모, C)본사 소재지, D)검사절차 유형, E)검사형태 유형, F)검사목적, G)대상 치료영역 등 다양한 파라미터를 고려한 가정용 자가진단키트 개발업체 종합평가, H)착용성, I)분석물 조달방법, J)분석된 바이오액체, J 분석된 바이오액체,(K)처리시간,(L)키트 구성요소,(M)규제당국의 승인/인증,(N)키트의 재사용성,(O)데이터 관리 도구의 가용성,(P)검출된 표적 분석물,(P)후속 상담 요건.
보조금 분석 :(A)보조금 수여 연도,(B)보조금 금액,(C)지원 기간,(D)지원 기관 센터 유형,(E)보조금 신청,(F)보조금 수여 목적,(G)보조금 활동 코드,(H)NIH 지출 카테고리,(i)관련 연구 분야,(J)NIH 인기 부문,(K)수혜 조직,(L 수령 기관의 지역 분포 등 다양한 관련 매개 변수를 바탕으로 가정용 자가 진단 키트에 초점을 맞춘 연구를 수행하기 위해 다양한 연구 기관에 수여된 학술 보조금을 상세하게 분석합니다.
경쟁 분석 : 가정용 자가 진단 키트 제조업체의 종합적인 경쟁 분석으로(A) 기업의 전반적인 경험,(B) 제품 포트폴리오의 강점,(C) 포트폴리오의 다양성 등의 요인을 검토합니다.
기업 프로파일:(A) 기업 개요,(B) 재무 정보(가능한 경우),(C) 제품 포트폴리오,(D) 최근 동향 및 정보에 입각한 미래 전망에 초점을 맞춘 가정용 자가 진단 키트 제공에 종사하는 회사의 상세한 프로파일.
보먼 시계의 가격 전략 기업이 제공하는 가정용 자가 검사 키트의 가격 전략과 시장에서경쟁 구도를 이해하기 위한 종합적인 평가.
기업 비교 분석 : A) 현재 주가, B) 주식 가치, C) 기업 가치, D) EBITDA, E) 순이익, F) 수익 등 다양한 매개 변수를 기반으로 상장사 유사 기업 분석을 통해 기업의 본질적 가치를 상세하게 분석합니다.
수요 분석 :(A) 불임 및 생식 의료,(B) 대사성 질환,(C) 감염성 질환,(D) 종양성 질환 등 다양한 치료 영역의 가정용 자가 진단 키트의 연간 수요를 종합적으로 분석합니다.
세계의 가정용 검사 키트 시장에 대해 조사했으며, 시장 개요와 함께 검사 형태별/분석 대상 생체액 유형별/치료 영역별 동향/지역별 동향, 시장 진출 기업 프로파일 등의 정보를 전해드립니다.
목차
제1장 서문
제2장 주요 요약
제3장 서론
본 장의 개요
가정용 자가 검사 서론
재택 검사 유형
재택 검사 유형
가정용 자가 검사 키트의 장단점
가정용 자가 검사 키트에 관한 규제
향후 전망
제4장 시장 개요
본 장의 개요
가정용 자가 검사 키트 : 개발자 리스트
가정용 자가 검사 키트 : 시장 구도
제5장 보조금 분석
본 장의 개요
범위와 조사 방법
가정용 자가 검사 키트 : 보조금 분석
제6장 기업 경쟁력 분석
본 장의 개요
주요 전제와 파라미터
조사 방법
가정용 자가 검사 키트 개발 기업 : 기업 경쟁력 분석
제7장 기업 개요
본 장의 개요
ACON Laboratories
AdvaCare Pharma USA
Apex Biotechnology
i-SENS
Oak Tree Health
TaiDoc Technology
VivaCheck Laboratories
제8장 BOWMAN CLOCK 가격 책정 전략
제9장 기업 비교 분석
본 장의 개요
범위와 조사 방법
비교 대상 기업 영업 통계
유사 기업 평가 통계
Abbott Laboratories 평가 요약
Roche 평가 요약
Johnson & Johnson 평가 요약
제10장 수요 분석
본 장의 개요
범위와 조사 방법
자택에서 가능한 자가 검사 키트 세계 수요
가정용 자가 검사 키트 수요 : 지역별 분석
가정용 자가 검사 키트 수요 : 치료 영역별 분석
결론
제11장 시장 예측과 기회 분석
본 장의 개요
범위와 조사 방법
세계의 가정용 자가 검사 키트 시장(2035년까지)
가정용 자가 검사 키트 시장 : 지역별 분석
가정용 자가 검사 키트 시장 : 치료 영역별 분석(2035년까지)
가정용 자가 검사 키트 시장 : 검사 형식별 분석(2035년까지)
가정용 자가 검사 키트 시장 : 분석 대상 생체 유체 유형별 분석(2035년까지)
제12장 매력과 경쟁력 매트릭스
본 장의 개요
AC 매트릭스 : 개요
분석 조사 방법
AC 매트릭스 : 가정용 자가 검사 키트 시장 전체 시나리오
제13장 결론
제14장 인터뷰 기록
제15장 부록 I : 표 형식 데이터
제16장 부록 II : 기업 및 조직 리스트
LSH
영문 목차
영문목차
GLOBAL AT HOME TESTING KITS MARKET: OVERVIEW
As per Roots Analysis, the global at home testing kits market is estimated to grow from USD 14.8 billion in the current year to USD 31.15 billion by 2035, at a CAGR of 6% during the forecast period, till 2035.
The market sizing and opportunity analysis has been segmented across the following parameters:
Type of Test Format
Strip
Stick
Cassette
Others
Type of Biofluid Analyzed
Urine
Blood
Stool
Therapeutic Area
Fertility and Reproductive Health
Metabolic Disorders
Infectious Diseases
Oncological Disorders
Area of Application
Diagnostics
Research
Therapeutics
Other Areas of Applications
Key Geographical Regions
North America (US, Canada and Rest of North America)
Europe (UK, Germany, France, Italy, Spain and Rest of Europe)
Asia Pacific (India, China, Japan, South Korea, Indonesia and Rest of Asia-Pacific)
Africa (Nigeria, Ethiopia, Egypt and Rest of Africa)
South America (Argentina, Brazil and Rest of South America)
GLOBAL AT HOME TESTING KITS MARKET: GROWTH AND TRENDS
In the healthcare industry, digitization has evolved over time with numerous advancements, ensuring equitable access to novel health products and medical devices. Self- testing kits can improve health equity and accelerate progress towards universal health coverage, and it has the ability to improve health care. Self-testing kits provide individuals and communities with simple, quick, and private means to diagnose and treat a wide range of diseases, including HIV, hepatitis C, COVID-19, and, most recently, syphilis. People can now direct their own illness screening and make decisions based on their results safely, effectively, securely, and conveniently owing to more accessible and affordable self-tests and the expanding self-care movement.
Owing to several advantages offered by at-home self-testing kits for diagnostics and screening purposes, industry stakeholders have undertaken numerous R&D initiatives focused on exploiting the use of such kits to provide healthcare at a fraction of a cost to the general public when compared to traditional clinics. Associated cost saving and privacy are main drivers of the growth of this domain over the coming decade. Currently, more than 650 at-home self-testing kits are available worldwide and are approved by regulatory authorities. The market is highly fragmented, featuring the presence of both new entrants and established players, based in different geographical regions.
GLOBAL AT HOME TESTING KITS MARKET: KEY INSIGHTS
The report delves into the current state of global at home testing kits market and identifies potential growth opportunities within industry. Some key findings from the report include:
Over 510 at-home self-test kits have been developed for the screening, monitoring and diagnosis of a myriad of diseases, including diabetes, colon cancer and HIV.
Majority of the at-home self-testing strips are primarily being used for monitoring diabetes and have received approval from regulatory authorities, such as the USFDA, ISO and IVD.
Presently, more than 51% of the total at-home self-testing kit developers are based in North America.
It is worth noting that most of the at-home self-testing kits are currently being used for monitoring disorders (43%), followed by those employed for detection of conditions related to fertility and reproductive health (22%).
Most of the kits are being developed to follow invasive route for the procurement of analyte (56%), followed by those being manufactured to utilize non-invasive methods for procuring analyte (43%).
More than 1,130 academic grants have been awarded to industry players to support the ongoing efforts related to research and innovation of at-home self-testing kits, over the past few years.
Several non-profit organizations have extended financial support to aid the research related to at-home self-testing kits. It is worth mentioning that NIAID emerged as the most prominent non-profit organization, having awarded over 23% of grants for a period of 1-5 years, followed by NHLBI (12%).
In order to gain competitive edge, firms continue to improve and benchmark their existing capabilities and capacities to offer a number of at-home self-testing solutions.
Cost is a key determinant of the acceptance and adoption of assay kits; the pricing strategy matrix is likely to assist players in evaluating the competitive market prices for their offerings.
Due to competitive pricing of products and rapid innovation being led by companies in this market, there are various lucrative opportunities for long term investments, with high possibility of positive return on investments.
The current capacity is adequate to satisfy global annual demand; however, we expect that industry players will continue to invest in additional capacity to address long-term growth and rising future demand.
It is worth highlighting that the demand for HIV screening kits is expected to grow at a rate of 13%. Further, the highest demand for such products is expected to be generated by the Asia-Pacific region in 2035 (56%).
In the long-term, the overall projected opportunity is likely to be segregated across various therapeutic areas, biofluids analyzed, test formats and key geographical regions.
The current market is driven by kits developed for metabolic disorders (64%); this trend is unlikely to change in the foreseen future as well. Further, based on type of test format, strip-based tests are likely to have the maximum revenue generation potential (50%), by 2035.
Example Players in the At Home Testing Kits Market
ACON Laboratories,
AdvaCare Pharma USA
Apex Biotechnology
i-SENS
Oak Tree Health
TaiDoc Technology
VivaCheck Laboratories
GLOBAL At Home Testing Kits Market: RESEARCH COVERAGE
Market Sizing and Opportunity Analysis: The report features an in-depth analysis of the global antiviral drugs market, focusing on key market segments, including [A] type of test format, [B] type of biofluid analyzed, [C] therapeutic area, [D] area of application and [E] key geographical regions.
Market Landscape: A comprehensive evaluation of companies engaged in the development of at-home self-testing kits, considering various parameters, such as [A] year of establishment, [B] company size, [C] location of headquarters, [D] type of testing procedure, [E] type of test format, [F] purpose of testing, [G] target therapeutic area, [H] wearability, [I] analyte procurement method, [J] biofluid analyzed, [K] processing time, [L] kit components, [M] regulatory approvals / certifications, [N] kit reusability, [O] availability of data management tools, [P] target analyte detected and [P] follow-up consultation requirement.
Grant Analysis: An in-depth analysis of academic grants that have been awarded to various research institutes for conducting research focused on at-home self-testing kits, based on various relevant parameters, such as [A] year of grant award, [B] amount awarded, [C] support period, [D] type of funding institute center, [E] grant application, [F] purpose of grant award, [G] grant activity code, [H] NIH spending category, [I] study section involved, [J] popular NIH departments, [K] recipient organization, [L] regional distribution of recipient organization.
Company Competitiveness Analysis: A comprehensive competitive analysis of at-home self-testing kit manufacturers, examining factors, such as [A] overall experience of the company, [B] product portfolio strength and [C] portfolio diversity.
Company Profiles: In-depth profiles of companies engaged in offering at-home self-testing kits, focusing on [A] company overviews, [B] financial information (if available), [C] product portfolio and [D] recent developments and an informed future outlook.
Bowman Clock Pricing Strategy: A comprehensive assessment to understand the pricing strategy of the at home self-testing kits offered by a firm, along with its competitive position in the market.
Company Comparable Analysis: An in-depth analysis of company's intrinsic value by using comparable company analysis of publicly listed companies based on various parameters, such as [A] their current share price, [B] equity value, [C] enterprise value, [D] EBITDA, [E] net income and [F] revenue.
Demand Analysis: A comprehensive analysis of annual demand for at-home self-testing kits, across various therapeutic areas, such as [A]] fertility and reproductive health, [B] metabolic disorders, [C] infectious diseases and [D] oncological disorders.
KEY QUESTIONS ANSWERED IN THIS REPORT
How many companies are currently engaged in this market?
Which are the leading companies in this market?
What factors are likely to influence the evolution of this market?
What is the current and future market size?
What is the CAGR of this market?
How is the current and future market opportunity likely to be distributed across key market segments?
REASONS TO BUY THIS REPORT
The report provides a comprehensive market analysis, offering detailed revenue projections of the overall market and its specific sub-segments. This information is valuable to both established market leaders and emerging entrants.
Stakeholders can leverage the report to gain a deeper understanding of the competitive dynamics within the market. By analyzing the competitive landscape, businesses can make informed decisions to optimize their market positioning and develop effective go-to-market strategies.
The report offers stakeholders a comprehensive overview of the market, including key drivers, barriers, opportunities, and challenges. This information empowers stakeholders to stay abreast of market trends and make data-driven decisions to capitalize on growth prospects.
ADDITIONAL BENEFITS
Complimentary PPT Insights Packs
Complimentary Excel Data Packs for all Analytical Modules in the Report
15% Free Content Customization
Detailed Report Walkthrough Session with Research Team
Free Updated report if the report is 6-12 months old or older
TABLE OF CONTENTS
1. PREFACE
1.1. Scope of the Report
1.2. Research Methodology
1.2.1. Research Assumptions
1.2.2. Project Methodology
1.2.3. Forecast Methodology
1.2.4. Robust Quality Control
1.2.5. Key Considerations
1.2.5.1. Demographics
1.2.5.2. Economic Factors
1.2.5.3. Government Regulations
1.2.5.4. Supply Chain
1.2.5.5. COVID Impact / Related Factors
1.2.5.6. Market Access
1.2.5.7. Healthcare Policies
1.2.5.8. Industry Consolidation
1.3 Key Questions Answered
1.4. Chapter Outlines
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. Chapter Overview
3. INTRODUCTION
3.1. Chapter Overview
3.2. Introduction to At-Home Self-Testing
3.3. Types of At-home Tests
3.4. Types of At-home Test Assays
3.5. Advantages and Disadvantages Associated with At-home Self-testing Kits
3.6. Regulations Established for At-home Self-testing Kits
3.7. Future Perspective
4. MARKET OVERVIEW
4.1. Chapter Overview
4.2. At-home Self-testing Kits: List of Developers
4.2.1. Analysis by Year of Establishment
4.2.2. Analysis by Company Size
4.2.3. Analysis by Location of Headquarters
4.2.4. Analysis by Company Size and Location of Headquarters