세계의 크라톰 추출물 : 시장 점유율과 순위, 전체 판매량 및 수요 예측(2025-2031년)
Kratom Extract - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1867972
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 크라톰 추출물 시장 규모는 2024년에 2억 7,800만 달러로 평가되었고, 2025-2031년의 예측 기간에 CAGR 8.0%로 확대되어 2031년까지 5억 400만 달러로 재조정될 전망입니다.

본 보고서는 크라톰 추출물의 국경 간 산업 발자국, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호 의존성, 공급망 재구축, 최근 관세 조정 및 국제적인 전략적 대응 조치에 대한 종합적인 평가를 제공합니다.

크라톰은 동남아시아가 원산지인 열대수종입니다. 크라톰 추출물은 사람들에게 활력과 편안함을 가져다 줄 수 있는 건강 보조 식품입니다.

크라톰 추출물은 주로 분말, 액체, 캡슐, 젤리, 기타 유형으로 분류됩니다. 현재 액체 제품이 가장 널리 사용되고 있으며, 전체 매출의 약 34%를 차지하고 있으며, 그 시장 점유율은 앞으로도 계속 확대될 것으로 예측됩니다.

크라톰 추출물은 오프라인 소매점 및 온라인 채널을 통해 판매되고 있습니다. 온라인 채널은 더욱 빠르게 성장하고 있으며, 세계 시장 규모의 약 36%를 차지하고 있습니다.

MIT45, VivaZen, Happy Hippo, Koi CBD, Kratomade, Kats Botanicals 등이 세계 크라톰 추출물 시장의 주요 공급업체입니다. 상위 5개 기업이 세계 시장의 약 52%를 점유하고 있습니다.

제품 안전에 대한 소비자의 우려는 여전히 존재하지만, 이 제품에 대한 연구는 아직 개발 초기 단계에 있기 때문에 시장 교육이 여전히 중요합니다.

동시에 이 업계는 정책의 영향을 많이 받기 때문에 업계 기업들은 국가와 주정부의 정책 조정에 계속 높은 관심을 기울여야 합니다.

이 보고서는 세계 크라톰 추출물 세계 시장에 대해 총 판매량, 매출, 매출, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 지역/국가, 유형 및 채널별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.

이 보고서는 2024년을 기준 연도로 2020년에서 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하여 판매량(K 단위) 및 매출액(백만 달러)으로 크라톰 추출물 시장 규모, 추정치 및 예측치를 제시합니다. 정량적 분석과 정성적 분석을 통해 독자들이 크라톰 추출물의 비즈니스/성장 전략을 수립하고, 시장 경쟁을 평가하고, 현재 시장에서의 위치를 분석하고, 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내릴 수 있도록 도와드립니다.

시장 세분화

기업별

유형별 부문

채널별 부문

지역별

LSH
영문 목차

영문목차

The global market for Kratom Extract was estimated to be worth US$ 278 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 504 million by 2031 with a CAGR of 8.0% during the forecast period 2025-2031.

This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Kratom Extract cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.

Kratom is a tropical tree native to Southeast Asia. Kratom extract is a dietary supplement that may make people feel energized or relaxed.

Kratom extract is mainly classified into the following types: powder, liquid, capsules, gummies and other. Liquid product now is the most widely used type which takes up about 34% of the total revenue, and its market share will keep growing.

Kratom extract can be sold through offline retail stores and online channel. And online channel was growing faster which took up about 36% of the global market size.

MIT45, VivaZen, Happy Hippo, Koi CBD, Kratomade, Kats Botanicals etc. are the key suppliers in the global Kratom extract market. Top 5 took up about 52% of the global market.

Consumer concerns about product safety persist, but research into this product is still in its early stages of development, so market education remains important.

At the same time, this industry is greatly affected by policies, and companies in the industry need to continue to pay high attention to the policy adjustments of the national and state governments.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Kratom Extract, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Kratom Extract by region & country, by Type, and by Channel.

The Kratom Extract market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Kratom Extract.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Channel

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Kratom Extract manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Channel, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Sales, revenue of Kratom Extract in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Sales, revenue of Kratom Extract in country level. It provides sigmate data by Type, and by Channel for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Channel

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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