세계의 박스형 티라미수 : 시장 점유율과 순위, 총 판매량 및 수요 예측(2025년-2031년)
Boxed Tiramisu - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1873633
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 박스형 티라미수 시장 규모는 2024년에 8억 7,400만 달러로 추정되며, 2025-2031년의 예측 기간에 CAGR 5.5%로 성장하여 2031년까지 12억 6,900만 달러로 확대될 것으로 예측됩니다.

본 보고서는 박스형 티라미수의 국경 간 산업 발자국, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호 의존성, 공급망 재구축, 최근 관세 조정 및 국제적인 전략적 대응 조치에 대한 종합적인 평가를 제공합니다.

티라미수는 커피 맛이 나는 이탈리아의 디저트다. 커피에 담근 레이디 핑거에 계란, 설탕, 마스카포네 치즈를 섞어 거품을 낸 뒤 코코아로 맛을 낸 것을 층층이 쌓아 만듭니다. 박스형 티라미수는 상자에 포장된 티라미수 제품을 말합니다.

박스형 티라미수는 크게 레이디 핑거와 스펀지 케이크의 두 가지 유형로 나뉩니다. 그리고 스펀지 케이크는 수량과 수익 측면에서 가장 널리 사용되는 유형로 전 세계 수익의 약 78%, 수량의 약 76%를 차지합니다.

박스형 티라미수는 주로 식료품 소매점, 외식 산업, 독립 소매점, 가정 소비에 활용되고 있습니다. 식료품 소매점은 가장 널리 이용되는 분야로, 전 세계 전체 매출의 약 33%를 차지합니다.

서유럽은 지난 몇 년 동안 세계에서 가장 큰 박스형 티라미수 소비 지역이며, 향후 몇 년 동안 계속 증가할 것으로 예측됩니다. 서유럽 시장은 세계 시장의 약 71%의 물량을 차지하고 있습니다.

이 보고서는 전 세계 박스형 티라미수 세계 시장에 대해 총 판매량, 매출, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 지역/국가, 유형 및 용도별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.

박스형 티라미수 시장 규모에 대한 추정 및 예측은 판매량(톤) 및 매출액(백만 달러)으로 제시되며, 2024년을 기준 연도로 하여 2020-2031년의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하는 2024년부터 2031년까지의 예측 데이터를 제시합니다. 정량적, 정성적 분석을 통해 독자들이 비즈니스/성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 포지셔닝 분석, 박스형 티라미수에 대한 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내릴 수 있도록 도와드립니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

용도별 부문

지역별

LSH
영문 목차

영문목차

The global market for Boxed Tiramisu was estimated to be worth US$ 874 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 1269 million by 2031 with a CAGR of 5.5% during the forecast period 2025-2031.

This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Boxed Tiramisu cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.

Tiramisu is a coffee-flavored Italian dessert. It is made of ladyfingers dipped in coffee, layered with a whipped mixture of eggs, sugar, and mascarpone cheese, flavored with cocoa. Boxed tiramisu is the tiramisu product packed in boxes.

Boxed tiramisu is mainly classified into the following types: ladyfingers and sponge cake. And sponge cake is the most widely used type by volume and revenue which took up about 78% by revenue and 76% by volume of the global.

Boxed tiramisu is mainly used in grocery retail, foodservice, independent retail and home consumption. And grocery retail is the most widely used area which took up about 33% by revenue of the global.

West Europe is the largest consumption area of boxed tiramisu in the world in the past few years and it will keep increasing in the next few years. West Europe market took up about 71% by volume of the global market.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Boxed Tiramisu, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Boxed Tiramisu by region & country, by Type, and by Application.

The Boxed Tiramisu market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (Ton) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Boxed Tiramisu.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Application

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Boxed Tiramisu manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Sales, revenue of Boxed Tiramisu in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Sales, revenue of Boxed Tiramisu in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Application

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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