Enteral Nutritional Products - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드:1763322
리서치사:QYResearch
발행일:2025년 07월
페이지 정보:영문
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
ㅁ 보고서에 따라 최신 정보로 업데이트하여 보내드립니다. 배송기일은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
세계의 경장영양 제품 시장 규모는 2024년에 39억 800만 달러에 달했습니다.
이 시장은 2025-2031년의 예측 기간 중 4.2%의 CAGR로 확대하며, 2031년에는 50억 8,700만 달러 규모에 달할 것으로 예측됩니다.
경장영양 제품의 세계 주요 기업에는 Fresenius Kabi, Nutricia, Abbott, EA Pharma, Nestle, Biopharma Egypt, Dr Reddy's Laboratories, Otsuka Pharmaceutical, Meiji 등이 포함됩니다. 2024년에는 세계의 대형 5사가 매출에서 약 64%의 점유율을 차지하고 있습니다.
세계의 경장영양 제품 시장을 종합적으로 소개하는 것을 목적으로 하고 있으며, 지역별·국가별, 제품 유형별, 용도별 경장영양 제품의 분석과 함께 총판매량, 매출, 가격, 주요 기업의 시장 점유율, 순위에 초점을 맞추고 있습니다.
경장영양 제품 시장 규모·추산·예측은 2024년을 기준연도로 2020-2031년의 이력 데이터와 예측 데이터를 판매 수량(100만 단위)과 판매 매출(100만 달러) 면에서 제공합니다. 정량적 및 정성적 분석에 의해 독자가 비즈니스/성장 전략을 책정하고, 시장 경쟁 구도를 평가하고, 현재 시장에서 자사 포지션을 분석하고 경장영양 제품에 관한 정보에 기반한 비즈니스 의사결정을 시행하는데 도움이 됩니다.
목차
제1장 시장 개요
경장영양 제품 소개
세계의 경장영양 제품 시장 규모 예측
경장영양 제품 시장 동향과 촉진요인
전제와 제한
조사 목적
대상연도
제2장 기업에 의한 경쟁 분석
제3장 유형별 세분화
유형별 서론
페트병
백
종이상자
캔
유리병 등
세계의 경장영양 제품 판매액, 유형별
세계의 경장영양 제품 판매량, 유형별
세계의 경장영양 제품 평균 가격, 유형별(2020-2031년)
제4장 용도별 세분화
용도별 서론
200ml 이하
201-500ml
501-1000ml
1001ml 이상
세계의 경장영양 제품 판매액, 용도별
세계의 경장영양 제품 판매량, 용도별
세계의 경장영양 제품 평균 가격, 용도별(2020-2031년)
제5장 지역별 세분화
세계의 경장영양 제품 판매액, 지역별
세계의 경장영양 제품 판매량, 지역별
세계의 경장영양 제품 평균 가격, 지역별(2020-2031년)
북미
유럽
아시아태평양
라틴아메리카
중동 및 아프리카
제6장 주요 국가·지역별 세분화
주요 국가/지역의 경장영양 제품 판매액 성장 동향, 2020년 대 2024년 대 2031년
주요 국가/지역의 경장영양 제품 판매액
미국
유럽
중국
일본
한국
동남아시아
인도
제7장 기업 개요
Fresenius Kabi
Nutricia
Abbott
EA Pharma
Nestle
Biopharma Egypt
Dr Reddy's Laboratories
Otsuka Pharmaceutical
Meiji
Morinaga Milk
Shanghai Shikangte
Shanghai Baolong
Qingdao Haihui
제8장 산업 체인 분석
제9장 조사 결과와 결론
제10장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The global market for Enteral Nutritional Products was estimated to be worth US$ 3,908 million in 2024. It is forecast to a readjusted size of US$ 5,087 million by 2031 with a CAGR of 4.2% during the forecast period 2025-2031.
The global key companies of Enteral Nutritional Products include Fresenius Kabi, Nutricia, Abbott, EA Pharma, Nestle, Biopharma Egypt, Dr Reddy's Laboratories, Otsuka Pharmaceutical, and Meiji, etc. In 2024, the global five largest players hold a share approximately 64% in terms of revenue.
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Enteral Nutritional Products, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Enteral Nutritional Products by region & country, by Type, and by Application.
The Enteral Nutritional Products market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (million units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Enteral Nutritional Products.
Market Segmentation
By Company
Fresenius Kabi
Nutricia
Abbott
EA Pharma
Nestle
Biopharma Egypt
Dr Reddy's Laboratories
Otsuka Pharmaceutical
Meiji
Morinaga Milk
Shanghai Shikangte
Shanghai Baolong
Qingdao Haihui
Segment by Type
Plastic Bottles
Bags
Paper Box
Cans
Glass Bottles and Others
Segment by Application
200ml and Below
201-500ml
501-1000ml
1001ml and Above
By Region
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Rest of Europe
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Rest of MEA
Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (valve, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of Enteral Nutritional Products manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Sales, revenue of Enteral Nutritional Products in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Sales, revenue of Enteral Nutritional Products in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.