세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 시장 : 시장 점유율과 순위, 전체 매출 및 수요 예측(2025-2031년)
Automotive Aftermarket Brake Pads - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드:1697966
리서치사:QYResearch
발행일:2025년 04월
페이지 정보:영문
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한글목차
세계 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드의 시장 규모는 2024년 64억 3,000만 달러에 달했습니다.
이 시장은 2031년 77억 9,000만 달러에 달할 것이며, 예측 기간인 2025-2031년 동안 2.65%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.
자동차 애프터마켓용 브레이크 패드의 세계 주요 기업으로는 BOSCH, ZF Aftermarket(TRW), TMD Friction(AEQUITA), Tenneco(Federal Mogul), ITT Corporation, MAT Holdings, Hitachi, Nisshinbo, Sangsin Brake, ADVICS, Shandong Gold Phoenix, GM(ACDelco), Brake Parts Inc, BorgWarner(Delphi) 등이 있으며, 2024년에는 세계 5대 기업이 매출 기준 약 38%의 점유율을 차지했습니다.
이 보고서는 세계 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드의 종합적인 소개를 목적으로 하며, 자동차 브레이크 패드의 지역별, 국가별, 유형별, 용도별 분석과 함께 총 판매량, 판매 수익, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 있습니다. 또한 2024년을 기준 연도로 하여 2020년부터 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 제공합니다. 정량적 및 정성적 분석을 통해 독자가 비즈니스/성장 전략을 수립하고, 시장 경쟁 상황을 평가하고, 현재 시장에서의 위치를 분석하고, 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드에 대한 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내릴 수 있도록 돕습니다.
목차
제1장 시장 개요
자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 제품 소개
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 시장 규모 예측
자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 시장 동향과 촉진요인
가정과 제한
조사 목적
대상 연도
제2장 기업에 의한 경쟁 분석
제3장 유형별 세분화
유형별 소개
세라믹
세미 메탈릭
저금속 NAO
기타
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매액, 유형별
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매량, 유형별
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 평균 가격, 유형별(2020-2031년)
제4장 용도별 세분화
용도별 소개
승용차
상용차
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매액, 용도별
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매량, 용도별
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 평균 가격, 용도별(2020-2031년)
제5장 지역별 세분화
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매액, 지역별
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매량, 지역별
세계의 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 평균 가격, 지역별(2020-2031년)
북미
유럽
아시아태평양
라틴아메리카
중동 및 아프리카
제6장 주요 국가·지역별 세분화
주요 국가/지역별 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매액 성장 동향, 2020년 대 2024년 대 2031년
주요 국가/지역별 자동차 애프터마켓용 브레이크 패드 판매액과 판매량
미국
유럽
중국
일본
한국
인도
동남아시아
제7장 기업 개요
BOSCH
ZF Aftermarket(TRW)
TMD Friction(AEQUITA)
Tenneco(Federal Mogul)
ITT Corporation
MAT Holdings
Hitachi
Nisshinbo
Sangsin Brake
ADVICS
Shandong Gold Phoenix
GM(ACDelco)
Brake Parts Inc
BorgWarner(Delphi)
Fras-le
Akebono
Continental(ATE)
Brembo
ABS Friction
Icer Brakes
FBK
MK Kashiyama
EBC Brakes
Yancheng Fangtian Autopart
제8장 산업 체인 분석
제9장 조사 결과와 결론
제10장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The global market for Automotive Aftermarket Brake Pads was estimated to be worth US$ 6.43 billion in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 7.79 billion by 2031 with a CAGR of 2.65% during the forecast period 2025-2031.
The global key companies of Automotive Aftermarket Brake Pads include BOSCH,ZF Aftermarket (TRW), TMD Friction (AEQUITA), Tenneco (Federal Mogul), ITT Corporation, MAT Holdings, Hitachi, Nisshinbo, Sangsin Brake, ADVICS, Shandong Gold Phoenix, GM (ACDelco), Brake Parts Inc, BorgWarner (Delphi), etc. In 2024, the global five largest players hold a share approximately 38% in terms of revenue.
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Automotive Aftermarket Brake Pads, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Automotive Aftermarket Brake Pads by region & country, by Type, and by Application.
The Automotive Aftermarket Brake Pads market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (M Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Automotive Aftermarket Brake Pads.
Market Segmentation
By Company
BOSCH
ZF Aftermarket (TRW)
TMD Friction (AEQUITA)
Tenneco (Federal Mogul)
ITT Corporation
MAT Holdings
Hitachi
Nisshinbo
Sangsin Brake
ADVICS
Shandong Gold Phoenix
GM (ACDelco)
Brake Parts Inc
BorgWarner (Delphi)
Fras-le
Akebono
Continental (ATE)
Brembo
ABS Friction
Icer Brakes
FBK
MK Kashiyama
EBC Brakes
Yancheng Fangtian Autopart
Segment by Type
Ceramic
Semi Metallic
Low Metallic NAO
Others
Segment by Application
Passenger Car
Commercial Vehicle
By Region
North America
USA
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Southeast Asia
Rest of Asia-Pacific
Europe
UK
France
Russia
Italy
Rest of Europe
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
GCC Countries
Iran
Egypt
Turkey
South Africa
Rest of MEA
Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (valve, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of Automotive Aftermarket Brake Pads manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Sales, revenue of Automotive Aftermarket Brake Pads in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Sales, revenue of Automotive Aftermarket Brake Pads in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.