데오드란트 : 세계 시장 점유율과 순위, 총판매량 및 수요 예측(2025-2031년)
Deodorant - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1872285
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 데오드란트 시장 규모는 2024년에 173억 7,400만 달러로 추정되며, 2025-2031년의 예측 기간에 CAGR 4.5%로 성장하며, 2031년까지 238억 8,600만 달러로 확대할 것으로 예측되고 있습니다.

이 보고서는 탈취제 분야의 최근 관세 조정과 국제적인 전략적 대응 조치에 대해 국경 간 산업적 발자취, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호의존성, 공급망 재편 등의 관점에서 종합적인 평가를 제공합니다.

데오도란 땀의 세균 분해로 인해 발생하는 체취를 제거하거나 은폐하기 위해 고안된 퍼스널케어 제품, 특히 겨드랑이, 발, 기타 신체 부위에서 발생하는 체취를 제거하거나 은폐하기 위해 고안된 퍼스널케어 제품입니다. 데오도란트에는 냄새를 유발하는 세균을 죽이는 항균제나 냄새를 가리는 향료가 함유되어 있는 경우가 있습니다. 일부 데오도란트에는 알루미늄 화합물 등 발한 억제 성분이 함유되어 있으며, 땀을 억제하는 효과가 있습니다.

자연주의 및 유기농 제품에 대한 수요 증가

건강과 환경에 대한 인식이 높아지면서 소비자들은 천연 유래의 무해하고 친환경적인 성분을 사용한 데오도란트를 찾는 경향이 강해지고 있습니다.

남성용 그루밍 제품 확대

남성 그루밍 시장은 빠르게 성장하고 있으며, 특히 신흥 시장에서 남성용 데오도란트는 주요 제품 부문으로 부상하고 있습니다.

무알코올, 민감성 피부용 제품 선호

무알코올, 저자극성 또는 민감성 피부를 위해 설계된 데오도란트는 피부 트러블이 있는 소비자들 사이에서 인기를 끌고 있습니다.

이 보고서는 전 세계 데오도란트(탈취제) 시장에 대해 총판매량, 판매 매출, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 지역/국가, 유형 및 용도별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.

데오도란트(탈취제) 시장 규모와 추정 및 예측은 판매량(천 단위) 및 매출액(백만 달러)으로 제공되며, 2024년을 기준 연도, 2020-2031년의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하고 있습니다. 정량적 분석과 정성적 분석을 통해 독자들이 비즈니스/성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 포지셔닝 분석, 데오도란트 관련 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내릴 수 있도록 돕습니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

용도별 부문

지역별

KSA
영문 목차

영문목차

The global market for Deodorant was estimated to be worth US$ 17374 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 23886 million by 2031 with a CAGR of 4.5% during the forecast period 2025-2031.

This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Deodorant cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.

A deodorant is a personal care product designed to eliminate or mask body odor caused by the bacterial breakdown of perspiration, particularly in the underarms, feet, or other body areas. Deodorants may contain antimicrobial agents to kill odor-causing bacteria and fragrances to mask the smell. Some deodorants also include antiperspirant ingredients, such as aluminum compounds, to reduce sweating.

Rising Demand for Natural & Organic Products

Consumers are increasingly seeking deodorants made with natural, non-toxic, and eco-friendly ingredients due to growing health and environmental awareness.

Expansion of Male Grooming Products

The male grooming market is rapidly growing, with men's deodorants becoming a major product segment, especially in emerging markets.

Preference for Alcohol-Free & Sensitive Skin Products

Deodorants that are alcohol-free, hypoallergenic, or tailored for sensitive skin are gaining traction among consumers with skin concerns.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Deodorant, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Deodorant by region & country, by Type, and by Application.

The Deodorant market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Deodorant.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Application

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Deodorant manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Sales, revenue of Deodorant in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Sales, revenue of Deodorant in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Application

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

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