세계의 스킨케어 기기 시장 : 점유율과 순위, 전체 판매 및 수요 예측(2024-2030년)
Skin Care Devices - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2024-2030
상품코드 : 1417650
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 3,950 ₩ 5,862,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등을 Copy & Paste 할 수 있습니다. 인쇄 가능하며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 5,925 ₩ 8,793,000
PDF (Multi User License) help
PDF, Excel 보고서를 동일 기업내 10명까지 이용하실 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등을 Copy & Paste 할 수 있습니다. 인쇄 가능하며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF, Excel, Word 이용 범위와 동일합니다.
US $ 7,900 ₩ 11,725,000
PDF (Enterprise User License) help
PDF, Excel, Word 보고서를 동일 기업내 모든 구성원이 이용하실 수 있는 라이선스입니다. 텍스트 등을 Copy & Paste 할 수 있습니다. 인쇄 가능하며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF, Excel, Word 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
ㅁ 보고서에 따라 최신 정보로 업데이트하여 보내드립니다. 배송기일은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

세계의 스킨케어 기기 시장 규모는 2023년에 1,438억 달러로 평가되었습니다.

이 시장은 2024-2030년간 4.65%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대되어 2030년에는 1,976억 3,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

아시아태평양의 스킨케어 기기 시장 규모는 2023년에 534억 4,000만 달러되었습니다.이 시장은 2024-2030년간 5.49%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대되어 2030년까지 779억 1,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

북미의 스킨케어 기기 시장 규모는 2023년에 389억 달러되었습니다.이 시장은 2024-2030년간 4.25%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대되어 2030년까지 520억 9,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

유럽의 스킨케어 기기 시장 규모는 2023년에 376억 8,000만 달러되었습니다.이 시장은 2024-2030년간 3.97%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대되어 2030년까지 494억 2,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

스킨케어 기기 세계 주요 기업에는 L'Oreal, The Estee Lauder Companies, Beiersdorf, Shiseido, P&G, Unilever, Natura &Co, Johnson & Johnson, Kao Corporation 등이 있습니다. 2023년에는 세계 주요 5개사가 판매량 기준 약 29.41%의 점유율을 차지했습니다.

세계의 스킨케어 기기 시장에 대해 조사했으며, 시장 개요와 함께, 기업별/유형별/판매채널별/지역별 동향 및 시장 진출기업 개요 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 시장 개요

제2장 기업의 경쟁 분석

제3장 유형별 세분화

제4장 판매채널별 세분화

제5장 지역별 세분화

제6장 주요 국가/지역별 세분화

제7장 기업 개요

제8장 산업 체인 분석

제9장 조사 결과와 결론

제10장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The global market for Skin Care Product was estimated to be worth US$ 143.8 billion in 2023 and is forecast to a readjusted size of US$ 197.63 billion by 2030 with a CAGR of 4.65% during the forecast period 2024-2030.

Asia-Pacific market for Skin Care Product was valued at $ 53.44 billion in 2023 and will reach $ 77.91 billion by 2030, at a CAGR of 5.49% during the forecast period of 2024 through 2030.

North American market for Skin Care Product was valued at $ 38.9 billion in 2023 and will reach $ 52.09 billion by 2030, at a CAGR of 4.25% during the forecast period of 2024 through 2030.

Europe market for Skin Care Product was valued at $ 37.68 billion in 2023 and will reach $ 49.42 billion by 2030, at a CAGR of 3.97% during the forecast period of 2024 through 2030.

The global key companies of Skin Care Product include: L'Oreal, The Estee Lauder Companies, Beiersdorf, Shiseido, P&G, Unilever, Natura &Co, Johnson & Johnson, and Kao Corporation, etc. In 2023, the global five largest players hold a share approximately 29.41% in terms of revenue.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Skin Care Product, focusing on the total sales revenue, key companies market share and ranking, together with an analysis of Skin Care Product by region & country, by Type, and by Sales Channel .

The Skin Care Product market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales revenue ($ billions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Skin Care Product.

Market Segmentation

Segment by Type

Segment by Sales Channel

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size. This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Skin Care Product company competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Sales Channel, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Revenue of Skin Care Product in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Revenue of Skin Care Product in country level. It provides sigmate data by Type, and by Sales Channel for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product revenue, gross margin, product introduction, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Sales Channel

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기